hij moet op -80 zijn.....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:14 schreef swarmahoer het volgende:
en nu? hij moet kouder? als hij warmer moet kan je het deurtje open zetten
dat zeg ik niet.... Ik ben gewoon in paniekquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:14 schreef motorbloempje het volgende:
teh drama
moeten wij dan nu ook weten wat dat inhoudt?
Snel, wat coldpacks erin doen!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:12 schreef Californium het volgende:
Onee.... de vriezer is gaan biepenen heeft een temp van onder -60 bereikt
en..... ik ben alleen op het lab
o boy
Iets zegt me dat dat ding warmer wordt als je de stekker er uit trekt....?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:23 schreef motorbloempje het volgende:
ja, ok.. nou.. hè?
trek de stekker d'r uit en druk een alarmknop in ofzo?
heb ik gedaan maar de temperatuur gaat omhoog ipv omlaag...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:23 schreef motorbloempje het volgende:
ja, ok.. nou.. hè?
trek de stekker d'r uit en druk een alarmknop in ofzo?
tis niet rampzalig... enige probleem is dat ongeveer het hele werk van het lab in die vriezer zit en ik ben alleen op werk en ik weet niet wat ik moet doen en ik kan niemand bereikenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:29 schreef Pheno het volgende:
Maar er is nu dus een soort Tchernobyl aan de gang daar? Meltdown enzo?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:36 schreef Pheno het volgende:
Hmmm, er hangt of plakt geen telefoonnummer aan de diepvries? Of een ander "calamiteitenhandleiding"?
nee.... maar ik voel me er verantwoordelijk genoeg ervoor om niet nu blij naar huis te gaan...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:16 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, wat wil je dan
Als jij niet capabel bent om dit op te lossen, kunnen ze je toch niet verantwoordelijk houden, wel dan?
heel veeeeeeel E.coliquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:19 schreef swarmahoer het volgende:
wat zit er in de koelkast
Das ook logisch, maar dan moeten ze toch zorgen dat er iemand bereikbaar is die het op kan lossenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:21 schreef Californium het volgende:
[..]
nee.... maar ik voel me er verantwoordelijk genoeg ervoor om niet nu blij naar huis te gaan...
Klopt.... Het probleem is dat de telefoonlijst hier ongeveer 6 jaar oud isquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:26 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Das ook logisch, maar dan moeten ze toch zorgen dat er iemand bereikbaar is die het op kan lossenLijkt me sowieso wel handig
hard?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:31 schreef Californium het volgende:
okeede big boss heeft gesproken... leave it untill tomorrow..... Nu kan ik met een wat geruster hard naar huis
moet er morgen toch vroeg zijn....
quote:
Geilquote:
you like fishdicks? do you like to put them in your mouth? the you're a gay fishquote:
south park 14.gifquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
you like fishdicks? do you like to put them in your mouth? the you're a gay fish
[ afbeelding ]
Ging goed gelukkigquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:51 schreef LastRequest het volgende:
Fijn dat je het overleefd hebt
En hoe ging het met je groepje?
Ja ik hoef op dinsdag altijd maar 3 uurtjes, wel weinig maar moet op donderdag en zaterdag altijd langer dusjaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:04 schreef swarmahoer het volgende:
70 km maar liefst, goed hoor
moest je van 5 tot 8 maar werken? ook niet veel, ff 3 uurtjes
wat heb je gedaan op die excursie eigelijk, t was een soort po toch?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:25 schreef swarmahoer het volgende:
met wie ga je trouwen
Tuurlijk, om felicitaties te ontvangen wel.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:48 schreef swarmahoer het volgende:
ben beniewd of die zich nog laat zien hier vandaagmaar anders ook gefeliciteerd natuurlijk
*wacht op dementorquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gefeli CP.
Zit je in Eindhoven swarmi?
Wat denken ze daar wel niet: "zo weet ze zeker dat ze een cc heeft"?quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm ik heb een creditcard aangevraagd, en nu staat in het contract:
Rabocards; voor de rekeninghouder worden met de bank de volgende rabocards overeengekomen:
en dan 4x!!! rabocard op naam van yasha..
Maar in de brief staat wel weer van ja, je pakket wordt uitgebreid met een creditcard.. Vage shit.. Kan ik weer gaan bellen
Inderdaadquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat denken ze daar wel niet: "zo weet ze zeker dat ze een cc heeft"?
Elke vrouw in het bezit van een cc is de oplossing voor de crisis....quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
InderdaadVolgens mij denken ze dat ik de oplossing voor de kredietscrisis ben
Ik zeg het niet graag maar ik ben het wel met Pheno eensquote:
Het is dan ook lastig ontkennenquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zeg het niet graag maar ik ben het wel met Pheno eens
?quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is dan ook lastig ontkennen
Al valt mijn vrouw nog mee, ze heeft pas Dr. Martens uit Amerika gehaald, wat bento spullen uit Japan en marktplaats, en vast nog wat dingen die ik niet weet/vergeten ben
Een vrouw die een schoenenmerk niet kent! Dat ik dit nog mag meemakenquote:
ah....quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een vrouw die een schoenenmerk niet kent! Dat ik dit nog mag meemaken
dat is toch geen probleemquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
anders moet dat iedere keer via mijn vaders CC.
Cc is wel makkelijk in het buitenland vind ik zelf. Teminste, ik gebruik ze dan voor de wat grotere aankopen, dan heb je een maand later de pijn pasquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja, het is voor mij meer voor nood, stel dat mijn normale pinpas het niet doet. En verder voor natuurlijk de vluchten te boeken, anders moet dat iedere keer via mijn vaders CC.
He, ik ben geen pedo! Naar het schijnt kun je in Amerika andere modellen krijgen dan hier, en ze vond die van daar natuurlijk wel leukquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dr martens zijn zo basisschooltijd.
aai.gifquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
aai.gif
In mijn vroegere tijd heb ik ook wel eens Dr. Martens gehad (mannen variant), omdat het zo'n leuke merknaam was
Mja, dat laatste is idd ook wle makkelijk, ik kan elke maand eigenlijk alles wel terugvinden. Als ik zou zoeken, meestal ben ik daar al te laks voor.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:27 schreef swarmahoer het volgende:
ik zorg dat ik altijd cash op zak heb want op school kan je niet pinnenkomt altijd wel van pas
ik moet alleen leren meer pinbetalingen te doen, dan weet ik waar het heen gaat
Echt vrouwelijke schoenen zijn het m.i. ook niet, dus ik vind het niet erg dat je ze niet kentquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:21 schreef Californium het volgende:
[..]
ah....
IK ben geen echte vrouw blijkbaar
Niet geheel waar, AH is gewoon open.. alleen niet de hele dag.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mag ik u er aan herinneren dat morgen de winkels niet open zijn ivm hemelvaart
Not according to teh interwebsquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:31 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Niet geheel waar, AH is gewoon open.. alleen niet de hele dag.
Die XL iig niet.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:31 schreef LastRequest het volgende:
Niet geheel waar, AH is gewoon open.. alleen niet de hele dag.
De XL is ook al niet meer open op zondag. Door klachten uit de buurtquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:33 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hmm volgens briefje in de winkel wel
Meh, ik heb voor de puree niet zoveel nodigquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
OW IB jou moest ik hebben
(en hij is niet op msn dus sorry mensen)
Moet natuurlijk ook nog melk voor de puree hebben? En dan meteen melk voor vrijdag of wil je dan broodjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |