JIj bent wreed!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja daaaaaaaaaaaaggg zo heb je er nog wat aan
echt hequote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wat een vals kreng, mevrouw gaat alleen maar voor de hoofdrol en heeft niet in de gaten hoe ontieglijk irritant ze kan zijn, Krijgt ze kritiek dan haalt ze ook een ander erbij. Nee Marielin het gaat over jou.
Ze zou toch 10 sigaretten overlaten voor morgen, wist wel dat dat niet zou lukken, gaat ze weer om nieuwe vragen. hahaha die camera, linksrechts, boven, onder
Ik heb op Ja gestemdquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:29 schreef swarmahoer het volgende:
er komt een quick poll op de site of er een spelletje de bunker in moet
(die zit in de FOK! pot)
stoeltjes stapelen, soort jenga achtig ietsquote:
Ik zal het doorgevenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:33 schreef Peter6000 het volgende:
Kan Soury met haar smerige kutopmerkingen een ban krijgen?
Dank u.
moeten ze wel zelf die regel bedenkenquote:
quote:
Hmm het ene klinkt iets uitnodigender dan het andere..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
stoeltjes stapelen, soort jenga achtig iets
Goed zoquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:35 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Ben lekker bijgekomen en nu gaat ie top!
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
Niets van aantrekken, ze heeft d'r medicijnen nog niet gehad vandaag
Alweer klaar om terug de bunker in te gaan?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:35 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
spelletje is okay, maar ik wil wel dat het een vunzig spelletje is nu ik de tieten van marielin heb gezienquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:36 schreef Espabilado het volgende:
Ja Marielin vertel het nog een keer
NOG EEN KEEEEEEER
20x is niet genoeg! moooore
Je gaat er weer met frisse moed tegenaan?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:35 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Leuk dat je er bent. Wat vind je ervan ?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:35 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
U kunt zich beklagen bij de INFOBALIEquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:36 schreef Espabilado het volgende:
Ja Marielin vertel het nog een keer
NOG EEN KEEEEEEER
20x is niet genoeg! moooore
ik zou het zo over doen!! ben een stuk wijzer geworden en heb naast de k*** gevoelens ook heel veel lol gehad, dus ja!!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Alweer klaar om terug de bunker in te gaan?
Nou, zo moeilijk is deze opdracht niet, gewoon alles bestellen wat je lekker vindt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:34 schreef Rica het volgende:
Marielin doet het geweldig![]()
Ideale "agent" voor deze opdracht.
Sowieso, ze was de regie zelfs te snel af met de tandenborstels.![]()
Dementor: harde garantie dat het een zuipspelletje is aub!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:38 schreef NrTH het volgende:
Spelletje The Bunker in?
»Ja, dat mag nu nog wel 7 Votes
»Nee, Fase 2 is Fase 2 0 Votes
»Poll sluit 15 mei 21:45 uur
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, zo moeilijk is deze opdracht niet, gewoon alles bestellen eisen wat je lekker vindt.
Hij jheeft smaakquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:39 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Haar vriend had geschreven dat het dansen de vorige keer zo goed bevallen was bij de streamers...
Dus aanschouw dit voorspelbare gedrag!
Meteen en direct!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:40 schreef snetje het volgende:
hoeveel mankracht hebben ze boven klaar staan? ben nl heel benieuwd wat Marilien nog meer gaat vragen... en alles moet natuurlijk wel geleverd worden he
Luister en huiver ... Dit is internetquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:41 schreef moha het volgende:
straks roept ze weer niet op youtube zetten hoor pff wat een aandacht trekker is die junk
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:38 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
ik zou het zo over doen!! ben een stuk wijzer geworden en heb naast de k*** gevoelens ook heel veel lol gehad, dus ja!!
Dan moet er wel sterke drank inquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Dementor: harde garantie dat het een zuipspelletje is aub!
Neem de dingen mee waar je wat aan hebt en laat de rest gewoon voor wat het is.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:38 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
ik zou het zo over doen!! ben een stuk wijzer geworden en heb naast de k*** gevoelens ook heel veel lol gehad, dus ja!!
Hier willen ze naar verhalen luisterenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |