dat heeft hij jammergenoeg nog niet door gehadquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:03 schreef swarmahoer het volgende:
het shirt van pim komt er zo aan, met het geurtje van eline erop
Dat zou idd wel erge humor zijn, zodra Marielin iets roept wat ze zou willen of wensen... hoppa meteen door de strot douwenquote:
Het idee is goed (niet delen) maar, maakt met al het andere (polls) het spel niet significant anders/harder.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens hoor, al vind ik het wel een hele verbetering in fase II dat er niet meer gedeeld mag worden.
Teiltje nodig?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:08 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik me nu nog meer erger aan Marielin, dan met al haar gezeik. Ze voelt zich nu zó verheven en geweldig, dat ik er werkelijk onpasselijk van word.
Dat zou nu eens echt gaaf zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Die regie moet iets alerter zijn en dan ook echt alles leveren wat marilin vraagt...
Dus nu moeten er als de wiedeweerga haar vriend, familie er in.... dat zei ze namelijk net.
Er is op dit moment geen woord tussen te krijgen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:08 schreef Marrije het volgende:
Marielin overheerst nu wel, komt helemaal los. Eline blijft wat op de achtergrond.
nee, hij gooide het zo aan de kantquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:09 schreef evaxsis het volgende:
[..]
dat heeft hij jammergenoeg nog niet door gehad
Precies. Zo kun je een heroïnejunk ook blij maken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind je het gek? Ze heeft haar fix en ze heeft voor morgen ook al sigaretten geregeld, dus die is tevreden.
you control the bunkerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:09 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dat zou idd wel erge humor zijn, zodra Marielin iets roept wat ze zou willen of wensen... hoppa meteen door de strot douwen
En om 0.00 uur de glazen muiltjes inleveren graag!
Ja dit is van het gezeur ineens naar het andere irritante kant.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:11 schreef Chanel5 het volgende:
Mevrouw is helemaal in the picture, kan bestellen wat ze wil.
Ze zit helemaal in haar hoofdrol
klopt, ik vind het ook nog veel te soft allemaal, maar ja, de meerderheid wil het zoquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:10 schreef Oxymorons het volgende:
[..]
Het idee is goed (niet delen) maar, maakt met al het andere (polls) het spel niet significant anders/harder.
you control the bunkerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:09 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dat zou idd wel erge humor zijn, zodra Marielin iets roept wat ze zou willen of wensen... hoppa meteen door de strot douwen
En om 0.00 uur de glazen muiltjes inleveren graag!
dit is toch maar voor 1 dag? denk dat ze het met fase III veel zwaarder gaan krijgen en nog minder luxe is, en ook geen feestjes meer.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:11 schreef Chanel5 het volgende:
Daar gaat het toch omquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:12 schreef TheBomb het volgende:
[..]
Ja dit is van het gezeur ineens naar het andere irritante kant.
dat gevoel had ik net ook even gelukkig heb ik daar nu niet meer zoveel last vanquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:08 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik me nu nog meer erger aan Marielin, dan met al haar gezeik. Ze voelt zich nu zó verheven en geweldig, dat ik er werkelijk onpasselijk van word.
Heeft ze het tenminste ook een dagje leuk gehad, in de bunker.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:11 schreef Chanel5 het volgende:
Meneer Marrije krijgt goed slaag vannacht of niet?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
klopt, ik vind het ook nog veel te soft allemaal, maar ja, de meerderheid wil het zoWe zijn een roepende in de woestijn
Ik ben er zelfs voor om voor het volgende programma niet The Bunker maar The Disco als thema te nemenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
klopt, ik vind het ook nog veel te soft allemaal, maar ja, de meerderheid wil het zoWe zijn een roepende in de woestijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |