quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:41 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik ben een paar maanden geleden gestopt en nu soms nog wel is als ik in de kroeg ben anders niet meer. ik heb ook wel gewoon sigaretten in huis voor als ik opstap ga
 dat mag toch niet...of toch weer wel
 dat mag toch niet...of toch weer wel   

Het klopt allebei, maar het staat niet in chronologische volgordequote:Op donderdag 14 mei 2009 22:39 schreef Oxymorons het volgende:
Wie kan mij zeggen wat nu de opdracht voor Marielin is want op de site lees en zie ik 2 verschillende versies.
1: Na het korte gesprekje geeft Bart Marielin haar geheime opdracht door: ze moet alle tandenborstels in The Bunker, dus ook die van haarzelf, tot 12 uur vrijdagmiddag verstoppen.
2: Op het briefje staat: Verstop alle tandenborstels voor 24.00 uur!
Heb ik iets gemist of is dit een Oxymoron

Staat ie zo scheef dan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
Eline: joh.. ik vind em best wel tof geworden die toren van Pisa

soms zit ook nog op een spelletjes site waar ik lid van ben en plv captain bij een team ben,quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:34 schreef NrTH het volgende:
[..]
Nee, maar ze is wel continu gewoon aan het meepraten nu, alleen meestal 9 minuten na een geplaatst bericht.. vandaar dat ik het wat vreemd vind

Kroeg en roken?quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:41 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik ben een paar maanden geleden gestopt en nu soms nog wel is als ik in de kroeg ben anders niet meer. ik heb ook wel gewoon sigaretten in huis voor als ik opstap ga

Neejoh... veilen!quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:43 schreef Deisyy het volgende:
Chapeau dan voor die Eiffeltoren
en de fik erin als die af is

Ik wou dat ik dat kon. Als ik nu 1 sigaretje zou opsteken, dan ben ik gewoon weer helemaal de klos.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:41 schreef evaxsis het volgende:
[..]

kun jij misschien uitleggen waarom er bij elke zin wat er bij Marilien uitkomt er zon raar lachje volgt ....quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Marielin: Wat een gedoe zeg, de hele tijd mijn tandenborstel bij mijn kleren en handdoek weghalen. Ik heb hem bovenop gelegd, das veel makkelijker.
Eline: Ja, nu je het zegt. Wat een goed idee.

als er maar geen personeel werkt of als er maar een rookruimte isquote:

nee, joh, dat is zondequote:Op donderdag 14 mei 2009 22:43 schreef Deisyy het volgende:
Chapeau dan voor die Eiffeltoren
en de fik erin als die af is

Dat ken ik ja.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat kon. Als ik nu 1 sigaretje zou opsteken, dan ben ik gewoon weer helemaal de klos.

nee joh! dan krijg je : ik zit in een spel! het maakt mij niet uit! ik zit in een spel! het maakt mij niet uit! ik zit in een spel!.....quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:35 schreef evaxsis het volgende:
[..]
of elke keer dat ze peuk of sigaret zegt mag ze een uur langer niet meer roken.
wedden dat ze dan de tijd dat ze nog in het spel zit niet meer mag roken

met een s erachterquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:42 schreef D. het volgende:
[..]
wat is de kaarsje?
doe jij niet uit Nederland komen?

Ik ookquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat kon. Als ik nu 1 sigaretje zou opsteken, dan ben ik gewoon weer helemaal de klos.

Pim heeft daar zeker plezier in, dat is wel te zienquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:44 schreef lies1958 het volgende:
toch heeft pim nu met die toren bouwen wel een beetje de leiding. Hij zegt tegen eline net weer wat ze moet gaan doen en ze doet het ook nog.

Pim komt helemaal in z'n element,hij wachtte rustig af en nu zijn beurt.Wie het laatst lachtquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:44 schreef lies1958 het volgende:
toch heeft pim nu met die toren bouwen wel een beetje de leiding. Hij zegt tegen eline net weer wat ze moet gaan doen en ze doet het ook nog.

Dan toch liever de fik erinquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
ff erop staan en hij past door de brievenbus

Was het alweer vergeten, maarquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:48 schreef Banjerkanjer het volgende:
Wijntje voor Jeroen?
Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Hij heeft een fles verdiend!
»Hij heeft een fles verdiend!
18 Votes
»Een glaasje wijn, that's it.
3 Votes
»Nee, hij verandert water maar in wijn!
16 Votes
»Poll sluit 14-05-09 om 22.45 uur
1 Votes
Een fles voor Jeroen dus

Ik ben al 12,5 jaar gestopt met roken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:46 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dat ken ik ja.
Ik ben nu 2 maand gestopt, laatst ook weer 1tje gerookt.. de dag erop had ik er ineens weer veel meer moeite mee..

Ik ben daar wel benieuwd naar eigenlijk, waarom publiceren ze dat niet? Of zijn de biedingen te genant voor woorden?quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Net als die dates met de bewoners waar ook ontzettend veel op gestemd wordt

Hier dus wel, bij sommige mag je zelfs aan de bar rokenquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kroeg en roken?
Dan kan toch nie heul nie?
En Marielin heeft het zomaar over peuken, doet ze anders nooit.

Oké kan ik in komen maar, punt 21 is niet aan haar gecommuniceerd alleen punt 2. Zij zou dus kunnen denken(zou ik dan ook doen als je de tekst letterlijk neemt) dat om 00.01 uur haar opdracht geslaagd zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:43 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Het klopt allebei, maar het staat niet in chronologische volgorde
Ze moet vóór 0.00 uur vanavond de tandborstels verstoppen, tot morgenmiddag 12.00 uur.

ik kan makkelijk zonder terwijl ik al vanaf mijn 13e rookte.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:45 schreef mazaru het volgende:
[..]

Ik met beide.. zal maar niet zeggen hoeveel ik dat laatste deed..quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben al 12,5 jaar gestopt met roken.
Blowen niet trouwens

Het gaat mij meer om de morele dreun voor Marielin. Mja dat is niet lief van mij... so be itquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:50 schreef Peter6000 het volgende:
Een goede morele opsteker voor Jeroen, zo`n flesje wijn.

dat is onzekerheid van haarquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:45 schreef snetje het volgende:
[..]
kun jij misschien uitleggen waarom er bij elke zin wat er bij Marilien uitkomt er zon raar lachje volgt ....
ik ben er nog niet achter waarom....

quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:51 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik kan makkelijk zonder terwijl ik al vanaf mijn 13e rookte.
en dat zonder pleisters of zeuren om een peuk

quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:52 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om de morele dreun voor Marielin. Mja dat is niet lief van mij... so be it

quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:52 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Je hebt het er nu al 3 posten lang over
 Ik zie een TBO 2 kandidaat
  Ik zie een TBO 2 kandidaat  

Beide zijn toch echt duidelijk aan haar voorgelezen hoor. Maar misschien heeft doosje het niet begrepen allemaal (ze begrijpt ook niet veel van het begrip "geheim"). Anyway... de tijd begint toch wel te dringen voor haar en ik zie weinig kans van slagen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:50 schreef Oxymorons het volgende:
[..]
Oké kan ik in komen maar, punt 21 is niet aan haar gecommuniceerd alleen punt 2. Zij zou dus kunnen denken(zou ik dan ook doen als je de tekst letterlijk neemt) dat om 00.01 uur haar opdracht geslaagd zou kunnen zijn.

Ik wil niet moeillijk doen maar, haar opdracht is niet voorgelezen. Ze heeft de opdracht gevonden d.m.v. een steen met een briefje er omheen toen ze naar de iso moest.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:54 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Beide zijn toch echt duidelijk aan haar voorgelezen hoor. Maar misschien heeft doosje het niet begrepen allemaal (ze begrijpt ook niet veel van het begrip "geheim"). Anyway... de tijd begint toch wel te dringen voor haar en ik zie weinig kans van slagen.

dat wordt de top!quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:54 schreef NrTH het volgende:
Weet niet wat het is, maar het ziet er wel kunstig uit
[ afbeelding ]

Ik ga morgen meteen een krantenwijk erbij nemen, om stemmen te sparenquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:55 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dan heb ik samen met Jimbo m'n 2 favorieten al

je vergat nog iets ...quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:52 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Bij alles wat ze zegt moet ook iets negatiefs bij...
Die spekjes waren lekker... ehaha (Ik denk aha!)
maarja.. er achter aan: " Jammer dat ze alweer op zijn" ehaha

quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:57 schreef Banjerkanjer het volgende:
Getver, de kop van dat konijn ligt nog altijd weg te rotten in de vuilniszak! Die moet wel snel weggehaald worden, dat is echt heel goor!
 So what
  So what

Ja jee zeg, en vervolgens is dat toch tot in den treure toegelicht door Bart? Tot en met de vraag van WAAR ze die tandenborstels dan moest verstoppen, en dat ze dat maar lekker zelf moest gaan bedenken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:57 schreef Oxymorons het volgende:
[..]
Ik wil niet moeillijk doen maar, haar opdracht is niet voorgelezen. Ze heeft de opdracht gevonden d.m.v. een steen met een briefje er omheen toen ze naar de iso moest.

Met wc papierquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sirene
En zeurmiep denkt dat het wc-papier is. Is het de fles wijn met nog iets.

Je weet nu al hoe ze gaan 'bevallen'?quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:55 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dan heb ik samen met Jimbo m'n 2 favorieten al

as usual...quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:59 schreef Noelle06 het volgende:
even off topic. nederland gewoon niet door met songfestival

nee ik wil nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar dan wel in een heel klein bed.

pffff, familie van Peter soms?quote:

hahaha ik ben zeker stoer, dat neemt niet weg dat ik me wil laten bespelen in èèn of ander spelquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[.
pffff, familie van Peter soms?
Eerst stoer doen dat je zonder roken kan en om een bed meteen afhaken

Oftewel... off-toppersquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:04 schreef Lavenderr het volgende:
En de Toppers niet door
Off-topic, sorry

In geen enkel spel?quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:05 schreef evaxsis het volgende:
[..]
hahaha ik ben zeker stoer, dat neemt niet weg dat ik me wil laten bespelen in èèn of ander spel

hahaha, en dan weer op de doodskist proberen te schijtenquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:04 schreef lies1958 het volgende:
dus straks weer een straal bezopen jeroen die zich zelf weer giga voorschut zet en voor ons is het dan weer lachen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |