quote:
Misschien een fragment/linkje?quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:14 schreef M_Frohike het volgende:
Wie kent dat liedje dat Mark van der Molen op Kink FM gebruikt als achtergrond muziekje?
Nou het was net op de radio, dus ik kan dat niet terug halen helaas. Ik hoopte dat iemand er toevallig ook naar luisterde.quote:
Klopt niet helemaal precies met je beschrijving, maar Foo Fighters, Everlong?quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:03 schreef DeHovenier het volgende:
Lang geleden zag ik een clip op mtv, ik weet niet meer wat voor liedje t was maar de clip ging over een groep jongeren die in een blokhut in het bos zitten en 1 voor 1 worden vermoord door een man met hakbijlen. Weet iemand die clip nog?
Neequote:Op donderdag 21 mei 2009 14:29 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal precies met je beschrijving, maar Foo Fighters, Everlong?
quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:03 schreef DeHovenier het volgende:
Lang geleden zag ik een clip op mtv, ik weet niet meer wat voor liedje t was maar de clip ging over een groep jongeren die in een blokhut in het bos zitten en 1 voor 1 worden vermoord door een man met hakbijlen. Weet iemand die clip nog?
quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:30 schreef Hukkie het volgende:
Hmm, ga me bijna schamen, maar ik zoek een artiest bij het volgende nummer.
Het gaat zo:
Annelies weet je nog
hoe we dansten in de regen ofzoiets
lala diedaa enzovoorts.
643 Love's On Fire van Tiesto en Suzanne Palmer?quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:28 schreef Conjo78 het volgende:
Hey.
Ben ook opzoek naar een House (Electronica?) nummer. Het begint wat met een duistere sfeer (baslijn) met daarover een female vocal, ze zegt/zingt (zover ik me kan herinneren): "I don't wanna to be alone, ... en dan weet ik het dus niet meer. Er komt een akkoordje na de opbouw van deze plaat en heb zelf even het akkoordje nagespeeld zoals het nog in m'n hoofd zat (chord heeft wat weg van Flight 643 van Tiësto).
Deze link kan misschien helpen als je de plaat mocht kennen:
http://www.zshare.net/audio/6032285274bc81f8
Dit nummer heb ik ergens gehoord in de zomer van 2007.
Die is t jaquote:
Neen, is verre van het genre van Tiëstoquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:39 schreef IJsblock het volgende:
[..]
643 Love's On Fire van Tiesto en Suzanne Palmer?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:21 schreef Mefistoteles het volgende:
Ik zoek een redelijk nieuw nederlandstalig nummer..
Heel erg volks.
piwdi wodie sheydie shei.....
Dat zingt ie steeds... althans, ik ben het redelijk vergeten maar hij zegt in ieder geval "shei" op het eind.
Dus gezang, en dan 4 woordjes jolige wartaal steeds.
Help please
http://www.slamfan.nl/quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:36 schreef Mr_DG het volgende:
Weet iemand of er een playlist o.i.d. van Slam FM is??
Heb op de site rondgekeken maar kon niks vinden.
Dan kan ik ff kijken hoe het nummer wat ik zoek heet.
Dank jequote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:59 schreef Prixie het volgende:
[..]
http://www.slamfan.nl/
In het midden staat playlist terugzoeken die gaan tot verschillende datas terug
Je zal dees wel niet bedoelen maar lijkt dus op deze clipquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:37 schreef Apocrypha het volgende:
Ik ben opzoek naar de titel en de artiest van een soort (indyachtig?) rocknummer ala Arctic Monkeys die sinds een aantal weken te zien is op op MTV/TMF etc. De clip van het nummer is in zwart wit en je ziet de zanger, gitarist en drummer op een elektronisch drumstel volgens mij. Verder zie je allerlei verschillende mensen dansen waaronder een dikke gast met een bril die heel absurd beweegt. Ik dacht dat er ook iets van 'dancing' in de titel zit. Vage omschrijving, maar meer dan dit kan ik niet geven helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |