Ik stem voor de "denkers"quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:06 schreef Noelle06 het volgende:
Ondanks Marielin haar gezeik en gezeur, vindt ik het toch een bikkel. De extreme opdrachten moest zij doen en verloor soms en kreeg daar ook extreem sanctie op![]()
Ben zelf ook zeer rook verslaafd en dan ineens terug naar een paar cigaretten op een dag![]()
Marielin zegt het wel 10 keer per uur soms, maakt van haar hart geen moordkuil.
Andere zouden het misschien denken en Marielin zegt het.
Van een roker verwacht je toch wel dat hij/zij weet hoe je sigaretten schrijftquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:06 schreef Noelle06 het volgende:
Ondanks Marielin haar gezeik en gezeur, vindt ik het toch een bikkel. De extreme opdrachten moest zij doen en verloor soms en kreeg daar ook extreem sanctie op![]()
Ben zelf ook zeer rook verslaafd en dan ineens terug naar een paar cigaretten op een dag![]()
Vind ik geen aanprijzing.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:06 schreef Noelle06 het volgende:
wat een raar vies troebel wijntje .... of ligt dat aan mij?quote:
Ik stem voor Jeroen en Marilien, degene die zich wel uitspreken.quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:06 schreef Noelle06 het volgende:
En hij lacht wat af, daar in de kelder.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:08 schreef Peter6000 het volgende:
Pim over zijn motivatie om deel te nemen: "Lijkt me wel lachen".
je krijgt er alleen maar vliegjes en maden van, kan toch gebruikt worden voor de volgende batlequote:
donderdag de 22e als het goed is...quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:07 schreef tuinfluiter het volgende:
MeraViglioSa weet jij wanneer de finale is? Volgende week donderdag?
En staan ze met zijn vieren in de finale, of komt er eerst een halve finale.
uhhhh, rook shag maar bedankt voor je taallesquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:08 schreef D. het volgende:
[..]
Van een roker verwacht je toch wel dat hij/zij weet hoe je sigaretten schrijft
Ah, sjekquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:10 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
uhhhh, rook shag maar bedankt voor je taallesSigaretten
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:11 schreef mazaru het volgende:
Er zit er 1 bij Pauw en Witteman die haar kat doodde om er een tasje van te maken
Ontzettend offtopic I know
dat taalgeneuk hier ...quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:10 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
uhhhh, rook shag maar bedankt voor je taallesSigaretten
Snel is het gegaan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
donderdag de 22e als het goed is...
maar het hoe of wat weet ik niet, zou je even aan de redactie moeten vragen
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:11 schreef mazaru het volgende:
Er zit er 1 bij Pauw en Witteman die haar kat doodde om er een tasje van te maken
Lol, hoor mij nouquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
donderdag de 22e als het goed is...
maar het hoe of wat weet ik niet, zou je even aan de redactie moeten vragen
Echt? Wat een achterlijk wijfquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:14 schreef Maanvis het volgende:
oh, nu zit tinkerbell bij Pauw en Witteman. Die postte ook op FOK!
oh die gekke tinkerbel of zoiets ..?quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:11 schreef mazaru het volgende:
Dondervrij de 21½e.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:15 schreef lies1958 het volgende:
ik lees dat het donderdag de 22 is afgelopen.Maar donderdag is het hemelvaartsdag 21 mei en vrijdag is 22 mei.
Dus weet iemand wanneer het nu de laatste dag is. Donderdag 21 of Vrijdag 22 mei.
Ja, ik kan niet eens naar dat geval luisteren. Nou heb ik mijn tv op mute staanquote:
Het zou mij niets verbazen als ze bijvoorbeeld woensdag nog een eliminatietje erin gooien.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:17 schreef Noelle06 het volgende:
Ben benieuwd of er nog een eliminatie voor de finale komt.
Iemand die daar al wat meer van af weet ?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:17 schreef Noelle06 het volgende:
Ben benieuwd of er nog een eliminatie voor de finale komt.
Iemand die daar al wat meer van af weet ?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als ze bijvoorbeeld woensdag nog een eliminatietje erin gooien.
Gaat lekker. 1 bal, een kleintje...quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:18 schreef swarmahoer het volgende:
ik zit hier de hele tijd met dat kleintje van jou
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:19 schreef FuTilE het volgende:
Zo schakel ook maar weer es in... Peter rauss?
En aangezien de eliminatie vanavond al meer opgebracht heb als vorige week zaterdag, denk ik het ook maar dan misschien op maandag.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als ze bijvoorbeeld woensdag nog een eliminatietje erin gooien.
Brengt aardig wat credits op.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:14 schreef Maanvis het volgende:
oh, nu zit tinkerbell bij Pauw en Witteman. Die postte ook op FOK!
Maar dat was kunst Mazaru met een grote Kquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:11 schreef mazaru het volgende:
Lijkt mij te vroeg, dan zitten ze nog 6 4 dagen met 3 overlevers.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:20 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
En aangezien de eliminatie vanavond al meer opgebracht heb als vorige week zaterdag, denk ik het ook maar dan misschien op maandag.
Sja, het was óf Peter óf Jeroen.. ben toch blij dat het Peter is geworden dan :pquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:21 schreef FuTilE het volgende:
[..]
lol, dat had ik niet verwacht... Ergens wel jammer, tho.
ze heeft ook lekker in de verfdoos gezeten en op der ogen gesmeerd, mooi is andersquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dit is het topique waarmee het allemaal begon
What to do with your cat?
Buiten dat, je kát vermoorden, dan spoor je toch gewoon niet? En het dan nog kunst noemen ook.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze heeft ook lekker in de verfdoos gezeten en op der ogen gesmeerd, mooi is anders
Ja, dat zeker...quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:22 schreef NrTH het volgende:
[..]
Sja, het was óf Peter óf Jeroen.. ben toch blij dat het Peter is geworden dan :p
Nog niet, en de rest heeft de tandenborstels nog in hun kleding zak zitten, omdat ze alles in moesten pakken voor de exit.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:23 schreef Toverheks het volgende:
heeft Marielin (wie heeft mijn peukjes toevallig gezien) de opdracht gehaald van die tandenborstels?
Nee, dan heb je ze echt niet op een rijtje, maar dat zeg ik toch wel de laatste tijd bij mezelf, God heeft rare Kostgangers.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Buiten dat, je kát vermoorden, dan spoor je toch gewoon niet? En het dan nog kunst noemen ook.
Dat is toch wel te doen, en dan fase 4 met echt helemaal niks meer dan alleen basis behoefte.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Lijkt mij te vroeg, dan zitten ze nog 6 4 dagen met 3 overlevers.
Ach, wat sneu, wat jammer nou, echt zielig......Dat betekentquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:25 schreef NrTH het volgende:
[..]
Nog niet, en de rest heeft de tandenborstels nog in hun kleding zak zitten, omdat ze alles in moesten pakken voor de exit.
Dus de borstels zitten nog in hun eigen tasjes en ze heeft nog maar een half uur om ze te jatten
Ik ben zo blij dat de plaatjes het niet meer doen. Echt walgelijk. Bah!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dit is het topique waarmee het allemaal begon
What to do with your cat?
Van kunst hoor je niet misselijk te worden.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar dat was kunst Mazaru met een grote K
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ach, wat sneu, wat jammer nou, echt zielig......Dat betekent![]()
![]()
Bij Danny of Knorretje denk ikquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
ff klein vraagje offtopic, bij wie kan ik me melden over problemen met mn wachtwoord op Fok?
Ze had ze vanmiddag al moeten jatten, dan had Jeroen of Peter de schuld gekregen, nu gaat het haar nooit meer lukkenquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:30 schreef Noelle06 het volgende:
Marielin wacht dus echt totdat ze 23:45 uur hun tanden gaan poetsen en denkt ze daarna te jatten![]()
Maar wel een lastige natuurlijk, omdat ze hun spullen moesten inpakken.
heeft ze de deo van Eline gebruikt ?quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:28 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dat is in 1 dag al de 3e sanctie die ze de groep kost (te lang slapen, deo van Eline gebruiken, opdracht mislukt).. ze maakt zichzelf daar niet zo populair vandaag
dus 3 keer? vind, moet een zware sanctie op, inplaats van lekkere peukjes gewoon vette sigaren en dan 24 uur achter elkaar wegpaffen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:28 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dat is in 1 dag al de 3e sanctie die ze de groep oplevert (te lang slapen, deo van Eline gebruiken, opdracht mislukt).. ze maakt zichzelf daar niet zo populair vandaag
Idd. wat dat aangaat denkt ze niet echt vooruit.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:31 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ze had ze vanmiddag al moeten jatten, dan had Jeroen of Peter de schuld gekregen, nu gaat het haar nooit meer lukken
1e Week vond ik haar ook echt een bikkel, maar nu komt er niks anders uit haar dan: ik wil roken, mijn opdrachten zijn niet eerlijk en ik mis mijn vriendje.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dus 3 keer? vind, moet een zware sanctie op, inplaats van lekkere peukjes gewoon vette sigaren en dan 24 uur achter elkaar wegpaffen.
en ze zit weer niet lekker in der vel zegt ze net, laat ze lekker lepeltje lepeltje met der vriendje gaan doen, vond haar een topper, maar ze blijft klagen zeuren en zemelen.
mailtje naar forum@fok.nl sturenquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
ff klein vraagje offtopic, bij wie kan ik me melden over problemen met mn wachtwoord op Fok?
zijn er nog Modjes wakker?
Volgens mij ben je ingelogd toch?quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
zijn er nog Modjes wakker?
Tandpasta en wasmiddel kwamen vooral omdat Petra weer bijna ging huilen en ging dreigen met z'n 12 uur vanmiddagquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:34 schreef Toverheks het volgende:
Hoop ook echt dat de Bunker Crew meeleest hier, en er wat aan gaat doen, want afspraak is afspraak, of gaan ze haar nog belonen ook. (zie vandaag, tandpasta, wasmiddel)
hahahha, ja heb ik ook, en krijg het bijna niet uit mijn vingers, maar steeds meer respekt voor Eline en ja (schaam me een beetje want als ik dat hoofd alleen al zie) Jeroen staat bij mij nu op numero uno.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:33 schreef NrTH het volgende:
[..]
1e Week vond ik haar ook echt een bikkel, maar nu komt er niks anders uit haar dan: ik wil roken, mijn opdrachten zijn niet eerlijk en ik mis mijn vriendje.
Ze staat bij mij nu veruit op de laatste plek.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:35 schreef Tessio het volgende:
Christ! Marielin gaat steeds meer op Danny lijken met die ogen!
Ook de andere overlevers hadden die deo gebruikt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:32 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ja en Eline heeft daarom haar deo in moeten leveren.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha, ja heb ik ook, en krijg het bijna niet uit mijn vingers, maar steeds meer respekt voor Eline en ja (schaam me een beetje want als ik dat hoofd alleen al zie) Jeroen staat bij mij nu op numero uno.
Die hebben het dan beter stiekem gedaan dan Marielin, want bij haar viel het op en 5 minuten later moest hij daarom ingeleverd wordenquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:36 schreef bamby het volgende:
[..]
Ook de andere overlevers hadden die deo gebruikt.
En dan nóg zeggen sommigen dat Eline wordt voorgetrokken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:32 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ja en Eline heeft daarom haar deo in moeten leveren.
Ben benieuwd wat Peter nu op het moment doet, droomt hij over volgend jaar ons land te vertegenwoordige op het Eurovisie 2010, of zal hij nu stiekum alles lezen hier van hoe wij over hem dachten.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:35 schreef NrTH het volgende:
[..]
Tandpasta en wasmiddel kwamen vooral omdat Petra weer bijna ging huilen en ging dreigen met z'n 12 uur vanmiddag
Volgens de overlevers in de bunker zit hij nog boven.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Peter nu op het moment doet, droomt hij over volgend jaar ons land te vertegenwoordige op het Eurovisie 2010, of zal hij nu stiekum alles lezen hier van hoe wij over hem dachten.
of????? zit hij nu lekker bij Johan Fleminx thuis op de 2zitsbank, te vertellen wat een sukkels er nog in de Bunker verblijven.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Peter nu op het moment doet, droomt hij over volgend jaar ons land te vertegenwoordige op het Eurovisie 2010, of zal hij nu stiekum alles lezen hier van hoe wij over hem dachten.
of????? zit hij nu lekker bij Johan Fleminx thuis op de 2zitsbank, te vertellen wat een sukkels er nog in de Bunker verblijven.
Nou, ik vind dan dat hij lang genoeg daar geweest is, Bart moet hem een buskaartje geven en hem naar huis sturen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:39 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Volgens de overlevers in de bunker zit hij nog boven.
Ze horen hem af en toe lachen.
Zit met een zak over zijn hoofdquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij zijn woede aan het afreageren op de McDonalds clown van de McDrive in Best...quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, we legge er weer uit, de Toppers waren regelrecht echte Floppers.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |