quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:49 schreef Elvi het volgende:
Ik gooide m per ongeluk dicht, dus hierbij weer mijn vraag:
Hoe heet het nummer dat na Mr. Krinkle komt? Zeg maar t derde nummer.
Dankjewel!quote:
Graag gedaan veel luister plezierquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dankjewel!Ik zocht er al heel lang naar
quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:57 schreef Xaobotnik het volgende:
Respect voor degene die dit weet:
Ik zag laatst een nummer op VH1, maar ik ben de naam kwijt. Het is een protestnummer tegen apartheid, denk ik, uit de jaren 80, geloof ik, en de clip speelt zich af in een gevangenis (iig het is de hele tijd zo'n vent die vanachter de tralies wordt gefilmd). Op het laatste loopt die kerel die cel uit, en door een muur waar twee borden op staan voor zwarten naar de ene kant, en blanken naar de andere kant. Het is een erg bekend nummer. Eentje waarvan je meteen de sound herkent.
De vent die het zingt lijkt op een neger, maar tegelijkertijd lijkt hij ook andere etnische invloeden te hebben.
Iemand die weet wat ik bedoel?
Je bent hier natuurlijk wel of FOK!quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:41 schreef Xaobotnik het volgende:
Jeezuus. hoe weet je dit toch zomaar? Ben je er gewoon goed in of...? Op andere fora konden ze me niet helpen.
Erg bedankt iig.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:41 schreef Rekkie het volgende:
@7:55 begint een hardcore achtig nummer, weet iemand welk nummer hier wordt ge-beatboxed?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:46 schreef Repeat het volgende:
Weet iemand hoe dit nummer op 13:30 ook alweer heet ?
http://www.rtl.nl/compone(...)ke_Me_Out_s1_a49.xml
bedoel je niet deze ?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:05 schreef brammoa het volgende:
hallo allemaal, ik ben opzoek naar een nummertje die ik vandaag op de radio hoorde. het was een reggaeton liedje met een ( of 2 ) spaansklinkende mannelijke zanger(s) het refrein van de beat begon met een aantal soort van piano toetsen en werd opgevolgd door een soort van gefluit van een blokfluit. Het klonk als een redelijk nieuw liedje. de dembow (drums van de reggaeton) stopte af en toe waardoor het liedje soms een beetje leeg klonk. ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
Misschien een van deze?Top 10 reggaetonquote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:56 schreef brammoa het volgende:
nee het is niet de mojito song:P
het is wat minder party/house achtig het is echt reggaeton/bubbling heb inmiddels alle websites van de grote radiostations afgezocht maar ik zie hem ook nergenst in de top 40 staan. het is een beetje daddy yankee achtige muziek om een voorbeeld te geven maar de beat was echt goed( te herkennen aan het gefluit)
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:43 schreef rickystyle het volgende:
Ik zoek een oud nummer best wel bekend maar toch kan ik hem dus niet zo makkelijk vinden...
<<< I got piece, deep in my soul >>>
Wel in de Laidback Luke Remixquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:02 schreef slaapvaak het volgende:
Ik zoek een dj/artiest, met de naam dala/dada ofzo. Ik heb ooit bij iemand een dvd gezien, met hele vette 2d grafix, met o.a. mannen in grijze pakken die overal vandaan kwamen. Het is electro/house achtige muziek.
iemand een idee?
Thnxquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
Dada Life
nope, is em niet.quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:31 schreef CraniuM het volgende:
ik zoek het volgende
Het liedje was een sample van ( dacht ik )
En je zag in de clip dat hun dat dansje na doen bij 2:36
De clip was getekend en word in gerapt.
heb zelf op wiki gekeken van het liedje maar tot nu toe geen succes.
Nog steeds ben ik op zoek naar dit lied.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:16 schreef Kingside het volgende:
Ik ben op zoek naar een zomers nummer waarin het refrein steeds "hmm nana hmm nana heja heja" wordt gezongen door een man. Het refrein heeft wat weg van het refrein van het volgende nummer, maar dat is het niet. Wie kan me helpen!
dat is hem nietquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:59 schreef Prixie het volgende:
[..]
Ik kom niet nu verder dan
Don't Stop 'Til You Get Enough (1979) sampled by Mase on Cheat on You (1997)
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:53 schreef Kingside het volgende:
[..]
Nog steeds ben ik op zoek naar dit lied.
Nope helaas is het die niet. Toch bedankt.quote:
Wordt er in het nummer dat je bedoelt ook nog verder gezongen, of is er alleen een refrein?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:09 schreef Kingside het volgende:
[..]
Nope helaas is het die niet. Toch bedankt.
Denk overigens niet dat je dadalife bedoelt, die bestaan nog niet zolang.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:02 schreef slaapvaak het volgende:
Ik zoek een dj/artiest, met de naam dala/dada ofzo. Ik heb ooit bij iemand een dvd gezien, met hele vette 2d grafix, met o.a. mannen in grijze pakken die overal vandaan kwamen. Het is electro/house achtige muziek.
iemand een idee?
Hmm, ja ik denk dat er verder nog wel gezongen wordt, maar ik heb het gehoord in de kantine dus volgens mij was het gemixt en dat was het refrein.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:11 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Wordt er in het nummer dat je bedoelt ook nog verder gezongen, of is er alleen een refrein?
Komt het qua muziek ook overeen met het nummer dat je postte, of wat voor muziek was het?
Welk jaar komt het ongeveer?
Was het bekend in NL (top 40 ed) ?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:50 schreef Berkery het volgende:
Volgens mij heeft Candy Dulfer ooit met Pink Floyd gespeeld, even zoeken...
-edit- deze, maar dat voldoet niet helemaal aan je beschrijving
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:17 schreef -Willempie- het volgende:
Ik zoek dus een trance nummer van een jaar of 8 geleden, met een clip die gaat over illegale straatraces met zo'n gast erin die Engels praat alleen dan met een heel erg nederlands accent.
Ben een beetje in een nostalgische bui en baal er nu van dat ik niet op dat nummer kan komen!
Thanks!quote:
playlist gisterenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:43 schreef N.i.c.k het volgende:
pff long shot:
een jaren 90 dance/trance nummer. geremixet, gisteren bij 538 gehoord. (kun je dat terugluisteren ? hij zei dat ie het in de podcast zou gooien, maar weet niet welk programma het was of welke dj.) Rond een uur of 2200.
moeilijk verstaanbaar nummer; het enige woordje dat ik er uit op kon pikken was 'homeless'.
props for the highest rocker.
Ja, in de OP.quote:Op zondag 17 mei 2009 03:44 schreef Phosphorescent het volgende:
Ik zoek:
Jadyn Maria - Play it safe
kan hem alleen nergens vinden. Iemand?
hmm... het is wel zelfde stijl muziek, maar ik mis idd de art erbij.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:30 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Denk overigens niet dat je dadalife bedoelt, die bestaan nog niet zolang.
Dat is het muziekje van het Rad van Fortuin.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:30 schreef Casboy het volgende:
Ik zoek het achtergrondmuziekje in dit filmpje, als het rad draait.
Het is voor zover ik weet een behoorlijk bekend deuntje.
Barrio Jazz Gang - Linda Cançaoquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:31 schreef shain het volgende:
weet iemand hoe dit liedje+artist heet, ID please?
http://www.11leblon.com/music/track1.mp3
Bdoel je deze?quote:Op zondag 17 mei 2009 23:38 schreef rascar het volgende:
He hallo,
Ik ben dus een echte muziek freak en zoek ook graag van alles op maar ik kan nu echt een nummer niet vinden en dat is iets van cascada misschien? Tis wel zulk soort muziek en zelfde stem...
Ze zingt de hele tijd iets over believe, cause we believe its true, my heart for you zulk iets!
En het is niet Cascada - I Will Believe It of Cascada - A Never Ending Dream...
Het lijkt wel beetje op laatste alleen is ook wel gemixt?!
Ik kan hem nu ff niet vinden HELP!
quote:Op maandag 18 mei 2009 02:57 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Vanmiddag op 3FM een Duits nummer. Iets met 'am strand'
Gokjequote:Op maandag 18 mei 2009 02:42 schreef Targapower het volgende:
Net gehoord op radio 1, maar niet gehoord wie het is.
Het gaat ongeveer zo: Is this the last time, is this the last time, I ever see you.
Het is geen ballad, een beetje uplifting melodie.
Dat is het refrein ongeveer, de hele tijd dezelfde zin.
Iemand?
Nee die niet,quote:
Lees de OP eens.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:40 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Ik zoek de theme van de wereld draait door. Liefst zonder geklap van het publiek erin (filmpje van youtube)
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:04 schreef iRobin het volgende:
Dance achtig nummer, met stemmen van russische kosmonauten erin
iemand een idee?
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:04 schreef iRobin het volgende:
Dance achtig nummer, met stemmen van russische kosmonauten erin
iemand een idee?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:49 schreef waht het volgende:
Help, ik zoek de naam van dat ene liedje dat altijd wordt gespeeld als het om Mexico gaat.
Zie http://www.southparkstudios.com/clips/154195 vanaf 0:06
Graag gedaanquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:09 schreef mug89 het volgende:
ik zoek een vrij nieuw lied,
volgens mij bij 3fm gehoord, maar weet niet wanneer en heb al gezocht op de site, maar kon t niet vinden..
de titel eindigd met 'over', maar er moet nog een woord voor (bijv. artiest - jantjeover)
volgens mij begon de band met 'the'..
ik kom er maar niet achter.. google laat me ook in de steek, ik d8 een vrij nieuw nummer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |