Ja toch en dan hoop ik dat hij even de Eiffeltoren verziekt, en dat dan de rest van de groep tegen hem ingaan en hij dan in zijn dronken staat in discussie gaat....nee ik ben geen sadist maar hou wel van actie!quote:
Nee.... mijn credits zijn ook aardig hard gegaan... wordt weinig leuks doen dit weekend...Maar ja, gelukkig zit Jeroen er nog in dus toch nog wat vermaak voor het weekend.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:04 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Danny heeft er 50 tegen aan gegooid en niet hij alleen
dat heb ik ook net gezegdquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:58 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Maar wel mee treiteren, hij steekt ook wel eens een sigaret op
Dat is toch het idee van het spelletje ??? En hier zitten we als streamers er toch van te genietenquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:04 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Danny heeft er 50 tegen aan gegooid en niet hij alleen
Jal euk actie,Marilien er nog uit en dan hebben we pas echt actie.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:06 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja toch en dan hoop ik dat hij even de Eiffeltoren verziekt, en dat dan de rest van de groep tegen hem ingaan en hij dan in zijn dronken staat in discussie gaat....nee ik ben geen sadist maar hou wel van actie!
Daar lijkt het wel op iidquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jal euk actie,Marilien er nog uit en dan hebben we pas echt actie.
De meest smaakmakende mensen zijn er uit.
Ik kijk voor de leukigheid en sensatie.
Lag dubbel toen Peter zo zeurde om die gel.
Is juist leuk om mensen te kijken die raar doen.
Maar een goede raad voor andere die hier aan mee willen doen,ga aan de picknicktafel zitten,knik alleen ja en amen en hou gewoon je bek.
precies en waarom gaan hun ervan uit elke dag peuken te ontvangen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:02 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Sowieso belachelijk dat de rokers een peuken rantsoen krijgen... Kun je de alcoholisten ook een alcohol rantsoen geven...en eline de wehkkamp.
Peuter had van mij ook mogen blijven, Pim er uit was de beste optie!quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar een goede raad voor andere die hier aan mee willen doen,ga aan de picknicktafel zitten,knik alleen ja en amen en hou gewoon je bek.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:08 schreef blomst het volgende:
jeuzel jeuzel jeuzel, zelf Jeroen komt er niet meer tussen
Ik heb haar al drie uur niet horen zeiken. Wel de streamers btwquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:11 schreef evaxsis het volgende:
[..]
precies en waarom gaan hun ervan uit elke dag peuken te ontvangen.
ik wil wel een poll met nicotine pleister voor Marielin en de rest van de week geen peuk meer The Bunker in
Zeker genieten.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is toch het idee van het spelletje ??? En hier zitten we als streamers er toch van te genieten
Ja ik ben ččn van de schuldige met nog wat andere. ik kan ze niet allemaal opnoemen ben bang er anders een paar te vergetenquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:02 schreef NrTH het volgende:
[..]
Danny heeft maar 50 votes gebruikt voor hem staat hier iets boven, verder hebben een heleboel mensen hier al aangegeven nog net voor het einde even Jeroen omhoog gestemd te hebben
quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Marielin: "met een leuk fanmailtje zou het wel weer gaan. Hint hint hint.."
Wat een subtiele hint..
Ik hoop echt dat de redactie mijn idee van een mindfuck overneemt.
Marielin, gefeliciteerd. De streamer heeft beslist dat jij vandaag fanmail mag ontvangen. Er is alleen één probleem: er is de laatste dagen geen post voor je binnengekomen..
Uiteraard moet dat gebeuren als ze de verboden woord-opdracht heeft en 48 uur lang het woord 'vriend' niet mag uitspreken.
Dit is off topicquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:13 schreef Chanel5 het volgende:
Diep triest als mensen op Marielin stemmen, de zeurder, de zeikerd, niks is goed. De duels die anderen hadden zou zij willen hebben, die zij kreeg waren niet haar ding.
Als je die kanjer bent, dan maak je het verschil, niet zeiken en niet zeuren maar ervoor gaan.
En daar ben ik jou en de andere schuldigen erg dankbaar voorquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:13 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja ik ben ččn van de schuldige met Chanel5 en Trisso
Mooie TT's maak jij.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:06 schreef Gast_op_afstand het volgende:
wine (wn)
n.
1.
a. A beverage made of the fermented juice of any of various kinds of grapes, usually containing from 10 to 15 percent alcohol by volume.
b. A beverage made of the fermented juice of any of various other fruits or plants.
2. Something that intoxicates or exhilarates.
3. The color of red wine.
v. wined, win·ing, wines
v.tr.
To provide or entertain with wine.
v.intr.
To drink wine.
Kijk bij de kooi ging jeze echt leren kennen,maar dit duurt 25 dagen,dus ik verwacht dan leuke streams.quote:
Mwaah... Ik heb er gewoon een hekel aan als niemand het doet.... . echter geen plaatjes en linkjes bij mij! Dus als iemand zich geroepen voelt.. ga je gang... maar wel een beetje snel graag!quote:
Hoe minder uitgesproken de persoonlijkheid deste veiliger het is kennelijk. Was ook zo bij de latere edities van BB. Daar lagen de meer interessante en kleurrijke mensen er vaak snel uit en bleven de saaien over.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee, ik vind de titel gewoon mooi en gaf je daar een compliment voor. Vanmiddag had je er ook al een paar die ik erg leuk vond.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:17 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Mwaah... Ik heb er gewoon een hekel aan als niemand het doet.... . echter geen plaatjes en linkjes bij mij! Dus als iemand zich geroepen voelt.. ga je gang... maar wel een beetje snel graag!
Hij is nu overgestapt naar Marilynquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kijk bij de kooi ging jeze echt leren kennen,maar dit duurt 25 dagen,dus ik verwacht dan leuke streams.
En scheel mij wat als een vent gaat janken en lopen zeuren om een pot gel ,we hebben ons toch kostelijk vermaakt.Maar juist de spraakmakers gaan eruit en zonder Peter is Jeroen ook niks .
Klopt maar ik zou toch wel zuur zijn in dit geval als Pim zou winnen eigenlijkquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:17 schreef Rica het volgende:
[..]
Hoe minder uitgesproken de persoonlijkheid deste veiliger het is kennelijk. Was ook zo bij de latere edities van BB. Daar lagen de meer interessante en kleurrijke mensen er vaak snel uit en bleven de saaien over.
Ik gunde het Peter gewoon weg niet omdat hij er zat voor het promoten van zijn single daarom ben ik blij hij opgezout isquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Meer kans dat ze bij voorbaat denkt dat het haar niet lukt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:18 schreef Maanvis het volgende:
vielleicht heeft ze de geheime missie geweigerd?
Mag dan hopen dat Marilien morgen opstapt en dan kijken hoe veel actie er dan nog is.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:17 schreef Rica het volgende:
[..]
Hoe minder uitgesproken de persoonlijkheid deste veiliger het is kennelijk. Was ook zo bij de latere edities van BB. Daar lagen de meer interessante en kleurrijke mensen er vaak snel uit en bleven de saaien over.
Hij heeft anders nog geen kasn gehad... dat kind is 90% van de tijd aan het woord.... waarvan 99% gezeur!quote:
het gaat er steeds meer op llijkenquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:18 schreef Maanvis het volgende:
Nee, bij die gesprekjes met Bart daarstraks had ze nog vragen erover.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:18 schreef Maanvis het volgende:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:21 schreef R0T29 het volgende:
Voor de liefhebbers de toppers zijn nu bezig, voor de haters zaterdag gelukkig niet.
gek genoeg hoor ik niet meer wat zij zegt, moet me daar veels te veel op concentreren om daadwerkelijk te horen waar zij het over heeftquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb haar al drie uur niet horen zeiken. Wel de streamers btw
wat een goed idee van je, hoop dat ze daar wat mee gaan doenquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Marielin: "met een leuk fanmailtje zou het wel weer gaan. Hint hint hint.."
Wat een subtiele hint..
Ik hoop echt dat de redactie mijn idee van een mindfuck overneemt.
Marielin, gefeliciteerd. De streamer heeft beslist dat jij vandaag fanmail mag ontvangen. Er is alleen één probleem: er is de laatste dagen geen post voor je binnengekomen..
Uiteraard moet dat gebeuren als ze de verboden woord-opdracht heeft en 48 uur lang het woord 'vriend' niet mag uitspreken.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:14 schreef NrTH het volgende:
[..]
En daar ben ik jou en de andere schuldigen erg dankbaar voor
het woord 'peuk' is nog beter, want daar heeft ze het nog meer overquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:23 schreef evaxsis het volgende:
[..]
wat een goed idee van je, hoop dat ze daar wat mee gaan doen
Idd, ik ben voorquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan is het tijd voor het idee van PB, zou best grappig zijn
Een aanslagquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:23 schreef NrTH het volgende:
Er zit een vlieg op de eiffeltoren
[ afbeelding ]
Gelukkig maarquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:27 schreef evaxsis het volgende:
[..]
NrTH
![]()
ik ben de andere ook erg dankbaar, in mijn eentje was het nooit gelukt.
had al bijna de strijd opgegeven maar de drang was te groot om toch nog heel veel op de + te drukken
Misschien zijn sommige users niet 24 uur onlinequote:Op donderdag 14 mei 2009 22:28 schreef NrTH het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Maar waarom reageer jij telkens op zulke oude berichten?
Je loopt wat achter steeds, is veel leuker als je gewoon direct mee praat
ja, je zei al dat je spijt had van je stemmen op jeroenquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:27 schreef evaxsis het volgende:
[..]
NrTH
![]()
ik ben de andere ook erg dankbaar, in mijn eentje was het nooit gelukt.
had al bijna de strijd opgegeven maar de drang was te groot om toch nog heel veel op de + te drukken
Iddquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien zijn sommige users niet 24 uur online
Marielin: Wat een gedoe zeg, de hele tijd mijn tandenborstel bij mijn kleren en handdoek weghalen. Ik heb hem bovenop gelegd, das veel makkelijker.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:29 schreef blomst het volgende:
Marielin maakte vanmiddag wel een opmerking dat het een gedoe was om de tandenborstel steeds bij haar kleren en handoek weg te halen.
Ze zei tegen Eline ik heb hem bovenop ??? gelegd.
Dus ws hoopt ze dat anderen haar voorbeeld volgen.
dan zijn de streamverslagen topquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Idd![]()
Ik ben een avondje niet geweest en er is ineens van alles veranderd
Rook jij zelf?quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:11 schreef evaxsis het volgende:
[..]
precies en waarom gaan hun ervan uit elke dag peuken te ontvangen.
ik wil wel een poll met nicotine pleister voor Marielin en de rest van de week geen peuk meer The Bunker in
Nee, maar ze is wel continu gewoon aan het meepraten nu, alleen meestal 9 minuten na een geplaatst bericht.. vandaar dat ik het wat vreemd vindquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
of elke keer dat ze peuk of sigaret zegt mag ze een uur langer niet meer roken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:27 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
het woord 'peuk' is nog beter, want daar heeft ze het nog meer over
Die zijn idd top, daar leef ik de laatste dagen opquote:
we gaan een beetje snel door de COS'en heenquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:28 schreef swarmahoer het volgende:
ik zou zweren dat ik hier gepost had, maar dat was de vorige denk ik
dat haalt ze zoquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:35 schreef evaxsis het volgende:
[..]
of elke keer dat ze peuk of sigaret zegt mag ze een uur langer niet meer roken.
wedden dat ze dan de tijd dat ze nog in het spel zit niet meer mag roken
quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:34 schreef Tessio het volgende:
Heeft Pim al gepraat tijdens mijn afwezigheid van ruim 2 uur?
sorry maar het gaat niet snellerquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:28 schreef NrTH het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Maar waarom reageer jij telkens op zulke oude berichten?
Je loopt wat achter steeds, is veel leuker als je gewoon direct mee praat
Vooruit maar, het is je vergevenquote:
kan ze gelijk gaan afkickenquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:35 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Precies ik heb ondertussen de kaarsje aan gestoken, koffie gepakt en naar de plee geweestquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
daarna heb ik me helemaal gek gestemd want ik kon het niet uitstaan en had mezelf niet meer onder controlequote:Op donderdag 14 mei 2009 22:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja, je zei al dat je spijt had van je stemmen op jeroenMaar gelukkig daarna weer niet
voor 12 uur vannacht moet ze ze verstoppen, dus nog krap 1,5 uurquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:39 schreef Oxymorons het volgende:
Wie kan mij zeggen wat nu de opdracht voor Marielin is want op de site lees en zie ik 2 verschillende versies.
1: Na het korte gesprekje geeft Bart Marielin haar geheime opdracht door: ze moet alle tandenborstels in The Bunker, dus ook die van haarzelf, tot 12 uur vrijdagmiddag verstoppen.
2: Op het briefje staat: Verstop alle tandenborstels voor 24.00 uur!
Heb ik iets gemist of is dit een Oxymoron
Voor 24:00 vandaag de tandenborstels verstoppenquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:39 schreef Oxymorons het volgende:
Wie kan mij zeggen wat nu de opdracht voor Marielin is want op de site lees en zie ik 2 verschillende versies.
1: Na het korte gesprekje geeft Bart Marielin haar geheime opdracht door: ze moet alle tandenborstels in The Bunker, dus ook die van haarzelf, tot 12 uur vrijdagmiddag verstoppen.
Er was een tekening, van Nostalgist, maar ik geloof dat die weer ingeleverd moest worden na een poosje.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:39 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind die Eiffeltoren wel knap![]()
Hebben ze daar een tekeningetje voor?
Hadden ze wel, maar die moesten ze na 10 minuutjes al weer inleverenquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:39 schreef Deisyy het volgende:
ik ben een paar maanden geleden gestopt en nu soms nog wel is als ik in de kroeg ben anders niet meer. ik heb ook wel gewoon sigaretten in huis voor als ik opstap gaquote:
Dat is nog eens lekker binnen komen dan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:40 schreef Jacquelineh het volgende:
Kom thuis uit me werk en tot mijn geluk is peter eruit
Die hadden ze, maar die moesten ze gisteren weer inleverenquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:39 schreef Deisyy het volgende:
wat is de kaarsje?quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Precies ik heb ondertussen de kaarsje aan gestoken, koffie gepakt en naar de plee geweest
quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:29 schreef Marrije het volgende:
Nou ik hoor / lees het morgen wel weer.
[ afbeelding ]
die zat nog onder de c/p
quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:41 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik ben een paar maanden geleden gestopt en nu soms nog wel is als ik in de kroeg ben anders niet meer. ik heb ook wel gewoon sigaretten in huis voor als ik opstap ga
Het klopt allebei, maar het staat niet in chronologische volgordequote:Op donderdag 14 mei 2009 22:39 schreef Oxymorons het volgende:
Staat ie zo scheef dan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
Eline: joh.. ik vind em best wel tof geworden die toren van Pisa
soms zit ook nog op een spelletjes site waar ik lid van ben en plv captain bij een team ben,quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:34 schreef NrTH het volgende:
[..]
Nee, maar ze is wel continu gewoon aan het meepraten nu, alleen meestal 9 minuten na een geplaatst bericht.. vandaar dat ik het wat vreemd vind
Kroeg en roken?quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:41 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik ben een paar maanden geleden gestopt en nu soms nog wel is als ik in de kroeg ben anders niet meer. ik heb ook wel gewoon sigaretten in huis voor als ik opstap ga
Neejoh... veilen!quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:43 schreef Deisyy het volgende:
Chapeau dan voor die Eiffeltoren![]()
en de fik erin als die af is
Ik wou dat ik dat kon. Als ik nu 1 sigaretje zou opsteken, dan ben ik gewoon weer helemaal de klos.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:41 schreef evaxsis het volgende:
[..]
kun jij misschien uitleggen waarom er bij elke zin wat er bij Marilien uitkomt er zon raar lachje volgt ....quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Marielin: Wat een gedoe zeg, de hele tijd mijn tandenborstel bij mijn kleren en handdoek weghalen. Ik heb hem bovenop gelegd, das veel makkelijker.
Eline: Ja, nu je het zegt. Wat een goed idee.
als er maar geen personeel werkt of als er maar een rookruimte isquote:
nee, joh, dat is zondequote:Op donderdag 14 mei 2009 22:43 schreef Deisyy het volgende:
Chapeau dan voor die Eiffeltoren![]()
en de fik erin als die af is
Dat ken ik ja.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat kon. Als ik nu 1 sigaretje zou opsteken, dan ben ik gewoon weer helemaal de klos.
nee joh! dan krijg je : ik zit in een spel! het maakt mij niet uit! ik zit in een spel! het maakt mij niet uit! ik zit in een spel!.....quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:35 schreef evaxsis het volgende:
[..]
met een s erachterquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:42 schreef D. het volgende:
[..]
wat is de kaarsje?
doe jij niet uit Nederland komen?
Ik ookquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat kon. Als ik nu 1 sigaretje zou opsteken, dan ben ik gewoon weer helemaal de klos.
Pim heeft daar zeker plezier in, dat is wel te zienquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:44 schreef lies1958 het volgende:
toch heeft pim nu met die toren bouwen wel een beetje de leiding. Hij zegt tegen eline net weer wat ze moet gaan doen en ze doet het ook nog.
Pim komt helemaal in z'n element,hij wachtte rustig af en nu zijn beurt.Wie het laatst lachtquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:44 schreef lies1958 het volgende:
toch heeft pim nu met die toren bouwen wel een beetje de leiding. Hij zegt tegen eline net weer wat ze moet gaan doen en ze doet het ook nog.
Dan toch liever de fik erinquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
ff erop staan en hij past door de brievenbus
Was het alweer vergeten, maarquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:48 schreef Banjerkanjer het volgende:
Wijntje voor Jeroen?
Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Hij heeft een fles verdiend!
»Hij heeft een fles verdiend!
18 Votes
»Een glaasje wijn, that's it.
3 Votes
»Nee, hij verandert water maar in wijn!
16 Votes
»Poll sluit 14-05-09 om 22.45 uur
1 Votes
Een fles voor Jeroen dus
Ik ben al 12,5 jaar gestopt met roken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:46 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dat ken ik ja.
Ik ben nu 2 maand gestopt, laatst ook weer 1tje gerookt.. de dag erop had ik er ineens weer veel meer moeite mee..
Ik ben daar wel benieuwd naar eigenlijk, waarom publiceren ze dat niet? Of zijn de biedingen te genant voor woorden?quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Net als die dates met de bewoners waar ook ontzettend veel op gestemd wordt
Hier dus wel, bij sommige mag je zelfs aan de bar rokenquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kroeg en roken?![]()
Dan kan toch nie heul nie?
En Marielin heeft het zomaar over peuken, doet ze anders nooit.
Oké kan ik in komen maar, punt 21 is niet aan haar gecommuniceerd alleen punt 2. Zij zou dus kunnen denken(zou ik dan ook doen als je de tekst letterlijk neemt) dat om 00.01 uur haar opdracht geslaagd zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:43 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Het klopt allebei, maar het staat niet in chronologische volgorde![]()
Ze moet vóór 0.00 uur vanavond de tandborstels verstoppen, tot morgenmiddag 12.00 uur.
ik kan makkelijk zonder terwijl ik al vanaf mijn 13e rookte.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik met beide.. zal maar niet zeggen hoeveel ik dat laatste deed..quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben al 12,5 jaar gestopt met roken.
Blowen niet trouwens
Het gaat mij meer om de morele dreun voor Marielin. Mja dat is niet lief van mij... so be itquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:50 schreef Peter6000 het volgende:
Een goede morele opsteker voor Jeroen, zo`n flesje wijn.
dat is onzekerheid van haarquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:45 schreef snetje het volgende:
[..]
kun jij misschien uitleggen waarom er bij elke zin wat er bij Marilien uitkomt er zon raar lachje volgt ....
ik ben er nog niet achter waarom....
quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:51 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik kan makkelijk zonder terwijl ik al vanaf mijn 13e rookte.
en dat zonder pleisters of zeuren om een peuk
quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:52 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om de morele dreun voor Marielin. Mja dat is niet lief van mij... so be it
quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:52 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Je hebt het er nu al 3 posten lang over
Beide zijn toch echt duidelijk aan haar voorgelezen hoor. Maar misschien heeft doosje het niet begrepen allemaal (ze begrijpt ook niet veel van het begrip "geheim"). Anyway... de tijd begint toch wel te dringen voor haar en ik zie weinig kans van slagen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:50 schreef Oxymorons het volgende:
[..]
Oké kan ik in komen maar, punt 21 is niet aan haar gecommuniceerd alleen punt 2. Zij zou dus kunnen denken(zou ik dan ook doen als je de tekst letterlijk neemt) dat om 00.01 uur haar opdracht geslaagd zou kunnen zijn.
Ik wil niet moeillijk doen maar, haar opdracht is niet voorgelezen. Ze heeft de opdracht gevonden d.m.v. een steen met een briefje er omheen toen ze naar de iso moest.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:54 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Beide zijn toch echt duidelijk aan haar voorgelezen hoor. Maar misschien heeft doosje het niet begrepen allemaal (ze begrijpt ook niet veel van het begrip "geheim"). Anyway... de tijd begint toch wel te dringen voor haar en ik zie weinig kans van slagen.
dat wordt de top!quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:54 schreef NrTH het volgende:
Weet niet wat het is, maar het ziet er wel kunstig uit
[ afbeelding ]
Ik ga morgen meteen een krantenwijk erbij nemen, om stemmen te sparenquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:55 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dan heb ik samen met Jimbo m'n 2 favorieten al
je vergat nog iets ...quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:52 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Bij alles wat ze zegt moet ook iets negatiefs bij...
Die spekjes waren lekker... ehaha (Ik denk aha!)
maarja.. er achter aan: " Jammer dat ze alweer op zijn" ehaha
quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:57 schreef Banjerkanjer het volgende:
Getver, de kop van dat konijn ligt nog altijd weg te rotten in de vuilniszak! Die moet wel snel weggehaald worden, dat is echt heel goor!
Ja jee zeg, en vervolgens is dat toch tot in den treure toegelicht door Bart? Tot en met de vraag van WAAR ze die tandenborstels dan moest verstoppen, en dat ze dat maar lekker zelf moest gaan bedenken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:57 schreef Oxymorons het volgende:
[..]
Ik wil niet moeillijk doen maar, haar opdracht is niet voorgelezen. Ze heeft de opdracht gevonden d.m.v. een steen met een briefje er omheen toen ze naar de iso moest.
Met wc papierquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sirene
En zeurmiep denkt dat het wc-papier is. Is het de fles wijn met nog iets.
Je weet nu al hoe ze gaan 'bevallen'?quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:55 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dan heb ik samen met Jimbo m'n 2 favorieten al
as usual...quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:59 schreef Noelle06 het volgende:
even off topic. nederland gewoon niet door met songfestival
nee ik wil nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar dan wel in een heel klein bed.
pffff, familie van Peter soms?quote:
hahaha ik ben zeker stoer, dat neemt niet weg dat ik me wil laten bespelen in ččn of ander spelquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[.
pffff, familie van Peter soms?![]()
Eerst stoer doen dat je zonder roken kan en om een bed meteen afhaken
Oftewel... off-toppersquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:04 schreef Lavenderr het volgende:
En de Toppers niet door![]()
Off-topic, sorry
In geen enkel spel?quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:05 schreef evaxsis het volgende:
[..]
hahaha ik ben zeker stoer, dat neemt niet weg dat ik me wil laten bespelen in ččn of ander spel
hahaha, en dan weer op de doodskist proberen te schijtenquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:04 schreef lies1958 het volgende:
dus straks weer een straal bezopen jeroen die zich zelf weer giga voorschut zet en voor ons is het dan weer lachen.
Ik stem voor de "denkers"quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:06 schreef Noelle06 het volgende:
Ondanks Marielin haar gezeik en gezeur, vindt ik het toch een bikkel. De extreme opdrachten moest zij doen en verloor soms en kreeg daar ook extreem sanctie op![]()
Ben zelf ook zeer rook verslaafd en dan ineens terug naar een paar cigaretten op een dag![]()
Marielin zegt het wel 10 keer per uur soms, maakt van haar hart geen moordkuil.
Andere zouden het misschien denken en Marielin zegt het.
Van een roker verwacht je toch wel dat hij/zij weet hoe je sigaretten schrijftquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:06 schreef Noelle06 het volgende:
Ondanks Marielin haar gezeik en gezeur, vindt ik het toch een bikkel. De extreme opdrachten moest zij doen en verloor soms en kreeg daar ook extreem sanctie op![]()
Ben zelf ook zeer rook verslaafd en dan ineens terug naar een paar cigaretten op een dag![]()
Vind ik geen aanprijzing.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:06 schreef Noelle06 het volgende:
wat een raar vies troebel wijntje .... of ligt dat aan mij?quote:
Ik stem voor Jeroen en Marilien, degene die zich wel uitspreken.quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:06 schreef Noelle06 het volgende:
En hij lacht wat af, daar in de kelder.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:08 schreef Peter6000 het volgende:
Pim over zijn motivatie om deel te nemen: "Lijkt me wel lachen".
je krijgt er alleen maar vliegjes en maden van, kan toch gebruikt worden voor de volgende batlequote:
donderdag de 22e als het goed is...quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:07 schreef tuinfluiter het volgende:
MeraViglioSa weet jij wanneer de finale is? Volgende week donderdag?
En staan ze met zijn vieren in de finale, of komt er eerst een halve finale.
uhhhh, rook shag maar bedankt voor je taallesquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:08 schreef D. het volgende:
[..]
Van een roker verwacht je toch wel dat hij/zij weet hoe je sigaretten schrijft
Ah, sjekquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:10 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
uhhhh, rook shag maar bedankt voor je taallesSigaretten
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:11 schreef mazaru het volgende:
Er zit er 1 bij Pauw en Witteman die haar kat doodde om er een tasje van te maken
Ontzettend offtopic I know
dat taalgeneuk hier ...quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:10 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
uhhhh, rook shag maar bedankt voor je taallesSigaretten
Snel is het gegaan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
donderdag de 22e als het goed is...
maar het hoe of wat weet ik niet, zou je even aan de redactie moeten vragen
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:11 schreef mazaru het volgende:
Er zit er 1 bij Pauw en Witteman die haar kat doodde om er een tasje van te maken
Lol, hoor mij nouquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
donderdag de 22e als het goed is...
maar het hoe of wat weet ik niet, zou je even aan de redactie moeten vragen
Echt? Wat een achterlijk wijfquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:14 schreef Maanvis het volgende:
oh, nu zit tinkerbell bij Pauw en Witteman. Die postte ook op FOK!
oh die gekke tinkerbel of zoiets ..?quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:11 schreef mazaru het volgende:
Dondervrij de 21½e.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:15 schreef lies1958 het volgende:
ik lees dat het donderdag de 22 is afgelopen.Maar donderdag is het hemelvaartsdag 21 mei en vrijdag is 22 mei.
Dus weet iemand wanneer het nu de laatste dag is. Donderdag 21 of Vrijdag 22 mei.
Ja, ik kan niet eens naar dat geval luisteren. Nou heb ik mijn tv op mute staanquote:
Het zou mij niets verbazen als ze bijvoorbeeld woensdag nog een eliminatietje erin gooien.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:17 schreef Noelle06 het volgende:
Ben benieuwd of er nog een eliminatie voor de finale komt.
Iemand die daar al wat meer van af weet ?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:17 schreef Noelle06 het volgende:
Ben benieuwd of er nog een eliminatie voor de finale komt.
Iemand die daar al wat meer van af weet ?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als ze bijvoorbeeld woensdag nog een eliminatietje erin gooien.
Gaat lekker. 1 bal, een kleintje...quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:18 schreef swarmahoer het volgende:
ik zit hier de hele tijd met dat kleintje van jou
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:19 schreef FuTilE het volgende:
Zo schakel ook maar weer es in... Peter rauss?
En aangezien de eliminatie vanavond al meer opgebracht heb als vorige week zaterdag, denk ik het ook maar dan misschien op maandag.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als ze bijvoorbeeld woensdag nog een eliminatietje erin gooien.
Brengt aardig wat credits op.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:14 schreef Maanvis het volgende:
oh, nu zit tinkerbell bij Pauw en Witteman. Die postte ook op FOK!
Maar dat was kunst Mazaru met een grote Kquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:11 schreef mazaru het volgende:
Lijkt mij te vroeg, dan zitten ze nog 6 4 dagen met 3 overlevers.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:20 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
En aangezien de eliminatie vanavond al meer opgebracht heb als vorige week zaterdag, denk ik het ook maar dan misschien op maandag.
Sja, het was óf Peter óf Jeroen.. ben toch blij dat het Peter is geworden dan :pquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:21 schreef FuTilE het volgende:
[..]
lol, dat had ik niet verwacht... Ergens wel jammer, tho.
ze heeft ook lekker in de verfdoos gezeten en op der ogen gesmeerd, mooi is andersquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dit is het topique waarmee het allemaal begon
What to do with your cat?
Buiten dat, je kįt vermoorden, dan spoor je toch gewoon niet? En het dan nog kunst noemen ook.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze heeft ook lekker in de verfdoos gezeten en op der ogen gesmeerd, mooi is anders
Ja, dat zeker...quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:22 schreef NrTH het volgende:
[..]
Sja, het was óf Peter óf Jeroen.. ben toch blij dat het Peter is geworden dan :p
Nog niet, en de rest heeft de tandenborstels nog in hun kleding zak zitten, omdat ze alles in moesten pakken voor de exit.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:23 schreef Toverheks het volgende:
heeft Marielin (wie heeft mijn peukjes toevallig gezien) de opdracht gehaald van die tandenborstels?
Nee, dan heb je ze echt niet op een rijtje, maar dat zeg ik toch wel de laatste tijd bij mezelf, God heeft rare Kostgangers.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Buiten dat, je kįt vermoorden, dan spoor je toch gewoon niet? En het dan nog kunst noemen ook.
Dat is toch wel te doen, en dan fase 4 met echt helemaal niks meer dan alleen basis behoefte.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Lijkt mij te vroeg, dan zitten ze nog 6 4 dagen met 3 overlevers.
Ach, wat sneu, wat jammer nou, echt zielig......Dat betekentquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:25 schreef NrTH het volgende:
[..]
Nog niet, en de rest heeft de tandenborstels nog in hun kleding zak zitten, omdat ze alles in moesten pakken voor de exit.
Dus de borstels zitten nog in hun eigen tasjes en ze heeft nog maar een half uur om ze te jatten
Ik ben zo blij dat de plaatjes het niet meer doen. Echt walgelijk. Bah!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dit is het topique waarmee het allemaal begon
What to do with your cat?
Van kunst hoor je niet misselijk te worden.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar dat was kunst Mazaru met een grote K
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ach, wat sneu, wat jammer nou, echt zielig......Dat betekent![]()
![]()
Bij Danny of Knorretje denk ikquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
ff klein vraagje offtopic, bij wie kan ik me melden over problemen met mn wachtwoord op Fok?
Ze had ze vanmiddag al moeten jatten, dan had Jeroen of Peter de schuld gekregen, nu gaat het haar nooit meer lukkenquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:30 schreef Noelle06 het volgende:
Marielin wacht dus echt totdat ze 23:45 uur hun tanden gaan poetsen en denkt ze daarna te jatten![]()
Maar wel een lastige natuurlijk, omdat ze hun spullen moesten inpakken.
heeft ze de deo van Eline gebruikt ?quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:28 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dat is in 1 dag al de 3e sanctie die ze de groep kost (te lang slapen, deo van Eline gebruiken, opdracht mislukt).. ze maakt zichzelf daar niet zo populair vandaag
dus 3 keer? vind, moet een zware sanctie op, inplaats van lekkere peukjes gewoon vette sigaren en dan 24 uur achter elkaar wegpaffen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:28 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dat is in 1 dag al de 3e sanctie die ze de groep oplevert (te lang slapen, deo van Eline gebruiken, opdracht mislukt).. ze maakt zichzelf daar niet zo populair vandaag
Idd. wat dat aangaat denkt ze niet echt vooruit.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:31 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ze had ze vanmiddag al moeten jatten, dan had Jeroen of Peter de schuld gekregen, nu gaat het haar nooit meer lukken
1e Week vond ik haar ook echt een bikkel, maar nu komt er niks anders uit haar dan: ik wil roken, mijn opdrachten zijn niet eerlijk en ik mis mijn vriendje.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dus 3 keer? vind, moet een zware sanctie op, inplaats van lekkere peukjes gewoon vette sigaren en dan 24 uur achter elkaar wegpaffen.
en ze zit weer niet lekker in der vel zegt ze net, laat ze lekker lepeltje lepeltje met der vriendje gaan doen, vond haar een topper, maar ze blijft klagen zeuren en zemelen.
mailtje naar forum@fok.nl sturenquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
ff klein vraagje offtopic, bij wie kan ik me melden over problemen met mn wachtwoord op Fok?
zijn er nog Modjes wakker?
Volgens mij ben je ingelogd toch?quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
zijn er nog Modjes wakker?
Tandpasta en wasmiddel kwamen vooral omdat Petra weer bijna ging huilen en ging dreigen met z'n 12 uur vanmiddagquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:34 schreef Toverheks het volgende:
Hoop ook echt dat de Bunker Crew meeleest hier, en er wat aan gaat doen, want afspraak is afspraak, of gaan ze haar nog belonen ook. (zie vandaag, tandpasta, wasmiddel)
hahahha, ja heb ik ook, en krijg het bijna niet uit mijn vingers, maar steeds meer respekt voor Eline en ja (schaam me een beetje want als ik dat hoofd alleen al zie) Jeroen staat bij mij nu op numero uno.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:33 schreef NrTH het volgende:
[..]
1e Week vond ik haar ook echt een bikkel, maar nu komt er niks anders uit haar dan: ik wil roken, mijn opdrachten zijn niet eerlijk en ik mis mijn vriendje.
Ze staat bij mij nu veruit op de laatste plek.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:35 schreef Tessio het volgende:
Christ! Marielin gaat steeds meer op Danny lijken met die ogen!
Ook de andere overlevers hadden die deo gebruikt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:32 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ja en Eline heeft daarom haar deo in moeten leveren.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha, ja heb ik ook, en krijg het bijna niet uit mijn vingers, maar steeds meer respekt voor Eline en ja (schaam me een beetje want als ik dat hoofd alleen al zie) Jeroen staat bij mij nu op numero uno.
Die hebben het dan beter stiekem gedaan dan Marielin, want bij haar viel het op en 5 minuten later moest hij daarom ingeleverd wordenquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:36 schreef bamby het volgende:
[..]
Ook de andere overlevers hadden die deo gebruikt.
En dan nóg zeggen sommigen dat Eline wordt voorgetrokken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:32 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ja en Eline heeft daarom haar deo in moeten leveren.
Ben benieuwd wat Peter nu op het moment doet, droomt hij over volgend jaar ons land te vertegenwoordige op het Eurovisie 2010, of zal hij nu stiekum alles lezen hier van hoe wij over hem dachten.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:35 schreef NrTH het volgende:
[..]
Tandpasta en wasmiddel kwamen vooral omdat Petra weer bijna ging huilen en ging dreigen met z'n 12 uur vanmiddag
Volgens de overlevers in de bunker zit hij nog boven.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Peter nu op het moment doet, droomt hij over volgend jaar ons land te vertegenwoordige op het Eurovisie 2010, of zal hij nu stiekum alles lezen hier van hoe wij over hem dachten.
of????? zit hij nu lekker bij Johan Fleminx thuis op de 2zitsbank, te vertellen wat een sukkels er nog in de Bunker verblijven.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Peter nu op het moment doet, droomt hij over volgend jaar ons land te vertegenwoordige op het Eurovisie 2010, of zal hij nu stiekum alles lezen hier van hoe wij over hem dachten.
of????? zit hij nu lekker bij Johan Fleminx thuis op de 2zitsbank, te vertellen wat een sukkels er nog in de Bunker verblijven.
Nou, ik vind dan dat hij lang genoeg daar geweest is, Bart moet hem een buskaartje geven en hem naar huis sturen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:39 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Volgens de overlevers in de bunker zit hij nog boven.
Ze horen hem af en toe lachen.
Zit met een zak over zijn hoofdquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij zijn woede aan het afreageren op de McDonalds clown van de McDrive in Best...quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, we legge er weer uit, de Toppers waren regelrecht echte Floppers.quote:
+1quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:42 schreef Peter6000 het volgende:
Op zich heeft Marielin denk ik niet eens zo`n slechte kern, alleen als ze haar hele jeugd heeft moeten schreeuwen en vechten om niet gepest te hoeven worden, is die kern ondergesneeuwd door een laagje hardheid/ onaantastbaarheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |