heeft ze de deo van Eline gebruikt ?quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:28 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dat is in 1 dag al de 3e sanctie die ze de groep kost (te lang slapen, deo van Eline gebruiken, opdracht mislukt).. ze maakt zichzelf daar niet zo populair vandaag
dus 3 keer? vind, moet een zware sanctie op, inplaats van lekkere peukjes gewoon vette sigaren en dan 24 uur achter elkaar wegpaffen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:28 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dat is in 1 dag al de 3e sanctie die ze de groep oplevert (te lang slapen, deo van Eline gebruiken, opdracht mislukt).. ze maakt zichzelf daar niet zo populair vandaag
Idd. wat dat aangaat denkt ze niet echt vooruit.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:31 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ze had ze vanmiddag al moeten jatten, dan had Jeroen of Peter de schuld gekregen, nu gaat het haar nooit meer lukken
1e Week vond ik haar ook echt een bikkel, maar nu komt er niks anders uit haar dan: ik wil roken, mijn opdrachten zijn niet eerlijk en ik mis mijn vriendje.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dus 3 keer? vind, moet een zware sanctie op, inplaats van lekkere peukjes gewoon vette sigaren en dan 24 uur achter elkaar wegpaffen.
en ze zit weer niet lekker in der vel zegt ze net, laat ze lekker lepeltje lepeltje met der vriendje gaan doen, vond haar een topper, maar ze blijft klagen zeuren en zemelen.
mailtje naar forum@fok.nl sturenquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
ff klein vraagje offtopic, bij wie kan ik me melden over problemen met mn wachtwoord op Fok?
zijn er nog Modjes wakker?
Volgens mij ben je ingelogd toch?quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
ff klein vraagje offtopic, bij wie kan ik me melden over problemen met mn wachtwoord op Fok?
zijn er nog Modjes wakker?
Tandpasta en wasmiddel kwamen vooral omdat Petra weer bijna ging huilen en ging dreigen met z'n 12 uur vanmiddagquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:34 schreef Toverheks het volgende:
Hoop ook echt dat de Bunker Crew meeleest hier, en er wat aan gaat doen, want afspraak is afspraak, of gaan ze haar nog belonen ook. (zie vandaag, tandpasta, wasmiddel)
hahahha, ja heb ik ook, en krijg het bijna niet uit mijn vingers, maar steeds meer respekt voor Eline en ja (schaam me een beetje want als ik dat hoofd alleen al zie) Jeroen staat bij mij nu op numero uno.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:33 schreef NrTH het volgende:
[..]
1e Week vond ik haar ook echt een bikkel, maar nu komt er niks anders uit haar dan: ik wil roken, mijn opdrachten zijn niet eerlijk en ik mis mijn vriendje.
Ze staat bij mij nu veruit op de laatste plek.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:35 schreef Tessio het volgende:
Christ! Marielin gaat steeds meer op Danny lijken met die ogen!
Ook de andere overlevers hadden die deo gebruikt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:32 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ja en Eline heeft daarom haar deo in moeten leveren.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha, ja heb ik ook, en krijg het bijna niet uit mijn vingers, maar steeds meer respekt voor Eline en ja (schaam me een beetje want als ik dat hoofd alleen al zie) Jeroen staat bij mij nu op numero uno.
Die hebben het dan beter stiekem gedaan dan Marielin, want bij haar viel het op en 5 minuten later moest hij daarom ingeleverd wordenquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:36 schreef bamby het volgende:
[..]
Ook de andere overlevers hadden die deo gebruikt.
En dan nóg zeggen sommigen dat Eline wordt voorgetrokken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:32 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ja en Eline heeft daarom haar deo in moeten leveren.
Ben benieuwd wat Peter nu op het moment doet, droomt hij over volgend jaar ons land te vertegenwoordige op het Eurovisie 2010, of zal hij nu stiekum alles lezen hier van hoe wij over hem dachten.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:35 schreef NrTH het volgende:
[..]
Tandpasta en wasmiddel kwamen vooral omdat Petra weer bijna ging huilen en ging dreigen met z'n 12 uur vanmiddag
Volgens de overlevers in de bunker zit hij nog boven.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Peter nu op het moment doet, droomt hij over volgend jaar ons land te vertegenwoordige op het Eurovisie 2010, of zal hij nu stiekum alles lezen hier van hoe wij over hem dachten.
of????? zit hij nu lekker bij Johan Fleminx thuis op de 2zitsbank, te vertellen wat een sukkels er nog in de Bunker verblijven.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Peter nu op het moment doet, droomt hij over volgend jaar ons land te vertegenwoordige op het Eurovisie 2010, of zal hij nu stiekum alles lezen hier van hoe wij over hem dachten.
of????? zit hij nu lekker bij Johan Fleminx thuis op de 2zitsbank, te vertellen wat een sukkels er nog in de Bunker verblijven.
Nou, ik vind dan dat hij lang genoeg daar geweest is, Bart moet hem een buskaartje geven en hem naar huis sturen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:39 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Volgens de overlevers in de bunker zit hij nog boven.
Ze horen hem af en toe lachen.
Zit met een zak over zijn hoofdquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij zijn woede aan het afreageren op de McDonalds clown van de McDrive in Best...quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, we legge er weer uit, de Toppers waren regelrecht echte Floppers.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |