Ik wil niet moeillijk doen maar, haar opdracht is niet voorgelezen. Ze heeft de opdracht gevonden d.m.v. een steen met een briefje er omheen toen ze naar de iso moest.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:54 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Beide zijn toch echt duidelijk aan haar voorgelezen hoor. Maar misschien heeft doosje het niet begrepen allemaal (ze begrijpt ook niet veel van het begrip "geheim"). Anyway... de tijd begint toch wel te dringen voor haar en ik zie weinig kans van slagen.
dat wordt de top!quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:54 schreef NrTH het volgende:
Weet niet wat het is, maar het ziet er wel kunstig uit
[ afbeelding ]
Ik ga morgen meteen een krantenwijk erbij nemen, om stemmen te sparenquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:55 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dan heb ik samen met Jimbo m'n 2 favorieten al
je vergat nog iets ...quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:52 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Bij alles wat ze zegt moet ook iets negatiefs bij...
Die spekjes waren lekker... ehaha (Ik denk aha!)
maarja.. er achter aan: " Jammer dat ze alweer op zijn" ehaha
quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:57 schreef Banjerkanjer het volgende:
Getver, de kop van dat konijn ligt nog altijd weg te rotten in de vuilniszak! Die moet wel snel weggehaald worden, dat is echt heel goor!
Ja jee zeg, en vervolgens is dat toch tot in den treure toegelicht door Bart? Tot en met de vraag van WAAR ze die tandenborstels dan moest verstoppen, en dat ze dat maar lekker zelf moest gaan bedenken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:57 schreef Oxymorons het volgende:
[..]
Ik wil niet moeillijk doen maar, haar opdracht is niet voorgelezen. Ze heeft de opdracht gevonden d.m.v. een steen met een briefje er omheen toen ze naar de iso moest.
Met wc papierquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sirene
En zeurmiep denkt dat het wc-papier is. Is het de fles wijn met nog iets.
Je weet nu al hoe ze gaan 'bevallen'?quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:55 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dan heb ik samen met Jimbo m'n 2 favorieten al
as usual...quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:59 schreef Noelle06 het volgende:
even off topic. nederland gewoon niet door met songfestival
nee ik wil nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar dan wel in een heel klein bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |