tis net Jeroen hequote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:11 schreef Chanel5 het volgende:
Mevrouw is helemaal in the picture, kan bestellen wat ze wil.
Ze zit helemaal in haar hoofdrol
Vraag me alleen af of het bij die andere 3 gaat dagen dat er iets niet klopt eb ze eindelijk gaan klagen want dat maakt dat haar 24uurs opdracht niet is gelukt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:09 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dat zou idd wel erge humor zijn, zodra Marielin iets roept wat ze zou willen of wensen... hoppa meteen door de strot douwen
En om 0.00 uur de glazen muiltjes inleveren graag!
Je hebt de streams uitgezet?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:13 schreef evaxsis het volgende:
[..]
dat gevoel had ik net ook even gelukkig heb ik daar nu niet meer zoveel last van
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:08 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik me nu nog meer erger aan Marielin, dan met al haar gezeik. Ze voelt zich nu zó verheven en geweldig, dat ik er werkelijk onpasselijk van word.
Laten we het er maar op houden dan Meneer Marrije erg blij is met Marrijequote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:13 schreef NrTH het volgende:
[..]
Meneer Marrije krijgt goed slaag vannacht of niet?
Die weten het ALLANG! Maar ze gunnen het haar nog steeds.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Vraag me alleen af of het bij die andere 3 gaat dagen dat er iets niet klopt eb ze eindelijk gaan klagen want dat maakt dat haar 24uurs opdracht niet is gelukt.
Dus hoezoooo groepsgevoel? laten ze dit over hun kant gaan? ze kon me wat.
jammer hè misschien dat de regie straks even kan bellen en het dan even door geeft aan een aangeschoten Pimquote:
Wat ben jij hard.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
klopt, ik vind het ook nog veel te soft allemaal, maar ja, de meerderheid wil het zoWe zijn een roepende in de woestijn
Wiequote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dan Meneer Marrije erg blij is met Marrije
Bobbejaanlandquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben er zelfs voor om voor het volgende programma niet The Bunker maar The Disco als thema te nemen
Briljante FOK!dracht iddquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:11 schreef Chanel5 het volgende:
Mevrouw is helemaal in the picture, kan bestellen wat ze wil.
Nee daar heb je het mis, Jeroen zoekt die hoofdrol niet op, het maakt hem niks uit om een opdracht te verliezen. Hij vroeg net nog of ze een weekje zullen bijtekenen in The Bunker en weet je? volgens mij kan het hem helemaal niks schelen.quote:
Meneer Marije ook 'hard'quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dan Meneer Marrije erg blij is met Marrije
Ik was inderdaad één van de weinigen die het wel vond kunnen dat Jeroen de boodschap over die overleden vriend in de bunker kreeg te horen (ipv boven) en ook één van de weinigen die vond dat er een konijn in de bunker geslacht moest worden om op te eten.quote:
Die indruk heb ik ook.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee daar heb je het mis, Jeroen zoekt die hoofdrol niet op, het maakt hem niks uit om een opdracht te verliezen. Hij vroeg net nog of ze een weekje zullen bijtekenen in The Bunker en weet je? volgens mij kan het hem helemaal niks schelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |