quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:01 schreef paullo het volgende:
Hallo,
Heeft iemand enig idee welk nummer dit zou kunnen zijn??
Heb het voor een vriend van mij even geupload omdat het anders lastig is te omschrijven.
Thanks
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:08 schreef SilvesteR het volgende:
Hoi allemaal,
Ik zoek een trance nummer dat een tijdje terug redelijk veel op TMF dance/party te horen was.
In de clip zie je twee djs die elkaar opbellen omdat er een meteoriet ofzo op de aarde afkomt. Ze gaan dan draaien op een soort "end of the world" feest. Op het einde lopen ze naar buiten om de meteoriet op hen af te zien komen.
Als de ene dj de ander opbelt in het begin, heeft deze het nummer zelf als ring tone staan.
Iemand een idee?
quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:01 schreef SuperRogier het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=9621490
@ 9.20 tot 9.40, R&B ofzo, wie weet de titel
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:00 schreef Prego het volgende:
hallo
de informatie is wat vaag maar toch:
ik zoek een nummer uit de jaren negentig, als ik me niet vergis ergens rondom 1991/1992. in dat nummer spreekt een zware stem in het Italiaans (denk ik althans) iets van "non abbiate paura" en daarna "adesso semie". meer tekst kan ik me niet meer herinneren en ik heb geen idee of het wel juist is. je kan het nummer wegzetten als dance en het was vrij hip.
google levert me niet echt veel op ...iemand?
alvast bedankt
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:02 schreef MouzurX het volgende:
Ik zoek een remix op black eyed peas - boom boom pow.
Hij lijkt bij 1:25-1:37 een beetje op deze remix:
Alleen is er dan een zwaardere bass die sychroon loopt met de eerst "Boom Boom" .
Tis een soort van electro/house remix, maar niet in de dirty richting...
Ik moet heel erg aan Enigma - Sadeness part 1 denkenquote:quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:00 schreef Prego het volgende:
hallo
ik zoek een nummer uit de jaren negentig, als ik me niet vergis ergens rondom 1991/1992. in dat nummer spreekt een zware stem in het Italiaans (denk ik althans) iets van "non abbiate paura" en daarna "adesso semie". meer tekst kan ik me niet meer herinneren en ik heb geen idee of het wel juist is . je kan het nummer wegzetten als dance en het was vrij hip.
alvast bedankt
quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:27 schreef Mr_DG het volgende:
Ik zoek uit dit filmpje de nummers bij 15:30 en 22:30
Ik denk dat t deze is ;quote:quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:00 schreef Prego het volgende:
hallo
ik zoek een nummer uit de jaren negentig, als ik me niet vergis ergens rondom 1991/1992. in dat nummer spreekt een zware stem in het Italiaans (denk ik althans) iets van "non abbiate paura" en daarna "adesso semie". meer tekst kan ik me niet meer herinneren en ik heb geen idee of het wel juist is . je kan het nummer wegzetten als dance en het was vrij hip.
alvast bedankt
Dank U!quote:
Deze?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:41 schreef padlarf het volgende:
Ik ebn op zoek naar een vrolijk, uptempo liedje. Gezongen door een vrouw, maar dan heel schreeuwerig/rauw. Iets van you make me wanna scream (of dance ofzo, iets in die richting)
het nummer komt altijd voorbij op het foute feest (voor degenen die dat wat zegt)
ooooooh jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dat is hem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
ja, dat is hem! dank!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |