quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:49 schreef Elvi het volgende:
Ik gooide m per ongeluk dicht, dus hierbij weer mijn vraag:
Hoe heet het nummer dat na Mr. Krinkle komt? Zeg maar t derde nummer.
Dankjewel!quote:
Graag gedaan veel luister plezierquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dankjewel!Ik zocht er al heel lang naar
quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:57 schreef Xaobotnik het volgende:
Respect voor degene die dit weet:
Ik zag laatst een nummer op VH1, maar ik ben de naam kwijt. Het is een protestnummer tegen apartheid, denk ik, uit de jaren 80, geloof ik, en de clip speelt zich af in een gevangenis (iig het is de hele tijd zo'n vent die vanachter de tralies wordt gefilmd). Op het laatste loopt die kerel die cel uit, en door een muur waar twee borden op staan voor zwarten naar de ene kant, en blanken naar de andere kant. Het is een erg bekend nummer. Eentje waarvan je meteen de sound herkent.
De vent die het zingt lijkt op een neger, maar tegelijkertijd lijkt hij ook andere etnische invloeden te hebben.
Iemand die weet wat ik bedoel?
Je bent hier natuurlijk wel of FOK!quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:41 schreef Xaobotnik het volgende:
Jeezuus. hoe weet je dit toch zomaar? Ben je er gewoon goed in of...? Op andere fora konden ze me niet helpen.
Erg bedankt iig.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:41 schreef Rekkie het volgende:
@7:55 begint een hardcore achtig nummer, weet iemand welk nummer hier wordt ge-beatboxed?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:46 schreef Repeat het volgende:
Weet iemand hoe dit nummer op 13:30 ook alweer heet ?
http://www.rtl.nl/compone(...)ke_Me_Out_s1_a49.xml
bedoel je niet deze ?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:05 schreef brammoa het volgende:
hallo allemaal, ik ben opzoek naar een nummertje die ik vandaag op de radio hoorde. het was een reggaeton liedje met een ( of 2 ) spaansklinkende mannelijke zanger(s) het refrein van de beat begon met een aantal soort van piano toetsen en werd opgevolgd door een soort van gefluit van een blokfluit. Het klonk als een redelijk nieuw liedje. de dembow (drums van de reggaeton) stopte af en toe waardoor het liedje soms een beetje leeg klonk. ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
Misschien een van deze?Top 10 reggaetonquote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:56 schreef brammoa het volgende:
nee het is niet de mojito song:P
het is wat minder party/house achtig het is echt reggaeton/bubbling heb inmiddels alle websites van de grote radiostations afgezocht maar ik zie hem ook nergenst in de top 40 staan. het is een beetje daddy yankee achtige muziek om een voorbeeld te geven maar de beat was echt goed( te herkennen aan het gefluit)
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:43 schreef rickystyle het volgende:
Ik zoek een oud nummer best wel bekend maar toch kan ik hem dus niet zo makkelijk vinden...
<<< I got piece, deep in my soul >>>
Wel in de Laidback Luke Remixquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:02 schreef slaapvaak het volgende:
Ik zoek een dj/artiest, met de naam dala/dada ofzo. Ik heb ooit bij iemand een dvd gezien, met hele vette 2d grafix, met o.a. mannen in grijze pakken die overal vandaan kwamen. Het is electro/house achtige muziek.
iemand een idee?
Thnxquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
Dada Life
nope, is em niet.quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:31 schreef CraniuM het volgende:
ik zoek het volgende
Het liedje was een sample van ( dacht ik )
En je zag in de clip dat hun dat dansje na doen bij 2:36
De clip was getekend en word in gerapt.
heb zelf op wiki gekeken van het liedje maar tot nu toe geen succes.
Nog steeds ben ik op zoek naar dit lied.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:16 schreef Kingside het volgende:
Ik ben op zoek naar een zomers nummer waarin het refrein steeds "hmm nana hmm nana heja heja" wordt gezongen door een man. Het refrein heeft wat weg van het refrein van het volgende nummer, maar dat is het niet. Wie kan me helpen!
dat is hem nietquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:59 schreef Prixie het volgende:
[..]
Ik kom niet nu verder dan
Don't Stop 'Til You Get Enough (1979) sampled by Mase on Cheat on You (1997)
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:53 schreef Kingside het volgende:
[..]
Nog steeds ben ik op zoek naar dit lied.
Nope helaas is het die niet. Toch bedankt.quote:
Wordt er in het nummer dat je bedoelt ook nog verder gezongen, of is er alleen een refrein?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:09 schreef Kingside het volgende:
[..]
Nope helaas is het die niet. Toch bedankt.
Denk overigens niet dat je dadalife bedoelt, die bestaan nog niet zolang.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:02 schreef slaapvaak het volgende:
Ik zoek een dj/artiest, met de naam dala/dada ofzo. Ik heb ooit bij iemand een dvd gezien, met hele vette 2d grafix, met o.a. mannen in grijze pakken die overal vandaan kwamen. Het is electro/house achtige muziek.
iemand een idee?
Hmm, ja ik denk dat er verder nog wel gezongen wordt, maar ik heb het gehoord in de kantine dus volgens mij was het gemixt en dat was het refrein.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:11 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Wordt er in het nummer dat je bedoelt ook nog verder gezongen, of is er alleen een refrein?
Komt het qua muziek ook overeen met het nummer dat je postte, of wat voor muziek was het?
Welk jaar komt het ongeveer?
Was het bekend in NL (top 40 ed) ?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:50 schreef Berkery het volgende:
Volgens mij heeft Candy Dulfer ooit met Pink Floyd gespeeld, even zoeken...
-edit- deze, maar dat voldoet niet helemaal aan je beschrijving
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:17 schreef -Willempie- het volgende:
Ik zoek dus een trance nummer van een jaar of 8 geleden, met een clip die gaat over illegale straatraces met zo'n gast erin die Engels praat alleen dan met een heel erg nederlands accent.
Ben een beetje in een nostalgische bui en baal er nu van dat ik niet op dat nummer kan komen!
Thanks!quote:
playlist gisterenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:43 schreef N.i.c.k het volgende:
pff long shot:
een jaren 90 dance/trance nummer. geremixet, gisteren bij 538 gehoord. (kun je dat terugluisteren ? hij zei dat ie het in de podcast zou gooien, maar weet niet welk programma het was of welke dj.) Rond een uur of 2200.
moeilijk verstaanbaar nummer; het enige woordje dat ik er uit op kon pikken was 'homeless'.
props for the highest rocker.
Ja, in de OP.quote:Op zondag 17 mei 2009 03:44 schreef Phosphorescent het volgende:
Ik zoek:
Jadyn Maria - Play it safe
kan hem alleen nergens vinden. Iemand?
hmm... het is wel zelfde stijl muziek, maar ik mis idd de art erbij.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:30 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Denk overigens niet dat je dadalife bedoelt, die bestaan nog niet zolang.
Dat is het muziekje van het Rad van Fortuin.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:30 schreef Casboy het volgende:
Ik zoek het achtergrondmuziekje in dit filmpje, als het rad draait.
Het is voor zover ik weet een behoorlijk bekend deuntje.
Barrio Jazz Gang - Linda Cançaoquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:31 schreef shain het volgende:
weet iemand hoe dit liedje+artist heet, ID please?
http://www.11leblon.com/music/track1.mp3
Bdoel je deze?quote:Op zondag 17 mei 2009 23:38 schreef rascar het volgende:
He hallo,
Ik ben dus een echte muziek freak en zoek ook graag van alles op maar ik kan nu echt een nummer niet vinden en dat is iets van cascada misschien? Tis wel zulk soort muziek en zelfde stem...
Ze zingt de hele tijd iets over believe, cause we believe its true, my heart for you zulk iets!
En het is niet Cascada - I Will Believe It of Cascada - A Never Ending Dream...
Het lijkt wel beetje op laatste alleen is ook wel gemixt?!
Ik kan hem nu ff niet vinden HELP!
quote:Op maandag 18 mei 2009 02:57 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Vanmiddag op 3FM een Duits nummer. Iets met 'am strand'
Gokjequote:Op maandag 18 mei 2009 02:42 schreef Targapower het volgende:
Net gehoord op radio 1, maar niet gehoord wie het is.
Het gaat ongeveer zo: Is this the last time, is this the last time, I ever see you.
Het is geen ballad, een beetje uplifting melodie.
Dat is het refrein ongeveer, de hele tijd dezelfde zin.
Iemand?
Nee die niet,quote:
Lees de OP eens.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:40 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Ik zoek de theme van de wereld draait door. Liefst zonder geklap van het publiek erin (filmpje van youtube)
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:04 schreef iRobin het volgende:
Dance achtig nummer, met stemmen van russische kosmonauten erin
iemand een idee?
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:04 schreef iRobin het volgende:
Dance achtig nummer, met stemmen van russische kosmonauten erin
iemand een idee?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:49 schreef waht het volgende:
Help, ik zoek de naam van dat ene liedje dat altijd wordt gespeeld als het om Mexico gaat.
Zie http://www.southparkstudios.com/clips/154195 vanaf 0:06
Graag gedaanquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:09 schreef mug89 het volgende:
ik zoek een vrij nieuw lied,
volgens mij bij 3fm gehoord, maar weet niet wanneer en heb al gezocht op de site, maar kon t niet vinden..
de titel eindigd met 'over', maar er moet nog een woord voor (bijv. artiest - jantjeover)
volgens mij begon de band met 'the'..
ik kom er maar niet achter.. google laat me ook in de steek, ik d8 een vrij nieuw nummer!
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:09 schreef swarmahoer het volgende:
hoi, weet iemand wat het orgineel hiervan is? hij kwam ook bij family guy voorbij hoorde ik
Bronquote:It's a recreation of scene from the movie Revenge of the Nerds. The movie's techno music for that sequence was written for the movie and was not a real song as far as I have been able to figure out.
ah tnx voor t speurwerkquote:
Geen dankquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ah tnx voor t speurwerkbij de youtube comments stond dat het een cover was van iets, vandaar dat ik t vroeg
quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:28 schreef kvdv het volgende:
Ik hoorde vandaag op de radio een nummer waarbij je zo nu en dan hoort: "West Side Motherf*cka" en verder niets. Iemand 'n titeltje voor me? Wil dat stukje als sample gebruiken
Riverside dus...quote:
Geen dankquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:31 schreef kvdv het volgende:
[..]
Riverside dus...
Tnx iig.. die bedoelde ik inderdaad.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 03:36 schreef Myers het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)ke_Me_Out_s1_a15.xml
Weet iemand hoe het nummer op 12:52 heet?
Daarvoor mag je zelf een topic openen, lees de OP maar.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:29 schreef ASSpirine het volgende:
Vind het genre van muziek wel goed, de instrumenten vooral. De tekst kan me niet zo boeien, beetje raar dat het over Spiderman gaat
Het is in mijn ogen ook niet volledig jazz, het gedeelte voor hij begint te zinnen vind ik heel goed. Iemand die meer van zo'n muziek kent?
Dat moet "Amen" van Roog zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:33 schreef Nightsurfer1978 het volgende:
http://www.rtl.nl/components/programma/takemeout/index_video.xml
Wie weet hoe het nummer heet wat je hoort als Sebastiaan opkomt in Take me out aflevering 48? (07.27-07.41)
quote:
?quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:19 schreef _Furion_ het volgende:
Hola, ik ben op zoek naar een nummer uit de 80's of 90's, volgens mij house. Ik heb het proberen te neurien op midomi maar helaas geen resultaat. Er zit een rap(achtig) stukje in met de volgende tekst:
he-ya ba-de-ya na-na-na-na na-na (het kan ook heya madeya of iets in de trend zijn).
Oke het is karig ik weet het maar meer heb ik niet. Iemand die het weet?
Dank!
Jaaaaa! Je bent m'n held =) Ontzettend bedankt!quote:
Niet meer infoquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:40 schreef ejvdb het volgende:
Ik zoek een beetje een dance achtig nummer die redelijk nieuw is,
De titel heeft iets met alone erin. Ook wel van een bekende artiest
iemand?
quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:39 schreef CRONALDO7 het volgende:
Hey allemaal,
Ik ben op zoek naar een nummer uit Deal or No Deal van 15 Mei 2009.
De link van de aflevering is als volgt :
http://www.rtl.nl/compone(...)r_No_Deal_s5_a75.xml
Het nummer begint op 5:25![]()
Ik zou het heel erg apprecieren als iemand mij de titel+artiest van dit nummer geeft.![]()
Bij voorbaat dank
- Vrouwelijke vocalen, gelijk aan [..]..quote:
quote:
Misschien een fragment/linkje?quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:14 schreef M_Frohike het volgende:
Wie kent dat liedje dat Mark van der Molen op Kink FM gebruikt als achtergrond muziekje?
Nou het was net op de radio, dus ik kan dat niet terug halen helaas. Ik hoopte dat iemand er toevallig ook naar luisterde.quote:
Klopt niet helemaal precies met je beschrijving, maar Foo Fighters, Everlong?quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:03 schreef DeHovenier het volgende:
Lang geleden zag ik een clip op mtv, ik weet niet meer wat voor liedje t was maar de clip ging over een groep jongeren die in een blokhut in het bos zitten en 1 voor 1 worden vermoord door een man met hakbijlen. Weet iemand die clip nog?
Neequote:Op donderdag 21 mei 2009 14:29 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal precies met je beschrijving, maar Foo Fighters, Everlong?
quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:03 schreef DeHovenier het volgende:
Lang geleden zag ik een clip op mtv, ik weet niet meer wat voor liedje t was maar de clip ging over een groep jongeren die in een blokhut in het bos zitten en 1 voor 1 worden vermoord door een man met hakbijlen. Weet iemand die clip nog?
quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:30 schreef Hukkie het volgende:
Hmm, ga me bijna schamen, maar ik zoek een artiest bij het volgende nummer.
Het gaat zo:
Annelies weet je nog
hoe we dansten in de regen ofzoiets
lala diedaa enzovoorts.
643 Love's On Fire van Tiesto en Suzanne Palmer?quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:28 schreef Conjo78 het volgende:
Hey.
Ben ook opzoek naar een House (Electronica?) nummer. Het begint wat met een duistere sfeer (baslijn) met daarover een female vocal, ze zegt/zingt (zover ik me kan herinneren): "I don't wanna to be alone, ... en dan weet ik het dus niet meer. Er komt een akkoordje na de opbouw van deze plaat en heb zelf even het akkoordje nagespeeld zoals het nog in m'n hoofd zat (chord heeft wat weg van Flight 643 van Tiësto).
Deze link kan misschien helpen als je de plaat mocht kennen:
http://www.zshare.net/audio/6032285274bc81f8
Dit nummer heb ik ergens gehoord in de zomer van 2007.
Die is t jaquote:
Neen, is verre van het genre van Tiëstoquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:39 schreef IJsblock het volgende:
[..]
643 Love's On Fire van Tiesto en Suzanne Palmer?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:21 schreef Mefistoteles het volgende:
Ik zoek een redelijk nieuw nederlandstalig nummer..
Heel erg volks.
piwdi wodie sheydie shei.....
Dat zingt ie steeds... althans, ik ben het redelijk vergeten maar hij zegt in ieder geval "shei" op het eind.
Dus gezang, en dan 4 woordjes jolige wartaal steeds.
Help please
http://www.slamfan.nl/quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:36 schreef Mr_DG het volgende:
Weet iemand of er een playlist o.i.d. van Slam FM is??
Heb op de site rondgekeken maar kon niks vinden.
Dan kan ik ff kijken hoe het nummer wat ik zoek heet.
Dank jequote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:59 schreef Prixie het volgende:
[..]
http://www.slamfan.nl/
In het midden staat playlist terugzoeken die gaan tot verschillende datas terug
Je zal dees wel niet bedoelen maar lijkt dus op deze clipquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:37 schreef Apocrypha het volgende:
Ik ben opzoek naar de titel en de artiest van een soort (indyachtig?) rocknummer ala Arctic Monkeys die sinds een aantal weken te zien is op op MTV/TMF etc. De clip van het nummer is in zwart wit en je ziet de zanger, gitarist en drummer op een elektronisch drumstel volgens mij. Verder zie je allerlei verschillende mensen dansen waaronder een dikke gast met een bril die heel absurd beweegt. Ik dacht dat er ook iets van 'dancing' in de titel zit. Vage omschrijving, maar meer dan dit kan ik niet geven helaas
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:37 schreef Apocrypha het volgende:
Ik ben opzoek naar de titel en de artiest van een soort (indyachtig?) rocknummer ala Arctic Monkeys die sinds een aantal weken te zien is op op MTV/TMF etc. De clip van het nummer is in zwart wit en je ziet de zanger, gitarist en drummer op een elektronisch drumstel volgens mij. Verder zie je allerlei verschillende mensen dansen waaronder een dikke gast met een bril die heel absurd beweegt. Ik dacht dat er ook iets van 'dancing' in de titel zit. Vage omschrijving, maar meer dan dit kan ik niet geven helaas
Denk dat je deze zoekt.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:37 schreef Apocrypha het volgende:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:12 schreef KarnSuk het volgende:
Ik zoek een reclame van Calve. Waarbij een jongen iets te gretig hapt in een broodje , en t saus spuit op een poster van vrouwelijk popster. Hij likt de saus van de poster af, en wordt net op dat moment betrapt door z'n grote broer. Word een vet muziekje op t achtergrond gedraaid, zou graag willen weten welk liedje t is.
Oke, ik weet zeker dat het Yes is, dat is nu bevestigd, maar die persoon wist ook niet welk nummer het was. In ieder geval een redelijk bekende, maar niet Owner of a lonely heart oid.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:46 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
Ik zoek het nummer dat gebruikt wordt in de reclame van Human Body op Discovery Science... hij staat verder niet op youtube, maar ik denk dat het van Yes is. Kleine kans dat iemand weet welk nummer ik uberhaupt bedoel, maar ik gok het er maar op.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:08 schreef NoJokes het volgende:
Ik heb dit nummer vandaag al 2x op de radio gehoord maar geen van beide keren de tijd gehad om te kijke hoe hij heet, er zit deze tekst in: So babe you can touch me right know ...... i do it like this. Het is een beetje een dance/zomer nummer die op SlamFM word afgespeeld.
En heeft iemand ook enige idee hoe dit eerste nummer heet: http://vimeo.com/1350352?pg=embed&sec=
Oh hij staat op die slamfm playlist, ik zocht dit nummer Basic Element ft. D-Flex - Touch you right now
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:19 schreef onlogisch het volgende:
Ik zoek de naam van het nummer wat je hoort bij "Amstellovich - Superpingels" van Amstel.
Iemand enig idee?
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:23 schreef Meddo het volgende:
Orgineel van het nummer "Drolleke Draaie - WC Experience"
obekend.mp3
Bedankt
Haha nee, die heb ik ook al geprobeerdquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:25 schreef Bjoro het volgende:
zal niet Maybe tomorrow van UB40 zijn lijkt me
Wow, die voldoet inderdaad wel aan mijn omschrijving, en het is een mooi nummer... maar het is 'm nietquote:
Vraag me niet waarom, maar ik moet hier aan denken:quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:24 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Ik ben op zoek naar een liedje waarvan ik alleen de woorden "Maybe tomorrow" (geloof ik) die er steeds in voorkomen, goed ken.
Het is niet "Maybe tomorrow" van de Stereophonics, die heb ik er al vaak op nageluisterd. In deze variant van de tekst maybe tomorrow is de 'may-' hoger en de '-be' lager, en het nummer waar ik het over heb gaat juist bij '-be' omhoog.
Bovendien is de stem die ik in m'n hoofd heb ook niet echt te vergelijken met die van de Stereophonics maar meer met Creed of ..die band met die ene hit 'mmm mmm mmm mmm', zo'n zware stem.
Weet iemand waar ik het over heb, en dan vooral de titel en/of de artiest; of heb ik een liedje in m'n hoofd dat niet bestaat...?
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:23 schreef Frederik79 het volgende:
Hallo,
Ik ben op zoek naar een oud housenummer. In het nummer werd gefloten. De sample van het fluiten is gebruikt in het nummer The Whistle van King Amir
Ik ben echter op zoek naar het orrigineel. Weet iemand van wie dat is?
Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt!
Frederik
Clip nooit gezien, en tekst, nee, ik heb echt alleen dat ene stukje in mijn hoofd...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:43 schreef sjimz het volgende:
Weet je nog meer over de tekst?
Of misschien over de eventuele clip?
Is ook mooi, en komt qua stijl en stem misschien wel iets in de buurt - maar totaal niet bij het liedje dat ik bedoelquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Vraag me niet waarom, maar ik moet hier aan denken:
Thanx, maar nee, is ook niet stevig genoeg...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:01 schreef Prixie het volgende:
@El_Chica_Del_Fuego
ik zoek ff mee voldoet niet echt aan je omschrijving tis een gokje
Deze mash-up misschien?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:22 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Everyone: in mijn 1e post zei ik al iets over dat ik misschien zoek naar een nummer dat niet bestaat... Ik denk serieus dat het best zou kunnen dat ik een mash-up in mijn hoofd heb, dat mijn herinnering misschien niet klopt... Misschien komt die tekst toch wel uit dat nummer van de Stereophonics aangezien het met dat ritme wel min of meer overeenkomt; maar is de melodie gewoon van een ander liedje zonder die tekst
Ik hoopte het zo... leuk hoe die 2 liedjes mixen, maar nee... Het is 'm niet.quote:
Mijn gokquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:24 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Ik ben op zoek naar een liedje waarvan ik alleen de woorden "Maybe tomorrow" (geloof ik) die er steeds in voorkomen, goed ken.
Het is niet "Maybe tomorrow" van de Stereophonics, die heb ik er al vaak op nageluisterd. In deze variant van de tekst maybe tomorrow is de 'may-' hoger en de '-be' lager, en het nummer waar ik het over heb gaat juist bij '-be' omhoog.
Bovendien is de stem die ik in m'n hoofd heb ook niet echt te vergelijken met die van de Stereophonics maar meer met Creed of ..die band met die ene hit 'mmm mmm mmm mmm', zo'n zware stem.
Weet iemand waar ik het over heb, en dan vooral de titel en/of de artiest; of heb ik een liedje in m'n hoofd dat niet bestaat...?
quote:
Mooiquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:49 schreef kvd het volgende:
[..]
Mijn gok
Wideawake - Maybe tonight,maybe tomorrow
Inmiddels, na zoveel mislukte pogingen enzo, vrij grootquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hoe groot is de kans dat er iets heel anders dan 'maybe tomorrow' gezongen wordt?
Zeker lekker stevig! Maar het is 'm nietquote:
Damn, wat zijn er veel nummers die zo heten... Dit is 'm ook niet. Al is ie wel cool.quote:
whhahah moeilijk zoeken hoor slaap lekkerquote:Op zondag 24 mei 2009 01:32 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Damn, wat zijn er veel nummers die zo heten... Dit is 'm ook niet. Al is ie wel cool.
De verdeling van 'maybe tomorrow' over de melodie is wel echt ongeveer hetzelfde als bij de Stereophonics, dus niet zoals o.a. bij dit nummer, heel snel door het eerste deel ('maybe to..') heen. 'May-' en '-be' zijn beide best lang.
Ja of andere woorden dus, dan die![]()
Welterusten voor nu!
Heb dit nummer inmiddels gevonden: Michael Mind - Bakerstreet.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:39 schreef Teucer het volgende:
[Thanks. Ik twijfel of het ook daadwerkelijk een tv-theme is. Het kwam op mij alleen als zodanig over, lijkt wel wat op dat van Flying Doctors of MacGyver, beetje droevig/mysterieus. Maar wellicht is het gewoon een bestaand house-nummer. Ik vond het namelijk opvallend dat het in twee afzonderlijke clubs gedraaid werd. Moet dus wel (in ieder geval in Zweden) redelijk bekend zijn. Qua sfeer lijkt het ook een beetje op het instrumentale gedeelte van Guru Josh Project - Infinity, alleen andere melodie.]
[Op dinsdag 5 mei 2009 16:07 schreef BrandX het volgende:
hmm, even een paar opties droppen, misschien helpt jou en mij dat verder
L.A. LAW THEME]
De eerste 3 seconden van dit nummer lijken er exact op. Besef nu dat het iig iets met saxofoon was. Vandaar dat ik het ook als Infinity vond klinken.
http://www.adriaan-homepage.nl/pages/10_achtergrondindex.htmlquote:Op zondag 24 mei 2009 16:17 schreef plaaggeestboevenbaas het volgende:
Hallo, ik ( en alle Bassie en Adriaan fans ) zijn op zoek naar dit nummer
Ook wel bekend als het kofferbaknummer.
Weet iemand hoe dit heerlijke synthesizer nummer heet?
Even gebeld met Annemiek, ze heeft in het begin van dat uur gedraaid:quote:Op zondag 24 mei 2009 16:29 schreef ghizzer het volgende:
In het 3FM-programma Annemiek hier hoorde ik gisteren, zaterdag 23 mei 2009, rond 11.15 uur een nr. waarvan ik de titel zoek. Echter, uitzendinggemist kan mij niet verder helpen en de site van 3FM biedt helaas ook geen uitkomst.
kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt!
tip: google op: 3fm playlist, kun je echt alle data terughalen en tijden.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:39 schreef ghizzer het volgende:
Thanx. Het was Be Gentle. Ligt misschien aan mn explorers, maar ik kan alleen maar de geschiedenis checken van de nr. s vanaf t begin dat ik de site open. hmm... maar goed... bedankt nogmaals!
Bedanktquote:Op zondag 24 mei 2009 16:28 schreef donroyco het volgende:
[..]
http://www.adriaan-homepage.nl/pages/10_achtergrondindex.html
Stuur dan een mailquote:Op zondag 24 mei 2009 16:45 schreef plaaggeestboevenbaas het volgende:
[..]
Bedanktmaar deze lijst is nog lang niet compleet, het nummer staat er niet bij helaas
Of nog gemakkelijker: bekijk de statistiekenpagina van 3FMfan.nl.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:41 schreef IJsblock het volgende:
tip: google op: 3fm playlist, kun je echt alle data terughalen en tijden.
niemand ?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:31 schreef CraniuM het volgende:
ik zoek het volgende
Het liedje was een sample van ( dacht ik )
En je zag in de clip dat hun dat dansje na doen bij 2:36
De clip was getekend en word in gerapt.
heb zelf op wiki gekeken van het liedje maar tot nu toe geen succes.
quote:Op zondag 24 mei 2009 17:29 schreef plaaggeestboevenbaas het volgende:
[..]
Helaas is Adriaan veel nummers vergeten![]()
Dus daarom probeer ik het op fora
quote:Heb je een vraag voor Adriaan?
Stuur die dan naar:
vraag@adriaan-homepage.nl
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:09 schreef RodeNek het volgende:
Ik zoek het nummer dat tijdens aflevering 8 van beauty and the nerd gedraaid werd:
http://www.rtl.nl/compone(...)nerd/index_video.xml
Vanaf 1.48
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:06 schreef Mr_Zoidberg het volgende:
Hoe heet dat nummer dat in het begin lijkt op Clocks van Coldplay? Is een redelijk recent nummertje.
Nee, is een beetje een r&b/pop en gezongen door een vrouwtje, je zou het kunnen vergelijken als Lilly Allen(als het een beetje klopt wat ik in mijn hoofd heb zitten). Verder wordt het nummer geregeld op 3fm gedraaid. De intro van het nummer is echt bijna identiek als die van coldplay.quote:
Halo van beyonce ?Zal wel niet maar ik weet verders zo niet wat je bedoeld misschien anderenquote:Op zondag 24 mei 2009 21:05 schreef Mr_Zoidberg het volgende:
[..]
Nee, is een beetje een r&b/pop en gezongen door een vrouwtje, je zou het kunnen vergelijken als Lilly Allen(als het een beetje klopt wat ik in mijn hoofd heb zitten). Verder wordt het nummer geregeld op 3fm gedraaid. De intro van het nummer is echt bijna identiek als die van coldplay.
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:06 schreef Mr_Zoidberg het volgende:
Hoe heet dat nummer dat in het begin lijkt op Clocks van Coldplay? Is een redelijk recent nummertje.
Had deze nog niet eens gehoord maar inderdaad zelfde begin tunequote:Op zondag 24 mei 2009 21:26 schreef Mr_Zoidberg het volgende:
Die jaToch iets meer dance en minder r&b dan ik dacht
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:49 schreef Prixie het volgende:
[..]
Orgineel is van Bob james Sign of the thimes maar kon ik geen nummer van vinden
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:37 schreef Kingside het volgende:
Hoe heet dat nummer ook alweer? Ik kan er gewoon niet meer opkomen.
Geen dank.quote:
geen dirty house loversquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:17 schreef Downstar het volgende:
Hoi fokkers,
Mijn vriendin kwam op youtube een filmpje tegen met een nummer er in wat ze we leuk vond,
en aangezien mijn Dirty housee collectionn zeer uitgebreid is vroeg ze of ik dit nummer ook bezat.
nu komt me het nummer erg bekend voor, alleen zou ik niet weten van wie die is ?
het gaat om :
en dan rond 0.35 sec.
Hopelijk nog meer house lovers hier die mij de titel kunnen vertellen.
Niemand?quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:28 schreef Conjo78 het volgende:
Hey.
Ben ook opzoek naar een House (Electronica?) nummer. Het begint wat met een duistere sfeer (baslijn) met daarover een female vocal, ze zegt/zingt (zover ik me kan herinneren): "I don't wanna to be alone, ... en dan weet ik het dus niet meer. Er komt een akkoordje na de opbouw van deze plaat en heb zelf even het akkoordje nagespeeld zoals het nog in m'n hoofd zat (chord heeft wat weg van Flight 643 van Tiësto).
Deze link kan misschien helpen als je de plaat mocht kennen:
http://www.zshare.net/audio/6032285274bc81f8
Dit nummer heb ik ergens gehoord in de zomer van 2007.
quote:Op maandag 25 mei 2009 13:02 schreef laris66 het volgende:
Help me met het vinden van deze song!
Ik hoorde het liedje erg vaak op XFM radio stream live zn 2-3 maanden geleden.
Ik d8 dat het iets met dreamwalkers/dreamtalkers dream nog wat heette, ik weet het niet meer.
Ik weet wel 100% zeker dat in de refrein van dat liedje dit stukje werd gezongen:
In my dreams, i can still hear you, in my dreams i can still feel you, echo's ( or it goes ) yesterday...... verder weet k niet.
Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen vinden. Ik heb nu examen tot half 5, daarna hoop ik dat iemand het heeft gevonden, heb gister heel lang gezocht, maar kon em maar niet vinden !
het is een vrouw die dat zingt en lijkt beetje op dance/trance
Alvast bedankt !
mvg
Freestylers - Ruffneck. Is overigens geen dirty house, maar breakbeat.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:42 schreef Veerboot het volgende:
Hmm, ik kan je er geen antwoord op geven. Maar door dat Calvé-filmpje kwam ik terecht bij dit Calvé-filmpje uit dezelfde serie. Welk nummer is dat ook alweer?
Die onderste is hem iddquote:Op maandag 25 mei 2009 13:51 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Freestylers - Ruffneck. Is overigens geen dirty house, maar breakbeat.
edit:
of misschien een remix hiervan:
Dat is hem idd ook ; beide ander etitels maar zelfde tune komt er in voorquote:
Ik kom niet verder dan Hans van Eijck die de intromuziek maakte .quote:Op maandag 25 mei 2009 23:24 schreef kloontje_de_reuzekloon het volgende:
weet iemand hoe dat intro nummer heet van bureau kruislaan? (zie http://video.google.nl/videosearch?sourceid=navclient&hl=nl&rlz=1T4PBEA_nlNL263NL263&q=bureau+kruislaan&um=1&ie=UTF-8&ei=FqudSb23CoaR-gaTlJC2Cg&sa=X&oi=video_result_group&resnum=4&ct=title# in het begin)
Staat ie hier niet tussen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:54 schreef GoeRoe86 het volgende:
Help ik zoek een cover van hotel california. Een wat langzamere versie gezongen door een dame. Iemand?
Niet meer informatie?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:09 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Daar had ik ook al gekeken
Kut uitleg, maar toch gevonden.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:02 schreef Phosphorescent het volgende:
Ik hoorde vandaag een liedje van Fabio live on radio (bbc radio 1 oid) en ze draaien echt een lekker nummer (drum 'nd bass) met volgens mij een saxofoon, deze kwam steeds terug.. Iemand die misschien weet welke ik bedoel? Sorry voor de vage uitleg.
Daar ben ik ook al heel lang naar op zoek! Wie helpt ons?quote:Op zondag 24 mei 2009 11:39 schreef Jazzmaster het volgende:
Ik zag laatst een clip op tv (waarschijnlijk MTV Brand New) In die clip speelt een band die me een beetje aan Kings of Leon deed denken (qua uiterlijk). De zanger had in ieder geval een soort Arafat-shawltje om. De clip speelt zich af in de bergen, en de camera draait steeds 360 graden om de band heen, zodat je het landschap goed kan zien. Ook zie je af en toe iemand op een motor voorbij rijden. In het refrein wordt er vrij hoog gezongen.
Weet iemand misschien welk nummer dit is?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:24 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Daar ben ik ook al heel lang naar op zoek! Wie helpt ons?
Hij ligt op het puntje van mijn tongquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:20 schreef zagevent het volgende:
Nummer waar deze sample van komt:
http://www.speedyshare.com/403451270.html
Het is jaren '80 en ik vermoed new wave, maar ben niet zeker.
Die dus..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Godley & Creme - An Englishman in New York
Thx.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Godley & Creme - An Englishman in New York
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:07 schreef PAA-053 het volgende:
Ik zoek een dancenummer met iets wat hierop lijkt:
"Gotta get that boom-boom down" ofzo
BVD!
Bedoel je deze?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:12 schreef Black_Rainbow het volgende:
Welk nummer is dat onder de tune van de reclame van CSI op RTL5?
Beetje lounge achtig, zware stem, engels, kan er geen zinnig woord uit op maken.
nee,die is het niet, wel eentje om weer is uit de kast te trekken.quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:12 schreef Black_Rainbow het volgende:
Welk nummer is dat onder de tune van de reclame van CSI op RTL5?
Beetje lounge achtig, zware stem, engels, kan er geen zinnig woord uit op maken.
Dat is hem, tnxquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:48 schreef Terrorwally het volgende:
er is zo'n reclame van een automerk (weet niet welke) en daar zit een melodie in met een viool, welk nummer is dat? het is een popnummer, dacht eerst robbie williams, maar dat is het niet.
weet niet zeker maar als het goed is zingen ze in het nummer: walking down......
Held! Dank u!quote:
Geen dankquote:
Ha, danke!quote:
Nogmaals geen dank.quote:
Bedoel je dees?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:18 schreef Atreidez het volgende:
Ik ben me bewust dat dit nogal een schot in het donker is, maar ik ben op zoek naar een oud housenummer in de style van RMB - Universe of Love. Er zit een een karaktiristiek xylofoon (?) geluidje in Universe of Love @ 0.56 wat ook zit in het nummer dat ik zoek, en dat speelt ook echt een hoofdrol. Verder heb ik het sterke vermoeden dat het is uitgebracht op het duitse FIRE label (waar je nu overigens ook niks meer van terug kan vinden). Moet ergens uit 1994/1995 geweest zijn. Als iemand een idee heeft
Misschien vind je hem hier tussen:quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:55 schreef Atreidez het volgende:
Nee, is m nietMaar ik denk wel dat t meer richting 1993 is toch. Kwam dat FIRE label als plaatje tegen op een andere youtube track van Raver's Nature. Dat label moet t volgens mij zijn. Ben wel ontzettend snel afgeleid als je een beetje in die oude tracks gaat zoeken, omdat je weer zoveel andere dingen tegen komt die je vergeten was
Even schot in het donker: het is toevallig toch niet Dune met Hardcore Vibes? Zit ook xylofoongeluid inquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:37 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Misschien vind je hem hier tussen:
http://www.discogs.com/label/Fire+Recordings
quote:
Bullet-tooth kom er maar inquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:01 schreef paullo het volgende:
Hallo,
Heeft iemand enig idee welk nummer dit zou kunnen zijn??
Heb het voor een vriend van mij even geupload omdat het anders lastig is te omschrijven.
Thanks
Ik weet dat wel, het antwoord luidt 'neen'. Lees de openingspost van deze topic eens door, dan weet je waar dit wel de juiste plaats voor is.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:18 schreef PaintedPink het volgende:
En ik weet niet eens of dit de juiste plaats is.![]()
Nog keertje proberenquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:01 schreef SuperRogier het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=9621490
@ 9.20 tot 9.40, R&B ofzo, wie weet de titel
Hij lijkt op:quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:59 schreef Joran-Joran het volgende:
Weet iemand wat voor sample is gebruikt bij de eerste paar seconden van het nummer ''Mass destruction'' van Faithless?
Ik moet aan deze denken:quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:08 schreef SilvesteR het volgende:
Hoi allemaal,
Ik zoek een trance nummer dat een tijdje terug redelijk veel op TMF dance/party te horen was.
In de clip zie je twee djs die elkaar opbellen omdat er een meteoriet ofzo op de aarde afkomt. Ze gaan dan draaien op een soort "end of the world" feest. Op het einde lopen ze naar buiten om de meteoriet op hen af te zien komen.
Als de ene dj de ander opbelt in het begin, heeft deze het nummer zelf als ring tone staan.
Iemand een idee?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:31 schreef Prosac het volgende:
Zoooooooooo'n bekend nummer bij deze jingle.. kan er alleen niet opkomen. Moet denken aan "Jones" of CJ Stone.. Welk dancenummer is dit?
http://jingles.merlinstoll.nl/stored/jingles/0059.mp3
Geen dank, meneer de moderatorquote:
Helaas, dat is 'm niet. Het is een nieuwer nummer.quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:00 schreef Prego het volgende:
hallo
de informatie is wat vaag maar toch:
ik zoek een nummer uit de jaren negentig, als ik me niet vergis ergens rondom 1991/1992. in dat nummer spreekt een zware stem in het Italiaans (denk ik althans) iets van "non abbiate paura" en daarna "adesso semie". meer tekst kan ik me niet meer herinneren en ik heb geen idee of het wel juist is. je kan het nummer wegzetten als dance en het was vrij hip.
google levert me niet echt veel op ...iemand?
alvast bedankt
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:29 schreef CasualMark het volgende:
Help, ik zoek....
Een nummer van een aantal jaren terug. Beetje een dance nummer. De videoclip bestond in ieder geval uit close-ups van strakke t-shirtjes met verschillende prints gedragen door verschillende meiden die een beetje dansten/bewogen.
Ik heb het al aan meerdere mensen gevraagd, en iedereen weet welke ik bedoel, maar niet hoe het nummer/de artiest heet
dat is hem niet, het nummer dat ik zoek is wat jaren ouder en er zit geen kerkstem in. toch bedanktquote:
Edit: spuit 11...quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:29 schreef CasualMark het volgende:
Help, ik zoek....
Een nummer van een aantal jaren terug. Beetje een dance nummer. De videoclip bestond in ieder geval uit close-ups van strakke t-shirtjes met verschillende prints gedragen door verschillende meiden die een beetje dansten/bewogen.
Ik heb het al aan meerdere mensen gevraagd, en iedereen weet welke ik bedoel, maar niet hoe het nummer/de artiest heet
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:02 schreef MouzurX het volgende:
Ik zoek een remix op black eyed peas - boom boom pow.
Hij lijkt bij 1:25-1:37 een beetje op deze remix:
Alleen is er dan een zwaardere bass die sychroon loopt met de eerst "Boom Boom" .
Tis een soort van electro/house remix, maar niet in de dirty richting...
Nee totaal nietquote:
Ah, dan moet ik het antwoord schuldig blijven, deze remix kende ik toevallig.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:12 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee totaal niet![]()
Hij leek vrij veel op die remix in mijn vorige post maar een paar dingen anders.
ik ook nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |