eenschquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:42 schreef Rica het volgende:
[..]
Neem de dingen mee waar je wat aan hebt en laat de rest gewoon voor wat het is.
Denk dat 1 t/m 8 al voor een bijstandsgezin normaal is (en misschien wel meer).. Verder zoeken jullie het maar uitquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:42 schreef Dementor het volgende:
Morgenavond gaan de Overlevers naar alle waarschijnlijkheid Fase III in.
Op dit moment bestaat Fase III uit:
- sporadisch koud douchen
- geen fanmail
- minimaal proviand
- beperkte set kleding
- zelf kleding wassen
- hardere sancties
- 15 minuten per dag water
- 30 minuten per dag koken
- wacht houden (in de luchtruimte kaarsjes brandend houden 's nachts).
- Gasaanvallen
Om jullie als streamers zo goed mogelijk te bedienen hoor ik graag wat jullie onder Fase III verstaan, tips worden meegenomen en verwerkt in de Fase die komen gaat!
Kom maar op met een goede sanctie.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zou graag een specificatie zien van die 'hardere sancties', bijvoorbeeld als de kaars uitgaat die ze aan moeten houden.
quote:
Wat is het doel van fase 3?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:42 schreef Dementor het volgende:
- sporadisch koud douchen
- geen fanmail
- minimaal proviand
- beperkte set kleding
- zelf kleding wassen
- hardere sancties
- 15 minuten per dag water
- 30 minuten per dag koken
- wacht houden (in de luchtruimte kaarsjes brandend houden 's nachts).
- Gasaanvallen
Om jullie als streamers zo goed mogelijk te bedienen hoor ik graag wat jullie onder Fase III verstaan, tips worden meegenomen en verwerkt in de Fase die komen gaat!
Het is geen Overlevers in de bijstand.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat 1 t/m 8 al voor een bijstandsgezin normaal is (en misschien wel meer).. Verder zoeken jullie het maar uit
slaapzak inleveren of buiten slapenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zou graag een specificatie zien van die 'hardere sancties', bijvoorbeeld als de kaars uitgaat die ze aan moeten houden.
Je bedoelt: waar ze die kaars dan moeten laten.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
een kaars kan lang branden hoor waxine lichtjes zou beter zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
- Buiten slapenquote:
mijn ideequote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:48 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Die peuken moeten er uit, dat geeft troost.
Niet rokers kunnen dat bijvoorbeeld hebben met andere dingen, als goed voor je lichaam zorgen e.d., snoepen, eten, shoppen... En die hebben dat ook niet
Rokers worden gewoon voorgetrokken, omdat het de honger tegenhoud en je afleiding en troost geeft.
Fase 3 is dus ZONDER peuken anders is het niet eerlijk.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
- Buiten slapen.
- Een x aantal uur in de isoleer
- Nog meer overbodige luxe weghalen zoals mode-sjaaltjes, haarbandjes en alle soort make-up
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:48 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Die peuken moeten er uit, dat geeft troost.
Niet rokers kunnen dat bijvoorbeeld hebben met andere dingen, als goed voor je lichaam zorgen e.d., snoepen, eten, shoppen... En die hebben dat ook niet
Rokers worden gewoon voorgetrokken, omdat het de honger tegenhoud en je afleiding en troost geeft.
Fase 3 is dus ZONDER peuken anders is het niet eerlijk.
Nicotinepleisters als vervanging is een optie, dan worden ze niet speciaal al sjaggie omdat ze een gebrek hebben opeens.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:51 schreef Dementor het volgende:
Op zich ben ik wel voor het verwijderen van de sigaretten, de andere Overlevers worden ook niet dagelijks voorzien in hun behoeften (extra biertje, wat meer luxe artikelen).
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:52 schreef Gert het volgende:
- Helemaal geen rookwaar meer
- 15 minutes of luxury . Op dinsdag, halverwege, krijgen ze elk 15 minuten de gelegenheid om iets 'luxueus' te doen.
- een goede maaltijd, óf
- roken, óf
- alcohol, óf
- douchen
Levert wel leuke streams op, en na drie dagen afzien, mogen ze wel een kwartiertje plezier.
Idd. Als een iemand iets verkeerd doet, heel de groep straffen. Nadeel is dan wel dat ze minder verkeerd gaan doen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:53 schreef Espabilado het volgende:
Veel meer gericht op de groep, ipv op de individu. De gehele groep moet onderworpen worden aan wat TBO voor ze in petto heeft, en samen er doorheen komen. Zoals het concept van TBO ook ooit was imo.
voor 15 min. zou wel leuk zijn ja maar daarna inleveren die peuken. wat zal ze heisenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:52 schreef Gert het volgende:
- Helemaal geen rookwaar meer
- 15 minutes of luxury . Op dinsdag, halverwege, krijgen ze elk 15 minuten de gelegenheid om iets 'luxueus' te doen.
- een goede maaltijd, óf
- roken, óf
- alcohol, óf
- douchen
Levert wel leuke streams op, en na drie dagen afzien, mogen ze wel een kwartiertje plezier.
met één verschil.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:51 schreef Dementor het volgende:
Op zich ben ik wel voor het verwijderen van de sigaretten, de andere Overlevers worden ook niet dagelijks voorzien in hun behoeften (extra biertje, wat meer luxe artikelen).
dit...is...niet...de...cos....over...quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:55 schreef Danny het volgende:
[..]
met één verschil.
roken is een verslaving en rookwaar eruit betekent dat je de roker automatisch meer benadeelt dan anderen.
om het eerlijk te houden zou je dat moeten opvangen door bv een nicotinepleister of nicotinekauwgum.
extra biertje en luxe artikelen hebben niets te maken met lichamelijke afhankelijkheid zoals dat met roken wel is natuurlijk.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:53 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Nicotinepleisters als vervanging is een optie, dan worden ze niet speciaal al sjaggie omdat ze een gebrek hebben opeens.
per dag is teveel, dan om de dag en het natuurlijk niet vermelden laat ze maar in onzekerheidquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:54 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
5 LUXE minuten per dag!
Zelf kiezen of je eet, rook, douched, make-up... whatever...
Maar strikt 5 minuten per dag... Dan zie pas waar de priorieiten liggen!
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:55 schreef moha het volgende:
[..]
voor 15 min. zou wel leuk zijn ja maar daarna inleveren die peuken. wat zal ze heisen
Dat is idd een goede, dus ook geen gerook meerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:53 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Nicotinepleisters als vervanging is een optie, dan worden ze niet speciaal al sjaggie omdat ze een gebrek hebben opeens.
daarmee raak je echt specifiek maar één persoon en dat zou om die reden imo niet eerlijk zijn. Dan moet je ook voor elke andere bewoner een specifiek iets bedenken imoquote:
top idquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Voor fase III of IV : Paar lappen stof met wat naalden en draad de bunker in en zelf kleding maken. Daarna alle gewone kleding inleveren.
Die gel was ook een soort van verslaving.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:55 schreef Danny het volgende:
[..]
met één verschil.
roken is een verslaving en rookwaar eruit betekent dat je de roker automatisch meer benadeelt dan anderen.
om het eerlijk te houden zou je dat moeten opvangen door bv een nicotinepleister of nicotinekauwgum.
extra biertje en luxe artikelen hebben niets te maken met lichamelijke afhankelijkheid zoals dat met roken wel is natuurlijk.
Mja, zonder gel krijg je niet echt fysische klachten lijkt me.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die gel was ook een soort van verslaving.
ook een top idquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:56 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
% minuten per dag.... dan moeten er bijvoorbeeld één snel eten opwarmen.... kiezen wie er mag/wil douchen....
De hele groep bijvoorbeeel iedere avond van 20.00 uur tot 20.05 en dan kijken wat ze kiezen of als groep gaan oplossen ...!!
Dan had ze zich niet moeten opgeven, in contracten staat volgens mij al iets van dat ze er op voorbereid moeten zijn dat ze wellicht niet krijgen te roken. Voor hetzelfde geld was het van het begin al zo geweest dat er niets te roken was. Dat zij een roker is, is haar keuze geweest, als zij dan een bunker in gaat heeft ze er ook maar mee te dealen. maja ik spreek hier tegen een plotse marielin-fan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:57 schreef Danny het volgende:
[..]
daarmee raak je echt specifiek maar één persoon en dat zou om die reden imo niet eerlijk zijn. Dan moet je ook voor elke andere bewoner een specifiek iets bedenken imo
ge-ni-aalquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Voor fase III of IV : Paar lappen stof met wat naalden en draad de bunker in en zelf kleding maken. Daarna alle gewone kleding inleveren.
Als ik als schipbreukeling op een onbewoond eilandje zou aanspoelen zou ik vast wel iets rookbaars in elkaar kunnen draaien.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een beetje raar dat je de titel van Overlever kunt claimen terwijl je nog geen dag zonder sigaretten kan.
Een nicotinepleister is zo gekocht, en het haalt de druk van de ketel over 'oneerlijkheid', terwijl je tegelijkertijd de oneerlijkheid opheft door het pleziertje van behoeftebevrediging weg te nemen bij de rookster.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een beetje raar dat je de titel van Overlever kunt claimen terwijl je nog geen dag zonder sigaretten kan.
die is tofquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
van een lap stof kun je heel makkelijk een sumo onderbroek knopen heur. da's niet eens moelijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:00 schreef Danny het volgende:
[..]
ge-ni-aal
uitgezonderd ondergoed. dat kun je niet echt zelf maken...
We zijn niet op de camping en vorige week werd de was nog gedaan door een wasserette.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:59 schreef Maanvis het volgende:
Zelf kleding wassen was altijd al logisch, dat doe je op de camping immers ook wel eens met een wasemmer, dus is niet specifiek fase III.
Verdere ideeen:
- Het grote bed WEG. is niet meer noodzakelijk.
- speciale dagopdracht: Entertain de streamer voor 1 dag (exclusief slaap tijd). Indien er meer dan 1 minuut stilte is volgt ONMIDDELIJK een gasaanval van 5 minuten. Hiervoor is het handig als de rookmachines die ergens in de COS te leen waren aangesloten worden, en op afstand bestuurd worden.
- bioritme fuckup, dwz let op wanner je ze de luchtruimte in stuurt en laat ze op rare tijden te bedde gaan, zodat ze denken dat het de finale is maar het eigenlijk pas 2 dagen verder is oid.
- laten luchten in een hoosbui. creeer deze hoosbui desnoods zelf met een sproeier.
- extreme eating als dagopdracht vervalt en extreem eten wordt gewoon dagelijkse proviand.
- fysieke aanvallen. Salcido en Huub komen de bunker binnen met waterpistolen.
- gooi de douchebakken voor de gein eens 'snachts vol met een hoop maden of vol met bloederig slachtafval.
- de beperkte kleding die ze hebben wordt nat gemaakt 'snachts door ueberninja Salcido.
- 'hackopdracht' op de computer.
Ondergoed? Voor die drie dagen? Niet nodig!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:00 schreef Danny het volgende:
[..]
ge-ni-aal
Wel een Discovery gekeken?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:00 schreef Danny het volgende:
[..]
ge-ni-aal
jammer dan dat kon ze van te voren weten.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:55 schreef Danny het volgende:
[..]
met één verschil.
Prachtig!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
plots? al vanaf het begin hoor. maar ik ben ook een ex-roker en ik ben ook tegen het oneerlijk benadelen van deelnemers. Te makkelijk en dient geen enkel doel.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:00 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Dan had ze zich niet moeten opgeven, in contracten staat volgens mij al iets van dat ze er op voorbereid moeten zijn dat ze wellicht niet krijgen te roken. Voor hetzelfde geld was het van het begin al zo geweest dat er niets te roken was. Dat zij een roker is, is haar keuze geweest, als zij dan een bunker in gaat heeft ze er ook maar mee te dealen. maja ik spreek hier tegen een plotse marielin-fan.
Ik bedoel dat het helemaal niet zo erg is om zelf je kleding te wassen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
We zijn niet op de camping en vorige week werd de was nog gedaan door een wasserette.
Ik neem de rest van je ideeën in ieder geval mee.
tot een van de dames bloed gaat lekken op de vloerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ondergoed? Voor die drie dagen? Niet nodig!
Ze hoeven niet totáál fysiek en mentaal geradbraakt te worden van mij. Het meeste van bovenstaande is me te gortig. Het is (vind ik) onplezierig om mensen dat allemaal aan te doen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:59 schreef Maanvis het volgende:
Zelf kleding wassen was altijd al logisch, dat doe je op de camping immers ook wel eens met een wasemmer, dus is niet specifiek fase III.
Verdere ideeen:
- Het grote bed WEG. is niet meer noodzakelijk.
- speciale dagopdracht: Entertain de streamer voor 1 dag (exclusief slaap tijd). Indien er meer dan 1 minuut stilte is volgt ONMIDDELIJK een gasaanval van 5 minuten. Hiervoor is het handig als de rookmachines die ergens in de COS te leen waren aangesloten worden, en op afstand bestuurd worden.
- bioritme fuckup, dwz let op wanner je ze de luchtruimte in stuurt en laat ze op rare tijden te bedde gaan, zodat ze denken dat het de finale is maar het eigenlijk pas 2 dagen verder is oid.
- laten luchten in een hoosbui. creeer deze hoosbui desnoods zelf met een sproeier.
- extreme eating als dagopdracht vervalt en extreem eten wordt gewoon dagelijkse proviand.
- fysieke aanvallen. Salcido en Huub komen de bunker binnen met waterpistolen.
- gooi de douchebakken voor de gein eens 'snachts vol met een hoop maden of vol met bloederig slachtafval.
- de beperkte kleding die ze hebben wordt nat gemaakt 'snachts door ueberninja Salcido.
- 'hackopdracht' op de computer.
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ondergoed? Voor die drie dagen? Niet nodig!
Om dat te voorkomen gun ik ze wel wat moderne zaken ondertussen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:04 schreef Danny het volgende:
[..]
tot een van de dames bloed gaat lekken op de vloer
Eens, maar onderschat niet dat roken ook voordelen bied! Dus stoppen maar mét pleisters is dan misschien het eerlijkst voor het spel.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:04 schreef Danny het volgende:
[..]
plots? al vanaf het begin hoor. maar ik ben ook een ex-roker en ik ben ook tegen het oneerlijk benadelen van deelnemers. Te makkelijk en dient geen enkel doel.
Ondertussen... mooi!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Om dat te voorkomen gun ik ze wel wat moderne zaken ondertussen.
Het is weer een hele opsomming. Maar eerlijk gezegd, er is niks an ! Alleen maar afknijpen, kommer en kwel en negatieve aanpak. Het hele pakket is heel eenzijdig en gewoon kiezen voor de makkelijke weg. Bedenk eens iets constructiefs, waarbij je de overlevers aanzet tot creativiteit.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:42 schreef Dementor het volgende:
<knip>
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |