Whehehe, ja ach zo hossel ik al mijn meidenquote:Op zondag 17 mei 2009 23:09 schreef Sander het volgende:
[..]
Nooit geweten hoe jullie elkaar leerden kennen.
quote:Op zondag 17 mei 2009 23:09 schreef Sander het volgende:
[..]
Nooit geweten hoe jullie elkaar leerden kennen.
De popo, the man, the heat, the rozzers, cops, pigs. Je weetquote:Op zondag 17 mei 2009 23:09 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik spreek geen slang, wat is een five'o?
Kortom, swarma is al te laatquote:Op zondag 17 mei 2009 23:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Whehehe, ja ach zo hossel ik al mijn meiden
Ah zo. "I swear man, I thought she was 18!"quote:Op zondag 17 mei 2009 23:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
De popo, the man, the heat, the rozzers, cops, pigs. Je weet
Gelukkig, jullie rukken niet bij elkaar in de woonkamer.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
SLP heeft al een mapje op mijn laptop
Nou ik deel al mijn labiele 17 jarige naaktpics met al mijn huisgenotenquote:Op zondag 17 mei 2009 23:12 schreef Sander het volgende:
[..]
Gelukkig, jullie rukken niet bij elkaar in de woonkamer.
Gall & Gall in de Molenpoort? Daar heb ik wel eens bieren gehaald van de Hemel.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:41 schreef motorbloempje het volgende:
yo!
Weet iemand hier bij welke slijterij je ' Nieuw Ligt' kunt kopen? De hemel is vandaag dicht en ik zou 't graag vandaag halen
Ik hoorde hier " Bastion " in winkelcentrum Hatert, maar daar is geen juist telefoonnummer van te vinden
Bierbuik/Versailles?quote:Op maandag 18 mei 2009 09:41 schreef motorbloempje het volgende:
yo!
Weet iemand hier bij welke slijterij je ' Nieuw Ligt' kunt kopen? De hemel is vandaag dicht en ik zou 't graag vandaag halen
Ik hoorde hier " Bastion " in winkelcentrum Hatert, maar daar is geen juist telefoonnummer van te vinden
Laat dat Goede maar weg!quote:
Aantekeningen van foto's over typen?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm das balen D_K, en LR das ook niet best
Ik heb de laatste tijd oo meer hoofdpijn maar dat komt meer van het lui doen enzo![]()
Nu even aantekeningen van foto's over gaan typenWant via die foto gaat niet werken
Thnxquote:Op maandag 18 mei 2009 10:33 schreef Sander het volgende:
Ahhh, met je telefoon stiekem de aantekeningen gefotografeerd?
Sterkte D_K, klinkt kut
Aha zo dusquote:Op maandag 18 mei 2009 10:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee had aantekeningen van een vriendinnetje, die was ik aant overtypen, want dan leer je er meteen van ipv kopierenMaar ik had beloofd ze op een bepaalde dag terug te geven en toen was ik nog niet klaar, dus had ik er snel foto's van gemaakt
Nu zit ik bij IB en heb ik op zijn computerbeeldscherm de foto staan en op mijn laptopje tik ik het over.
Echt geniaal dat dat kan![]()
Mjah denk dat ze daar niet duidelijk voor genoeg zijnquote:Op maandag 18 mei 2009 11:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Thnx
[..]
Aha zo dusIk was gewoon die foto's gaan printen dan heb je ze ook op papier en dat scheelt typen!
ik mis de prijsindicatiequote:Op maandag 18 mei 2009 11:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow ende Vliegtax gaat er in juli af No shit en Eindhoven vliegt iedere dag op Pisa, en tenminste op fatsoenlijke tijden ( half 9 vliegen - 10 uur in Pisa) Dus dan wordt het reëler om doordeweeks even een dag of twee op en neer te komen
Moet dan wss wel via Weeze terug want Pisa - Eindhoven vertrekt ook weer om half 6 's ochtends
Weeze vliegt namelijk alleen DI DO en ZA en alle vluchten pas vanaf kwart over 2, dus daar om 16.00.![]()
![]()
Dit is ook iPod, gebruik het kreng al jaren, nog nooit meegemaaktquote:Op maandag 18 mei 2009 12:30 schreef LastRequest het volgende:
Dat heeft mijn iPod sowieso vaak.. dat ik met shuffle aan 3x achter elkaar dezelfde artiest krijg
Nouja qua echt randomness zou het kunnen natuurlijk
Werkt het systeem niet net zoals winamp? 15 boven of 15 onder het laatst afgespeelde liedje?quote:Op maandag 18 mei 2009 12:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dit is ook iPod, gebruik het kreng al jaren, nog nooit meegemaakt
niet eens ZO leuk zei ik toch. Als ik op de fiets zit wil ik metal ofzo, geen acda en de munnickquote:Op maandag 18 mei 2009 13:05 schreef IrishBastard het volgende:
Vooral ook dat je 2x een ander nummer hadEn 'muziek die ik niet eens leuk vind'
!
Zet het er dan ook niet op
Pisaquote:Op maandag 18 mei 2009 11:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow ende Vliegtax gaat er in juli af No shit en Eindhoven vliegt iedere dag op Pisa, en tenminste op fatsoenlijke tijden ( half 9 vliegen - 10 uur in Pisa) Dus dan wordt het reëler om doordeweeks even een dag of twee op en neer te komen
Moet dan wss wel via Weeze terug want Pisa - Eindhoven vertrekt ook weer om half 6 's ochtends
Weeze vliegt namelijk alleen DI DO en ZA en alle vluchten pas vanaf kwart over 2, dus daar om 16.00.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |