Die dus..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Godley & Creme - An Englishman in New York
Thx.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Godley & Creme - An Englishman in New York
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:07 schreef PAA-053 het volgende:
Ik zoek een dancenummer met iets wat hierop lijkt:
"Gotta get that boom-boom down" ofzo
BVD!
Bedoel je deze?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:12 schreef Black_Rainbow het volgende:
Welk nummer is dat onder de tune van de reclame van CSI op RTL5?
Beetje lounge achtig, zware stem, engels, kan er geen zinnig woord uit op maken.
nee,die is het niet, wel eentje om weer is uit de kast te trekken.quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:12 schreef Black_Rainbow het volgende:
Welk nummer is dat onder de tune van de reclame van CSI op RTL5?
Beetje lounge achtig, zware stem, engels, kan er geen zinnig woord uit op maken.
Dat is hem, tnxquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:48 schreef Terrorwally het volgende:
er is zo'n reclame van een automerk (weet niet welke) en daar zit een melodie in met een viool, welk nummer is dat? het is een popnummer, dacht eerst robbie williams, maar dat is het niet.
weet niet zeker maar als het goed is zingen ze in het nummer: walking down......
Held! Dank u!quote:
Geen dankquote:
Ha, danke!quote:
Nogmaals geen dank.quote:
Bedoel je dees?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:18 schreef Atreidez het volgende:
Ik ben me bewust dat dit nogal een schot in het donker is, maar ik ben op zoek naar een oud housenummer in de style van RMB - Universe of Love. Er zit een een karaktiristiek xylofoon (?) geluidje in Universe of Love @ 0.56 wat ook zit in het nummer dat ik zoek, en dat speelt ook echt een hoofdrol. Verder heb ik het sterke vermoeden dat het is uitgebracht op het duitse FIRE label (waar je nu overigens ook niks meer van terug kan vinden). Moet ergens uit 1994/1995 geweest zijn. Als iemand een idee heeft
Misschien vind je hem hier tussen:quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:55 schreef Atreidez het volgende:
Nee, is m nietMaar ik denk wel dat t meer richting 1993 is toch. Kwam dat FIRE label als plaatje tegen op een andere youtube track van Raver's Nature. Dat label moet t volgens mij zijn. Ben wel ontzettend snel afgeleid als je een beetje in die oude tracks gaat zoeken, omdat je weer zoveel andere dingen tegen komt die je vergeten was
Even schot in het donker: het is toevallig toch niet Dune met Hardcore Vibes? Zit ook xylofoongeluid inquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:37 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Misschien vind je hem hier tussen:
http://www.discogs.com/label/Fire+Recordings
quote:
Bullet-tooth kom er maar inquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:01 schreef paullo het volgende:
Hallo,
Heeft iemand enig idee welk nummer dit zou kunnen zijn??
Heb het voor een vriend van mij even geupload omdat het anders lastig is te omschrijven.
Thanks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |