Gelukkig komt er zo drank voor de hele groepquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, het feit dat Marielin wijn heeft en zij niet lijkt haar wel een beetje te raken...
Tief toch es op manquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, stuur Kopijkat eens een PM-etje. Die kickt nogal op dat soort dingen en is bi.
-exteme eating tegen Jeroenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
als tegenstand voor Marielin met de extreme eating contest: ja
Maar ze wilde ook iets fysiek, dan graag tegen Pim
en indien opdracht onbekend dan zou ik denk ik voor Jeroen gaan
drank stijgt gelijk doorquote:
marielin is gewoon wat assertiever en zeurt meer, echt dikke kans dat zij gewoon zou hebben gebeldquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Als kijker staan we daar toch anders in he ???? In die bunker weten ze van niks. Dus al de dingetjes die Marielin nu krijgt !!! Daar denken ze wellicht anders over dan wij streamers
Logisch toch ook, maar dat is nu opgelostquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, het feit dat Marielin wijn heeft en zij niet lijkt haar wel een beetje te raken...
En volgens mij, zwak jij het nogal af allemaalquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij sla je wat door, Marielin zou er heus geen drama van gaan maken, die schikt zich ook in het groepsbelang.
Ze zal er hooguit iets meer over zeuren.
Proostquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:44 schreef evaxsis het volgende:
Jah feestjedan ga ik ook aan de zuip
![]()
proost mensen
Ja, en nee... de redactie zegt dan dat de streamers het haar gunnen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:43 schreef K_L het volgende:
Hoi allemaal![]()
Begrijp ik het goed dat elke uitgesproken wens van Marielin wordt vervuld deze 24 uur?
Of moet ze er duidelijk om vragen bij de redactie? En zegt ze dan dat de kijkers het haar gunnen?
Ik denk dat Peter gelijk heeft hoor. Marielin weet ook dat het het spel is en zal dus ook echt niet bellen. Ze zal wel balen en zeuren en zeuren en zeuren enz.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:45 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
En volgens mij, zwak jij het nogal af allemaal
Klapt er wel inquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:46 schreef Tessio het volgende:
Jeroen tegen Eline: Opmaken he dit anders wordt het weer inleveren.
Hoe bedoel je dat?quote:
Ja da's toch niet raarquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:47 schreef JediMasterLucia het volgende:
dat men zo blij kan zijn met een paar blikjes bier en 2 zakken chips
Ik kan me er wel iets bij voorstellenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:47 schreef JediMasterLucia het volgende:
"Alles kan een mens gelukkig maken".....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:47 schreef JediMasterLucia het volgende:
kan je mij misschien een linkje sturen want ik weer niet waar je bedoeltquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat wel hoor, je kunt toch ook you tubejes bekijken?
En op die site staat zelfs een progje voor de iPhone
Doet ze toch goed, anders had Jeroen of Eline zonder gezeten.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:49 schreef Banjerkanjer het volgende:
En wat zei ik? De slaapzak is besteld zodat ze lekker kan slapen vannacht!
Wie zei er ook alweer dat Marielin bereid was om zonder slaapzak te gaan slapen?
Een paar stevige belgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |