Snel, wat coldpacks erin doen!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:12 schreef Californium het volgende:
Onee.... de vriezer is gaan biepenen heeft een temp van onder -60 bereikt
en..... ik ben alleen op het lab
o boy
Iets zegt me dat dat ding warmer wordt als je de stekker er uit trekt....?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:23 schreef motorbloempje het volgende:
ja, ok.. nou.. hè?
trek de stekker d'r uit en druk een alarmknop in ofzo?
heb ik gedaan maar de temperatuur gaat omhoog ipv omlaag...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:23 schreef motorbloempje het volgende:
ja, ok.. nou.. hè?
trek de stekker d'r uit en druk een alarmknop in ofzo?
tis niet rampzalig... enige probleem is dat ongeveer het hele werk van het lab in die vriezer zit en ik ben alleen op werk en ik weet niet wat ik moet doen en ik kan niemand bereikenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:29 schreef Pheno het volgende:
Maar er is nu dus een soort Tchernobyl aan de gang daar? Meltdown enzo?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:36 schreef Pheno het volgende:
Hmmm, er hangt of plakt geen telefoonnummer aan de diepvries? Of een ander "calamiteitenhandleiding"?
nee.... maar ik voel me er verantwoordelijk genoeg ervoor om niet nu blij naar huis te gaan...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:16 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, wat wil je dan
Als jij niet capabel bent om dit op te lossen, kunnen ze je toch niet verantwoordelijk houden, wel dan?
heel veeeeeeel E.coliquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:19 schreef swarmahoer het volgende:
wat zit er in de koelkast
Das ook logisch, maar dan moeten ze toch zorgen dat er iemand bereikbaar is die het op kan lossenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:21 schreef Californium het volgende:
[..]
nee.... maar ik voel me er verantwoordelijk genoeg ervoor om niet nu blij naar huis te gaan...
Klopt.... Het probleem is dat de telefoonlijst hier ongeveer 6 jaar oud isquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:26 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Das ook logisch, maar dan moeten ze toch zorgen dat er iemand bereikbaar is die het op kan lossenLijkt me sowieso wel handig
hard?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:31 schreef Californium het volgende:
okeede big boss heeft gesproken... leave it untill tomorrow..... Nu kan ik met een wat geruster hard naar huis
moet er morgen toch vroeg zijn....
quote:
Geilquote:
you like fishdicks? do you like to put them in your mouth? the you're a gay fishquote:
south park 14.gifquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
you like fishdicks? do you like to put them in your mouth? the you're a gay fish
[ afbeelding ]
Ging goed gelukkigquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:51 schreef LastRequest het volgende:
Fijn dat je het overleefd hebt
En hoe ging het met je groepje?
Ja ik hoef op dinsdag altijd maar 3 uurtjes, wel weinig maar moet op donderdag en zaterdag altijd langer dusjaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:04 schreef swarmahoer het volgende:
70 km maar liefst, goed hoor
moest je van 5 tot 8 maar werken? ook niet veel, ff 3 uurtjes
wat heb je gedaan op die excursie eigelijk, t was een soort po toch?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:25 schreef swarmahoer het volgende:
met wie ga je trouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |