Ik stem voor de "denkers"quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:06 schreef Noelle06 het volgende:
Ondanks Marielin haar gezeik en gezeur, vindt ik het toch een bikkel. De extreme opdrachten moest zij doen en verloor soms en kreeg daar ook extreem sanctie op![]()
Ben zelf ook zeer rook verslaafd en dan ineens terug naar een paar cigaretten op een dag![]()
Marielin zegt het wel 10 keer per uur soms, maakt van haar hart geen moordkuil.
Andere zouden het misschien denken en Marielin zegt het.
Van een roker verwacht je toch wel dat hij/zij weet hoe je sigaretten schrijftquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:06 schreef Noelle06 het volgende:
Ondanks Marielin haar gezeik en gezeur, vindt ik het toch een bikkel. De extreme opdrachten moest zij doen en verloor soms en kreeg daar ook extreem sanctie op![]()
Ben zelf ook zeer rook verslaafd en dan ineens terug naar een paar cigaretten op een dag![]()
Vind ik geen aanprijzing.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:06 schreef Noelle06 het volgende:
wat een raar vies troebel wijntje .... of ligt dat aan mij?quote:
Ik stem voor Jeroen en Marilien, degene die zich wel uitspreken.quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:06 schreef Noelle06 het volgende:
En hij lacht wat af, daar in de kelder.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:08 schreef Peter6000 het volgende:
Pim over zijn motivatie om deel te nemen: "Lijkt me wel lachen".
je krijgt er alleen maar vliegjes en maden van, kan toch gebruikt worden voor de volgende batlequote:
donderdag de 22e als het goed is...quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:07 schreef tuinfluiter het volgende:
MeraViglioSa weet jij wanneer de finale is? Volgende week donderdag?
En staan ze met zijn vieren in de finale, of komt er eerst een halve finale.
uhhhh, rook shag maar bedankt voor je taallesquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:08 schreef D. het volgende:
[..]
Van een roker verwacht je toch wel dat hij/zij weet hoe je sigaretten schrijft
Ah, sjekquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:10 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
uhhhh, rook shag maar bedankt voor je taallesSigaretten
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:11 schreef mazaru het volgende:
Er zit er 1 bij Pauw en Witteman die haar kat doodde om er een tasje van te maken
Ontzettend offtopic I know
dat taalgeneuk hier ...quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:10 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
uhhhh, rook shag maar bedankt voor je taallesSigaretten
Snel is het gegaan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
donderdag de 22e als het goed is...
maar het hoe of wat weet ik niet, zou je even aan de redactie moeten vragen
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:11 schreef mazaru het volgende:
Er zit er 1 bij Pauw en Witteman die haar kat doodde om er een tasje van te maken
Ontzettend offtopic I know
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |