sorry maar het gaat niet snellerquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:28 schreef NrTH het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Maar waarom reageer jij telkens op zulke oude berichten?
Je loopt wat achter steeds, is veel leuker als je gewoon direct mee praat
Vooruit maar, het is je vergevenquote:
kan ze gelijk gaan afkickenquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:35 schreef evaxsis het volgende:
[..]
of elke keer dat ze peuk of sigaret zegt mag ze een uur langer niet meer roken.
wedden dat ze dan de tijd dat ze nog in het spel zit niet meer mag roken
Precies ik heb ondertussen de kaarsje aan gestoken, koffie gepakt en naar de plee geweestquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien zijn sommige users niet 24 uur online
daarna heb ik me helemaal gek gestemd want ik kon het niet uitstaan en had mezelf niet meer onder controlequote:Op donderdag 14 mei 2009 22:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja, je zei al dat je spijt had van je stemmen op jeroenMaar gelukkig daarna weer niet
voor 12 uur vannacht moet ze ze verstoppen, dus nog krap 1,5 uurquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:39 schreef Oxymorons het volgende:
Wie kan mij zeggen wat nu de opdracht voor Marielin is want op de site lees en zie ik 2 verschillende versies.
1: Na het korte gesprekje geeft Bart Marielin haar geheime opdracht door: ze moet alle tandenborstels in The Bunker, dus ook die van haarzelf, tot 12 uur vrijdagmiddag verstoppen.
2: Op het briefje staat: Verstop alle tandenborstels voor 24.00 uur!
Heb ik iets gemist of is dit een Oxymoron
Voor 24:00 vandaag de tandenborstels verstoppenquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:39 schreef Oxymorons het volgende:
Wie kan mij zeggen wat nu de opdracht voor Marielin is want op de site lees en zie ik 2 verschillende versies.
1: Na het korte gesprekje geeft Bart Marielin haar geheime opdracht door: ze moet alle tandenborstels in The Bunker, dus ook die van haarzelf, tot 12 uur vrijdagmiddag verstoppen.
2: Op het briefje staat: Verstop alle tandenborstels voor 24.00 uur!
Heb ik iets gemist of is dit een Oxymoron
Er was een tekening, van Nostalgist, maar ik geloof dat die weer ingeleverd moest worden na een poosje.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:39 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind die Eiffeltoren wel knap![]()
Hebben ze daar een tekeningetje voor?
Hadden ze wel, maar die moesten ze na 10 minuutjes al weer inleverenquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:39 schreef Deisyy het volgende:
ik ben een paar maanden geleden gestopt en nu soms nog wel is als ik in de kroeg ben anders niet meer. ik heb ook wel gewoon sigaretten in huis voor als ik opstap gaquote:
Dat is nog eens lekker binnen komen dan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:40 schreef Jacquelineh het volgende:
Kom thuis uit me werk en tot mijn geluk is peter eruit
Die hadden ze, maar die moesten ze gisteren weer inleverenquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:39 schreef Deisyy het volgende:
wat is de kaarsje?quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Precies ik heb ondertussen de kaarsje aan gestoken, koffie gepakt en naar de plee geweest
quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:29 schreef Marrije het volgende:
Nou ik hoor / lees het morgen wel weer.
[ afbeelding ]
die zat nog onder de c/p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |