Dan toch liever de fik erinquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
ff erop staan en hij past door de brievenbus

Was het alweer vergeten, maarquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:48 schreef Banjerkanjer het volgende:
Wijntje voor Jeroen?
Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Hij heeft een fles verdiend!
»Hij heeft een fles verdiend!
18 Votes
»Een glaasje wijn, that's it.
3 Votes
»Nee, hij verandert water maar in wijn!
16 Votes
»Poll sluit 14-05-09 om 22.45 uur
1 Votes
Een fles voor Jeroen dus

Ik ben al 12,5 jaar gestopt met roken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:46 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dat ken ik ja.
Ik ben nu 2 maand gestopt, laatst ook weer 1tje gerookt.. de dag erop had ik er ineens weer veel meer moeite mee..

Ik ben daar wel benieuwd naar eigenlijk, waarom publiceren ze dat niet? Of zijn de biedingen te genant voor woorden?quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Net als die dates met de bewoners waar ook ontzettend veel op gestemd wordt

Hier dus wel, bij sommige mag je zelfs aan de bar rokenquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kroeg en roken?
Dan kan toch nie heul nie?
En Marielin heeft het zomaar over peuken, doet ze anders nooit.

Oké kan ik in komen maar, punt 21 is niet aan haar gecommuniceerd alleen punt 2. Zij zou dus kunnen denken(zou ik dan ook doen als je de tekst letterlijk neemt) dat om 00.01 uur haar opdracht geslaagd zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:43 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Het klopt allebei, maar het staat niet in chronologische volgorde
Ze moet vóór 0.00 uur vanavond de tandborstels verstoppen, tot morgenmiddag 12.00 uur.

ik kan makkelijk zonder terwijl ik al vanaf mijn 13e rookte.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat kon. Als ik nu 1 sigaretje zou opsteken, dan ben ik gewoon weer helemaal de klos.

Ik met beide.. zal maar niet zeggen hoeveel ik dat laatste deed..quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben al 12,5 jaar gestopt met roken.
Blowen niet trouwens

Het gaat mij meer om de morele dreun voor Marielin. Mja dat is niet lief van mij... so be itquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:50 schreef Peter6000 het volgende:
Een goede morele opsteker voor Jeroen, zo`n flesje wijn.

dat is onzekerheid van haarquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:45 schreef snetje het volgende:
[..]
kun jij misschien uitleggen waarom er bij elke zin wat er bij Marilien uitkomt er zon raar lachje volgt ....
ik ben er nog niet achter waarom....

quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:51 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik kan makkelijk zonder terwijl ik al vanaf mijn 13e rookte.
en dat zonder pleisters of zeuren om een peuk

quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:52 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om de morele dreun voor Marielin. Mja dat is niet lief van mij... so be it

quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:52 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Je hebt het er nu al 3 posten lang over
 Ik zie een TBO 2 kandidaat
  Ik zie een TBO 2 kandidaat  

Beide zijn toch echt duidelijk aan haar voorgelezen hoor. Maar misschien heeft doosje het niet begrepen allemaal (ze begrijpt ook niet veel van het begrip "geheim"). Anyway... de tijd begint toch wel te dringen voor haar en ik zie weinig kans van slagen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:50 schreef Oxymorons het volgende:
[..]
Oké kan ik in komen maar, punt 21 is niet aan haar gecommuniceerd alleen punt 2. Zij zou dus kunnen denken(zou ik dan ook doen als je de tekst letterlijk neemt) dat om 00.01 uur haar opdracht geslaagd zou kunnen zijn.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |