tip: google op: 3fm playlist, kun je echt alle data terughalen en tijden.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:39 schreef ghizzer het volgende:
Thanx. Het was Be Gentle. Ligt misschien aan mn explorers, maar ik kan alleen maar de geschiedenis checken van de nr. s vanaf t begin dat ik de site open. hmm... maar goed... bedankt nogmaals!
Bedanktquote:Op zondag 24 mei 2009 16:28 schreef donroyco het volgende:
[..]
http://www.adriaan-homepage.nl/pages/10_achtergrondindex.html
Stuur dan een mailquote:Op zondag 24 mei 2009 16:45 schreef plaaggeestboevenbaas het volgende:
[..]
Bedanktmaar deze lijst is nog lang niet compleet, het nummer staat er niet bij helaas
Of nog gemakkelijker: bekijk de statistiekenpagina van 3FMfan.nl.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:41 schreef IJsblock het volgende:
tip: google op: 3fm playlist, kun je echt alle data terughalen en tijden.
niemand ?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:31 schreef CraniuM het volgende:
ik zoek het volgende
Het liedje was een sample van ( dacht ik )
En je zag in de clip dat hun dat dansje na doen bij 2:36
De clip was getekend en word in gerapt.
heb zelf op wiki gekeken van het liedje maar tot nu toe geen succes.
quote:Op zondag 24 mei 2009 17:29 schreef plaaggeestboevenbaas het volgende:
[..]
Helaas is Adriaan veel nummers vergeten![]()
Dus daarom probeer ik het op fora
quote:Heb je een vraag voor Adriaan?
Stuur die dan naar:
vraag@adriaan-homepage.nl
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:09 schreef RodeNek het volgende:
Ik zoek het nummer dat tijdens aflevering 8 van beauty and the nerd gedraaid werd:
http://www.rtl.nl/compone(...)nerd/index_video.xml
Vanaf 1.48
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:06 schreef Mr_Zoidberg het volgende:
Hoe heet dat nummer dat in het begin lijkt op Clocks van Coldplay? Is een redelijk recent nummertje.
Nee, is een beetje een r&b/pop en gezongen door een vrouwtje, je zou het kunnen vergelijken als Lilly Allen(als het een beetje klopt wat ik in mijn hoofd heb zitten). Verder wordt het nummer geregeld op 3fm gedraaid. De intro van het nummer is echt bijna identiek als die van coldplay.quote:
Halo van beyonce ?Zal wel niet maar ik weet verders zo niet wat je bedoeld misschien anderenquote:Op zondag 24 mei 2009 21:05 schreef Mr_Zoidberg het volgende:
[..]
Nee, is een beetje een r&b/pop en gezongen door een vrouwtje, je zou het kunnen vergelijken als Lilly Allen(als het een beetje klopt wat ik in mijn hoofd heb zitten). Verder wordt het nummer geregeld op 3fm gedraaid. De intro van het nummer is echt bijna identiek als die van coldplay.
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:06 schreef Mr_Zoidberg het volgende:
Hoe heet dat nummer dat in het begin lijkt op Clocks van Coldplay? Is een redelijk recent nummertje.
Had deze nog niet eens gehoord maar inderdaad zelfde begin tunequote:Op zondag 24 mei 2009 21:26 schreef Mr_Zoidberg het volgende:
Die jaToch iets meer dance en minder r&b dan ik dacht
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:49 schreef Prixie het volgende:
[..]
Orgineel is van Bob james Sign of the thimes maar kon ik geen nummer van vinden
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:37 schreef Kingside het volgende:
Hoe heet dat nummer ook alweer? Ik kan er gewoon niet meer opkomen.
Geen dank.quote:
geen dirty house loversquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:17 schreef Downstar het volgende:
Hoi fokkers,
Mijn vriendin kwam op youtube een filmpje tegen met een nummer er in wat ze we leuk vond,
en aangezien mijn Dirty housee collectionn zeer uitgebreid is vroeg ze of ik dit nummer ook bezat.
nu komt me het nummer erg bekend voor, alleen zou ik niet weten van wie die is ?
het gaat om :
en dan rond 0.35 sec.
Hopelijk nog meer house lovers hier die mij de titel kunnen vertellen.
Niemand?quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:28 schreef Conjo78 het volgende:
Hey.
Ben ook opzoek naar een House (Electronica?) nummer. Het begint wat met een duistere sfeer (baslijn) met daarover een female vocal, ze zegt/zingt (zover ik me kan herinneren): "I don't wanna to be alone, ... en dan weet ik het dus niet meer. Er komt een akkoordje na de opbouw van deze plaat en heb zelf even het akkoordje nagespeeld zoals het nog in m'n hoofd zat (chord heeft wat weg van Flight 643 van Tiësto).
Deze link kan misschien helpen als je de plaat mocht kennen:
http://www.zshare.net/audio/6032285274bc81f8
Dit nummer heb ik ergens gehoord in de zomer van 2007.
quote:Op maandag 25 mei 2009 13:02 schreef laris66 het volgende:
Help me met het vinden van deze song!
Ik hoorde het liedje erg vaak op XFM radio stream live zn 2-3 maanden geleden.
Ik d8 dat het iets met dreamwalkers/dreamtalkers dream nog wat heette, ik weet het niet meer.
Ik weet wel 100% zeker dat in de refrein van dat liedje dit stukje werd gezongen:
In my dreams, i can still hear you, in my dreams i can still feel you, echo's ( or it goes ) yesterday...... verder weet k niet.
Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen vinden. Ik heb nu examen tot half 5, daarna hoop ik dat iemand het heeft gevonden, heb gister heel lang gezocht, maar kon em maar niet vinden !
het is een vrouw die dat zingt en lijkt beetje op dance/trance
Alvast bedankt !
mvg
Freestylers - Ruffneck. Is overigens geen dirty house, maar breakbeat.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:42 schreef Veerboot het volgende:
Hmm, ik kan je er geen antwoord op geven. Maar door dat Calvé-filmpje kwam ik terecht bij dit Calvé-filmpje uit dezelfde serie. Welk nummer is dat ook alweer?
Die onderste is hem iddquote:Op maandag 25 mei 2009 13:51 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Freestylers - Ruffneck. Is overigens geen dirty house, maar breakbeat.
edit:
of misschien een remix hiervan:
Dat is hem idd ook ; beide ander etitels maar zelfde tune komt er in voorquote:
Ik kom niet verder dan Hans van Eijck die de intromuziek maakte .quote:Op maandag 25 mei 2009 23:24 schreef kloontje_de_reuzekloon het volgende:
weet iemand hoe dat intro nummer heet van bureau kruislaan? (zie http://video.google.nl/videosearch?sourceid=navclient&hl=nl&rlz=1T4PBEA_nlNL263NL263&q=bureau+kruislaan&um=1&ie=UTF-8&ei=FqudSb23CoaR-gaTlJC2Cg&sa=X&oi=video_result_group&resnum=4&ct=title# in het begin)
Staat ie hier niet tussen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:54 schreef GoeRoe86 het volgende:
Help ik zoek een cover van hotel california. Een wat langzamere versie gezongen door een dame. Iemand?
Niet meer informatie?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:09 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Daar had ik ook al gekeken
Kut uitleg, maar toch gevonden.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:02 schreef Phosphorescent het volgende:
Ik hoorde vandaag een liedje van Fabio live on radio (bbc radio 1 oid) en ze draaien echt een lekker nummer (drum 'nd bass) met volgens mij een saxofoon, deze kwam steeds terug.. Iemand die misschien weet welke ik bedoel? Sorry voor de vage uitleg.
Daar ben ik ook al heel lang naar op zoek! Wie helpt ons?quote:Op zondag 24 mei 2009 11:39 schreef Jazzmaster het volgende:
Ik zag laatst een clip op tv (waarschijnlijk MTV Brand New) In die clip speelt een band die me een beetje aan Kings of Leon deed denken (qua uiterlijk). De zanger had in ieder geval een soort Arafat-shawltje om. De clip speelt zich af in de bergen, en de camera draait steeds 360 graden om de band heen, zodat je het landschap goed kan zien. Ook zie je af en toe iemand op een motor voorbij rijden. In het refrein wordt er vrij hoog gezongen.
Weet iemand misschien welk nummer dit is?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:24 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Daar ben ik ook al heel lang naar op zoek! Wie helpt ons?
Hij ligt op het puntje van mijn tongquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:20 schreef zagevent het volgende:
Nummer waar deze sample van komt:
http://www.speedyshare.com/403451270.html
Het is jaren '80 en ik vermoed new wave, maar ben niet zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |