quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:49 schreef Elvi het volgende:
Ik gooide m per ongeluk dicht, dus hierbij weer mijn vraag:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Trybe Habibi Bizarre at 3rd Coast Tribal 2009
Hoe heet het nummer dat na Mr. Krinkle komt? Zeg maar t derde nummer.
Dankjewel!quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:40 schreef Prixie het volgende:
Black Mission Goggles by Man Man
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Man Man - Black Mission Goggles
Graag gedaan veel luister plezierquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dankjewel!Ik zocht er al heel lang naar
quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:57 schreef Xaobotnik het volgende:
Respect voor degene die dit weet:
Ik zag laatst een nummer op VH1, maar ik ben de naam kwijt. Het is een protestnummer tegen apartheid, denk ik, uit de jaren 80, geloof ik, en de clip speelt zich af in een gevangenis (iig het is de hele tijd zo'n vent die vanachter de tralies wordt gefilmd). Op het laatste loopt die kerel die cel uit, en door een muur waar twee borden op staan voor zwarten naar de ene kant, en blanken naar de andere kant. Het is een erg bekend nummer. Eentje waarvan je meteen de sound herkent.
De vent die het zingt lijkt op een neger, maar tegelijkertijd lijkt hij ook andere etnische invloeden te hebben.
Iemand die weet wat ik bedoel?
Je bent hier natuurlijk wel of FOK!quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:41 schreef Xaobotnik het volgende:
Jeezuus. hoe weet je dit toch zomaar? Ben je er gewoon goed in of...? Op andere fora konden ze me niet helpen.
Erg bedankt iig.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:41 schreef Rekkie het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Roxorloops show part 1/2 french beatbox championship 2006
@7:55 begint een hardcore achtig nummer, weet iemand welk nummer hier wordt ge-beatboxed?
Oh geweldig. Bedankt!!quote:foto Op donderdag 14 mei 2009 23:54 schreef Prixie het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Push - Universal Nation
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:46 schreef Repeat het volgende:
Weet iemand hoe dit nummer op 13:30 ook alweer heet ?
http://www.rtl.nl/compone(...)ke_Me_Out_s1_a49.xml
deze uitvoering is ook mooiquote:
Ineens weet ik het weer!quote:foto Op donderdag 14 mei 2009 23:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Robert Abigail - Merengue
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop