eenschquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:42 schreef Rica het volgende:
[..]
Neem de dingen mee waar je wat aan hebt en laat de rest gewoon voor wat het is.
Denk dat 1 t/m 8 al voor een bijstandsgezin normaal is (en misschien wel meer).. Verder zoeken jullie het maar uitquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:42 schreef Dementor het volgende:
Morgenavond gaan de Overlevers naar alle waarschijnlijkheid Fase III in.
Op dit moment bestaat Fase III uit:
- sporadisch koud douchen
- geen fanmail
- minimaal proviand
- beperkte set kleding
- zelf kleding wassen
- hardere sancties
- 15 minuten per dag water
- 30 minuten per dag koken
- wacht houden (in de luchtruimte kaarsjes brandend houden 's nachts).
- Gasaanvallen
Om jullie als streamers zo goed mogelijk te bedienen hoor ik graag wat jullie onder Fase III verstaan, tips worden meegenomen en verwerkt in de Fase die komen gaat!
Kom maar op met een goede sanctie.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zou graag een specificatie zien van die 'hardere sancties', bijvoorbeeld als de kaars uitgaat die ze aan moeten houden.
quote:
Wat is het doel van fase 3?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:42 schreef Dementor het volgende:
Morgenavond gaan de Overlevers naar alle waarschijnlijkheid Fase III in.
Op dit moment bestaat Fase III uit:
- sporadisch koud douchen
- geen fanmail
- minimaal proviand
- beperkte set kleding
- zelf kleding wassen
- hardere sancties
- 15 minuten per dag water
- 30 minuten per dag koken
- wacht houden (in de luchtruimte kaarsjes brandend houden 's nachts).
- Gasaanvallen
Om jullie als streamers zo goed mogelijk te bedienen hoor ik graag wat jullie onder Fase III verstaan, tips worden meegenomen en verwerkt in de Fase die komen gaat!
Het is geen Overlevers in de bijstand.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat 1 t/m 8 al voor een bijstandsgezin normaal is (en misschien wel meer).. Verder zoeken jullie het maar uit
slaapzak inleveren of buiten slapenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zou graag een specificatie zien van die 'hardere sancties', bijvoorbeeld als de kaars uitgaat die ze aan moeten houden.
Je bedoelt: waar ze die kaars dan moeten laten.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
een kaars kan lang branden hoor waxine lichtjes zou beter zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
- Buiten slapenquote:
mijn ideequote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:48 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Die peuken moeten er uit, dat geeft troost.
Niet rokers kunnen dat bijvoorbeeld hebben met andere dingen, als goed voor je lichaam zorgen e.d., snoepen, eten, shoppen... En die hebben dat ook niet
Rokers worden gewoon voorgetrokken, omdat het de honger tegenhoud en je afleiding en troost geeft.
Fase 3 is dus ZONDER peuken anders is het niet eerlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |