quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:25 schreef swarmahoer het volgende:
met wie ga je trouwen
Tuurlijk, om felicitaties te ontvangen wel.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:48 schreef swarmahoer het volgende:
ben beniewd of die zich nog laat zien hier vandaagmaar anders ook gefeliciteerd natuurlijk
*wacht op dementorquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gefeli CP.
Zit je in Eindhoven swarmi?
Wat denken ze daar wel niet: "zo weet ze zeker dat ze een cc heeft"?quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm ik heb een creditcard aangevraagd, en nu staat in het contract:
Rabocards; voor de rekeninghouder worden met de bank de volgende rabocards overeengekomen:
en dan 4x!!! rabocard op naam van yasha..
Maar in de brief staat wel weer van ja, je pakket wordt uitgebreid met een creditcard.. Vage shit.. Kan ik weer gaan bellen
Inderdaadquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat denken ze daar wel niet: "zo weet ze zeker dat ze een cc heeft"?
Elke vrouw in het bezit van een cc is de oplossing voor de crisis....quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
InderdaadVolgens mij denken ze dat ik de oplossing voor de kredietscrisis ben
Ik zeg het niet graag maar ik ben het wel met Pheno eensquote:
Het is dan ook lastig ontkennenquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zeg het niet graag maar ik ben het wel met Pheno eens
?quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is dan ook lastig ontkennen
Al valt mijn vrouw nog mee, ze heeft pas Dr. Martens uit Amerika gehaald, wat bento spullen uit Japan en marktplaats, en vast nog wat dingen die ik niet weet/vergeten ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |