quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je betaalt jezelf gewoon een tientje?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je betaalt jezelf gewoon een tientje?
Tuurlijk....lelijke / dronken fokkers (man/vrouw) geven je vast een handjob voor een tientjequote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Honderd procent zeker dat ik voor een tientje een handjob kan scoren
en sinds wanneer moet ik jou daar voor betalen?
Daaromquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Tuurlijk....lelijke / dronken fokkers (man/vrouw) geven je vast een handjob voor een tientje
En hoeft niet hoor... maar in een tentje op een fok meet
Ik ben wel iets meer waard toch
dat is traditie, damesfotosquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:03 schreef SLP_ het volgende:
Plaats dan ff een foto van een leuke vent ipv zo een wijf
Ogh zo etentje met de familie. Kan ik weer 10 keer dezelfde vragen beantwoorden: Hoe gaat het op je werk? Nog steeds goed. Hoe gaat het op school? Nog steeds slecht. Hm ok.
Voor trainingen geven in justitiele jeugdinrichtingen... Ik hoor het maandag.quote:
Hoop het ook!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:28 schreef IrishBastard het volgende:
Hoi
En nog beterschap LR aai.gif
En hopelijk is 't een positieve uitslag Dup!
hehe worden die trainingen eindelijk eens nuttigquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:30 schreef Dupje het volgende:
[..]
Voor trainingen geven in justitiele jeugdinrichtingen... Ik hoor het maandag.
klinkt gezelligquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:03 schreef SLP_ het volgende:
Hm net mn familie-etentje gehad en het viel reuze mee gelukkig!
Morgen vroeg weer werken en die avond naar Nijmegen! De vader van een vriendin heeft een appartement in de Marikenstraat en die mochten we voor morgenavond wel gebruiken dus dat komt heel goed uit
Of vraag je er tegenwoordig dan iets meer voor vanwege de crisis? Misschien dat Swam de prijs kan actualiseren voor jequote:
O nee hoor, inflatie is voor kutjesquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of vraag je er tegenwoordig dan iets meer voor vanwege de crisis? Misschien dat Swam de prijs kan actualiseren voor je
Dan is het toch een prima TT!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
O nee hoor, inflatie is voor kutjes
we niks anders in huisquote:
van buren of toch club koloniequote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:03 schreef SLP_ het volgende:
Straks lekker pannekoeken eten met vriendinnen en vanavond naar Nijmegen! Alleen balen dat ik ziek ben -.-. Dan wordt ik vet snel dronken echt kut
Star Trekquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:24 schreef Sander het volgende:
Ik heb alle oude Star Trek afleveringen in 720p
Straks lekker kijken
Of gewoon naar een leuke tent?quote:
Haha die kut kolonie. Hingen alleen maar wannabegangstahsquote:
ik heb in een side carrier rondgeredenquote:
Nope niets aangevraagd ;Pquote:Op zondag 17 mei 2009 19:42 schreef swarmahoer het volgende:
zwetende vrouwen is niet alles om naar te kijken hoor
ik heb morganes sambaband nog gezien, haarzelf niet volgens mij
echt veel slaap te kort maarja
en slp ik zei toch dat het n rare tent was![]()
heb je in vb nog n liedje aangevraagd toevallig of niet
Nou gelijk heb jequote:Op zondag 17 mei 2009 19:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb in een side carrier rondgeredenik ren nog geen kilometer
Want dan had 'ie je gezien!11!!1!LOLLEREINS!11!!quote:Op zondag 17 mei 2009 19:42 schreef swarmahoer het volgende:
heb je in vb nog n liedje aangevraagd toevallig of niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 mei 2009 21:12 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Want dan had 'ie je gezien!11!!1!LOLLEREINS!11!!ja want ze is de enige die dat doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
had ze mij wel gezien iig
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Ja was cool!quote:Op zondag 17 mei 2009 21:43 schreef morgane het volgende:
Ja zeg, nu heb jij mijn sambaband wel gezien maar ik nietleuk zijn ze he?
ik zat in Utrecht, meeting van een festivalforum met Dupje
was erg gezellig!!
Hehe ja hequote:Op zondag 17 mei 2009 21:47 schreef morgane het volgende:
Haha ja ik ook, heb ook een beetje spierpijn van de kou. Je voormalige vriendje ziet er goed uit trouwens
zoals je weetquote:Op zondag 17 mei 2009 21:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
je moet hem gewoon meteen zoenen, doeltreffendheid, daar houdt swarmi wel van!
Ik zal het in mn achterhoofd houdenquote:Op zondag 17 mei 2009 21:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
je moet hem gewoon meteen zoenen, doeltreffendheid, daar houdt swarmi wel van!
Ja? Jij wordt wel graag door 17 jarige meisjes op de bek gepakt?quote:Op zondag 17 mei 2009 22:52 schreef Sander het volgende:
Als je mij ziet mag je me ook wel meteen zoenen hoor.
Jij niet?quote:Op zondag 17 mei 2009 22:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja? Jij wordt wel graag door 17 jarige meisjes op de bek gepakt?
Hosti wil ze alleen als ze eerst naaktfoto's via msn sturen en labiel zijnquote:
Nooit geweten hoe jullie elkaar leerden kennen.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Hosti wil ze alleen als ze eerst naaktfoto's via msn sturen en labiel zijn
Ik spreek geen slang, wat is een five'o?quote:Op zondag 17 mei 2009 23:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zolang er geen five'o in de buurt is
Whehehe, ja ach zo hossel ik al mijn meidenquote:Op zondag 17 mei 2009 23:09 schreef Sander het volgende:
[..]
Nooit geweten hoe jullie elkaar leerden kennen.
quote:Op zondag 17 mei 2009 23:09 schreef Sander het volgende:
[..]
Nooit geweten hoe jullie elkaar leerden kennen.
De popo, the man, the heat, the rozzers, cops, pigs. Je weetquote:Op zondag 17 mei 2009 23:09 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik spreek geen slang, wat is een five'o?
Kortom, swarma is al te laatquote:Op zondag 17 mei 2009 23:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Whehehe, ja ach zo hossel ik al mijn meiden
Ah zo. "I swear man, I thought she was 18!"quote:Op zondag 17 mei 2009 23:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
De popo, the man, the heat, the rozzers, cops, pigs. Je weet
Gelukkig, jullie rukken niet bij elkaar in de woonkamer.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
SLP heeft al een mapje op mijn laptop
Nou ik deel al mijn labiele 17 jarige naaktpics met al mijn huisgenotenquote:Op zondag 17 mei 2009 23:12 schreef Sander het volgende:
[..]
Gelukkig, jullie rukken niet bij elkaar in de woonkamer.
Gall & Gall in de Molenpoort? Daar heb ik wel eens bieren gehaald van de Hemel.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:41 schreef motorbloempje het volgende:
yo!
Weet iemand hier bij welke slijterij je ' Nieuw Ligt' kunt kopen? De hemel is vandaag dicht en ik zou 't graag vandaag halen
Ik hoorde hier " Bastion " in winkelcentrum Hatert, maar daar is geen juist telefoonnummer van te vinden
Bierbuik/Versailles?quote:Op maandag 18 mei 2009 09:41 schreef motorbloempje het volgende:
yo!
Weet iemand hier bij welke slijterij je ' Nieuw Ligt' kunt kopen? De hemel is vandaag dicht en ik zou 't graag vandaag halen
Ik hoorde hier " Bastion " in winkelcentrum Hatert, maar daar is geen juist telefoonnummer van te vinden
Laat dat Goede maar weg!quote:
Aantekeningen van foto's over typen?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm das balen D_K, en LR das ook niet best
Ik heb de laatste tijd oo meer hoofdpijn maar dat komt meer van het lui doen enzo![]()
Nu even aantekeningen van foto's over gaan typenWant via die foto gaat niet werken
Thnxquote:Op maandag 18 mei 2009 10:33 schreef Sander het volgende:
Ahhh, met je telefoon stiekem de aantekeningen gefotografeerd?
Sterkte D_K, klinkt kut
Aha zo dusquote:Op maandag 18 mei 2009 10:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee had aantekeningen van een vriendinnetje, die was ik aant overtypen, want dan leer je er meteen van ipv kopierenMaar ik had beloofd ze op een bepaalde dag terug te geven en toen was ik nog niet klaar, dus had ik er snel foto's van gemaakt
Nu zit ik bij IB en heb ik op zijn computerbeeldscherm de foto staan en op mijn laptopje tik ik het over.
Echt geniaal dat dat kan![]()
Mjah denk dat ze daar niet duidelijk voor genoeg zijnquote:Op maandag 18 mei 2009 11:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Thnx
[..]
Aha zo dusIk was gewoon die foto's gaan printen dan heb je ze ook op papier en dat scheelt typen!
ik mis de prijsindicatiequote:Op maandag 18 mei 2009 11:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow ende Vliegtax gaat er in juli af No shit en Eindhoven vliegt iedere dag op Pisa, en tenminste op fatsoenlijke tijden ( half 9 vliegen - 10 uur in Pisa) Dus dan wordt het reëler om doordeweeks even een dag of twee op en neer te komen
Moet dan wss wel via Weeze terug want Pisa - Eindhoven vertrekt ook weer om half 6 's ochtends
Weeze vliegt namelijk alleen DI DO en ZA en alle vluchten pas vanaf kwart over 2, dus daar om 16.00.![]()
![]()
Dit is ook iPod, gebruik het kreng al jaren, nog nooit meegemaaktquote:Op maandag 18 mei 2009 12:30 schreef LastRequest het volgende:
Dat heeft mijn iPod sowieso vaak.. dat ik met shuffle aan 3x achter elkaar dezelfde artiest krijg
Nouja qua echt randomness zou het kunnen natuurlijk
Werkt het systeem niet net zoals winamp? 15 boven of 15 onder het laatst afgespeelde liedje?quote:Op maandag 18 mei 2009 12:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dit is ook iPod, gebruik het kreng al jaren, nog nooit meegemaakt
niet eens ZO leuk zei ik toch. Als ik op de fiets zit wil ik metal ofzo, geen acda en de munnickquote:Op maandag 18 mei 2009 13:05 schreef IrishBastard het volgende:
Vooral ook dat je 2x een ander nummer hadEn 'muziek die ik niet eens leuk vind'
!
Zet het er dan ook niet op
Pisaquote:Op maandag 18 mei 2009 11:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow ende Vliegtax gaat er in juli af No shit en Eindhoven vliegt iedere dag op Pisa, en tenminste op fatsoenlijke tijden ( half 9 vliegen - 10 uur in Pisa) Dus dan wordt het reëler om doordeweeks even een dag of twee op en neer te komen
Moet dan wss wel via Weeze terug want Pisa - Eindhoven vertrekt ook weer om half 6 's ochtends
Weeze vliegt namelijk alleen DI DO en ZA en alle vluchten pas vanaf kwart over 2, dus daar om 16.00.![]()
![]()
Ik ga vanaf september een jaar in Florence studerenquote:
zeg ik tzt welquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Met de treinen geen idee hoe lang.. uurtje dacht ik..
Maar als je me wilt komen stalken kan je dat ook gewoon zeggen he swarmi
Tofquote:
Oh echt vet zeg!quote:Op maandag 18 mei 2009 23:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik ga vanaf september een jaar in Florence studerenDus zal vaak zat in Pisa zijn om
IB
of ouders op te halen vant vliegveld
Nee, ik zat in Arnhem. Wat voor een autootje?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:43 schreef morgane het volgende:
Sander, tufte jij gisteren over de St. Anna in een lief klein autootje?
Klein en lief?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:59 schreef Sander het volgende:
[..]
Nee, ik zat in Arnhem. Wat voor een autootje?
Held!quote:
hij moet op -80 zijn.....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:14 schreef swarmahoer het volgende:
en nu? hij moet kouder? als hij warmer moet kan je het deurtje open zetten
dat zeg ik niet.... Ik ben gewoon in paniekquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:14 schreef motorbloempje het volgende:
teh drama
moeten wij dan nu ook weten wat dat inhoudt?
Snel, wat coldpacks erin doen!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:12 schreef Californium het volgende:
Onee.... de vriezer is gaan biepenen heeft een temp van onder -60 bereikt
en..... ik ben alleen op het lab
o boy
Iets zegt me dat dat ding warmer wordt als je de stekker er uit trekt....?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:23 schreef motorbloempje het volgende:
ja, ok.. nou.. hè?
trek de stekker d'r uit en druk een alarmknop in ofzo?
heb ik gedaan maar de temperatuur gaat omhoog ipv omlaag...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:23 schreef motorbloempje het volgende:
ja, ok.. nou.. hè?
trek de stekker d'r uit en druk een alarmknop in ofzo?
tis niet rampzalig... enige probleem is dat ongeveer het hele werk van het lab in die vriezer zit en ik ben alleen op werk en ik weet niet wat ik moet doen en ik kan niemand bereikenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:29 schreef Pheno het volgende:
Maar er is nu dus een soort Tchernobyl aan de gang daar? Meltdown enzo?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:36 schreef Pheno het volgende:
Hmmm, er hangt of plakt geen telefoonnummer aan de diepvries? Of een ander "calamiteitenhandleiding"?
nee.... maar ik voel me er verantwoordelijk genoeg ervoor om niet nu blij naar huis te gaan...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:16 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, wat wil je dan
Als jij niet capabel bent om dit op te lossen, kunnen ze je toch niet verantwoordelijk houden, wel dan?
heel veeeeeeel E.coliquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:19 schreef swarmahoer het volgende:
wat zit er in de koelkast
Das ook logisch, maar dan moeten ze toch zorgen dat er iemand bereikbaar is die het op kan lossenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:21 schreef Californium het volgende:
[..]
nee.... maar ik voel me er verantwoordelijk genoeg ervoor om niet nu blij naar huis te gaan...
Klopt.... Het probleem is dat de telefoonlijst hier ongeveer 6 jaar oud isquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:26 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Das ook logisch, maar dan moeten ze toch zorgen dat er iemand bereikbaar is die het op kan lossenLijkt me sowieso wel handig
hard?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:31 schreef Californium het volgende:
okeede big boss heeft gesproken... leave it untill tomorrow..... Nu kan ik met een wat geruster hard naar huis
moet er morgen toch vroeg zijn....
quote:
Geilquote:
you like fishdicks? do you like to put them in your mouth? the you're a gay fishquote:
south park 14.gifquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
you like fishdicks? do you like to put them in your mouth? the you're a gay fish
[ afbeelding ]
Ging goed gelukkigquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:51 schreef LastRequest het volgende:
Fijn dat je het overleefd hebt
En hoe ging het met je groepje?
Ja ik hoef op dinsdag altijd maar 3 uurtjes, wel weinig maar moet op donderdag en zaterdag altijd langer dusjaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:04 schreef swarmahoer het volgende:
70 km maar liefst, goed hoor
moest je van 5 tot 8 maar werken? ook niet veel, ff 3 uurtjes
wat heb je gedaan op die excursie eigelijk, t was een soort po toch?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:25 schreef swarmahoer het volgende:
met wie ga je trouwen
Tuurlijk, om felicitaties te ontvangen wel.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:48 schreef swarmahoer het volgende:
ben beniewd of die zich nog laat zien hier vandaagmaar anders ook gefeliciteerd natuurlijk
*wacht op dementorquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gefeli CP.
Zit je in Eindhoven swarmi?
Wat denken ze daar wel niet: "zo weet ze zeker dat ze een cc heeft"?quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm ik heb een creditcard aangevraagd, en nu staat in het contract:
Rabocards; voor de rekeninghouder worden met de bank de volgende rabocards overeengekomen:
en dan 4x!!! rabocard op naam van yasha..
Maar in de brief staat wel weer van ja, je pakket wordt uitgebreid met een creditcard.. Vage shit.. Kan ik weer gaan bellen
Inderdaadquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat denken ze daar wel niet: "zo weet ze zeker dat ze een cc heeft"?
Elke vrouw in het bezit van een cc is de oplossing voor de crisis....quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
InderdaadVolgens mij denken ze dat ik de oplossing voor de kredietscrisis ben
Ik zeg het niet graag maar ik ben het wel met Pheno eensquote:
Het is dan ook lastig ontkennenquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zeg het niet graag maar ik ben het wel met Pheno eens
?quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is dan ook lastig ontkennen
Al valt mijn vrouw nog mee, ze heeft pas Dr. Martens uit Amerika gehaald, wat bento spullen uit Japan en marktplaats, en vast nog wat dingen die ik niet weet/vergeten ben
Een vrouw die een schoenenmerk niet kent! Dat ik dit nog mag meemakenquote:
ah....quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een vrouw die een schoenenmerk niet kent! Dat ik dit nog mag meemaken
dat is toch geen probleemquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
anders moet dat iedere keer via mijn vaders CC.
Cc is wel makkelijk in het buitenland vind ik zelf. Teminste, ik gebruik ze dan voor de wat grotere aankopen, dan heb je een maand later de pijn pasquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja, het is voor mij meer voor nood, stel dat mijn normale pinpas het niet doet. En verder voor natuurlijk de vluchten te boeken, anders moet dat iedere keer via mijn vaders CC.
He, ik ben geen pedo! Naar het schijnt kun je in Amerika andere modellen krijgen dan hier, en ze vond die van daar natuurlijk wel leukquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dr martens zijn zo basisschooltijd.
aai.gifquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
aai.gif
In mijn vroegere tijd heb ik ook wel eens Dr. Martens gehad (mannen variant), omdat het zo'n leuke merknaam was
Mja, dat laatste is idd ook wle makkelijk, ik kan elke maand eigenlijk alles wel terugvinden. Als ik zou zoeken, meestal ben ik daar al te laks voor.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:27 schreef swarmahoer het volgende:
ik zorg dat ik altijd cash op zak heb want op school kan je niet pinnenkomt altijd wel van pas
ik moet alleen leren meer pinbetalingen te doen, dan weet ik waar het heen gaat
Echt vrouwelijke schoenen zijn het m.i. ook niet, dus ik vind het niet erg dat je ze niet kentquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:21 schreef Californium het volgende:
[..]
ah....
IK ben geen echte vrouw blijkbaar
Niet geheel waar, AH is gewoon open.. alleen niet de hele dag.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mag ik u er aan herinneren dat morgen de winkels niet open zijn ivm hemelvaart
Not according to teh interwebsquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:31 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Niet geheel waar, AH is gewoon open.. alleen niet de hele dag.
Die XL iig niet.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:31 schreef LastRequest het volgende:
Niet geheel waar, AH is gewoon open.. alleen niet de hele dag.
De XL is ook al niet meer open op zondag. Door klachten uit de buurtquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:33 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hmm volgens briefje in de winkel wel
Meh, ik heb voor de puree niet zoveel nodigquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
OW IB jou moest ik hebben
(en hij is niet op msn dus sorry mensen)
Moet natuurlijk ook nog melk voor de puree hebben? En dan meteen melk voor vrijdag of wil je dan broodjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |