quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jeroen heeft ook koffie en cake gehad.
Oh, ja. Bedankt voor de reminder.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:36 schreef riames het volgende:
jullie zijn nog steeds niet wakker he ik lig in n deuk hahahahahaha
Jeroen: dat is grappig, je zei dat ik in het verkeerde programma zat, maar eigenlijk zit jij in het verkeerde programmaquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:42 schreef Tessio het volgende:
Jeroen: Zal je nooit eens een keertje willen survivallen?
Peter: Nooit van mijn leven, nooi nooit geen 1 dag!
Wat slechtquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:43 schreef BobbyRond het volgende:
Dochteronderneming van CenterParcsBunkerParcs
Die gozer dacht echt dat The Bunker een makkelijk opstapje naar zijn landelijke doorbraak was, hè?quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:42 schreef Tessio het volgende:
Jeroen: Zal je nooit eens een keertje willen survivallen?
Peter: Nooit van mijn leven, nooi nooit geen 1 dag!
Wat is dat toch met die forumasielzoekers van nowlive ?quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:37 schreef riames het volgende:
ik ga snel weer naar nowlive.....veel gezelliger hihihihi
Ik geloof nooit dat Gustave Eiffel het zo bedoeld heeft..quote:
En dan nog verontwaardigd zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die gozer dacht echt dat The Bunker een makkelijk opstapje naar zijn landelijke doorbraak was, hè?
Nooit van je leven survivallen, maar wel een maand in een van alle gemakken ontdane bunker gaan zitten.
Ja, 2 strontvliegen in 1 klap!quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Marielin er al voor gezorgd dat Robert in da house is vanmiddag.
Kan hij daarna weer ergens anders bunkeren.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:47 schreef blomst het volgende:
Als Peter besluit zich er uit te laten zetten, dan wel graag met een dreun tegen Jeroen z'n kop.
Dus dat.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:45 schreef BobbyRond het volgende:
Als Peter Jeroen slaat, moeten we hem erin houden
Als Peter een camera stukslaat, moet ie erin blijven en betalen
Als Peter op de trap gaat staan moet het ook 2.500 euro kosten
Daar is wel zeep, al moet hij het niet laten vallenquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:48 schreef Tessio het volgende:
[..]
Kan hij daarna weer ergens anders bunkeren.
Toch is Pim wel een stabiele factor daar en langzaam maar zeker wordt Eline dat ook.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Er komen woordjes uit...
Hij vroeg: "Mag ik de lijm even."
Moet niet gekker worden
Dan gaat hij echt een leuke tijd tegemoet.. Bubba houdt wel van mannetjes die verzorging het belangrijkste in het leven vinden..quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:47 schreef blomst het volgende:
Als Peter besluit zich er uit te laten zetten, dan wel graag met een dreun tegen Jeroen z'n kop.
Maar volgens Peuter snapt de Psych het niet... Het is namelijk zeer duidelijk te zien dat Jeroen het kwaad is... maar de Psych ziet dat niet...quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als Ze Peter stukslaan, krijgen ze 2 500 euro erbijquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:45 schreef BobbyRond het volgende:
Als Peter Jeroen slaat, moeten we hem erin houden
Als Peter een camera stukslaat, moet ie erin blijven en betalen
Als Peter op de trap gaat staan moet het ook 2.500 euro kosten
Die Peter CallTV dinges, dat nummer werd blijkbaar veel gebeld, of de regie gunde het Peter niet meer...quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:48 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dan gaat hij echt een leuke tijd tegemoet.. Bubba houdt wel van mannetjes die verzorging het belangrijkste in het leven vinden..
Daar heeft Peter niet eens het lef voor. Woorden woorden en woorden, terwijl dat juist zijn zwaktebod isquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:47 schreef blomst het volgende:
Ik vind Peet wel het type voor een gebleekt anusjequote:Op donderdag 14 mei 2009 10:48 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Daar is wel zeep, al moet hij het niet laten vallen
Peter schijnt nogal losse handjes te hebben , zou zomaar kunnen gebeuren.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:47 schreef blomst het volgende:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:50 schreef Pek het volgende:
[..]
Ik vind Peet wel het type voor een gebleekt anusje
Zijn strippenkaart voor de psych is al vol hoor!quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoe triest ben je dan? Die Petra toch.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:51 schreef NrTH het volgende:
¤10.000,- opgeven omdat je een paar daagjes niet kan douchen..
Eline is van mening dat er een limiet moet zitten aan het aanvragen van de 12 uurquote:
jeroen voert geen discussies die zuigt alleen maarquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:44 schreef BobbyRond het volgende:
Peter gaat het nooit winnen van Jeroen op gebied van discussies.
Jij ging toch weg?quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:49 schreef riames het volgende:
goed van jou bobby rond je bent n ster om mensen geld uit hun zakken te trommelen van de bunker he
quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:50 schreef BobbyRond het volgende:
Whahahaha, die Pim: 'Wie ga je slaan?'
Dat zou Petertje dan toch moeten winnen, vind hem wel het type om goed te kunnen zuigen..quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:53 schreef kikkertje46 het volgende:
[..]
jeroen voert geen discussies die zuigt alleen maar
quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:53 schreef kikkertje46 het volgende:
[..]
jeroen voert geen discussies die zuigt alleen maar
Zelfs Eline, een prototype meisjes meisje is nog meer man dat hij.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:53 schreef Maanvis het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie is, maar Peter is voor mij echt de zwakste man die ik ooit heb gezien.
Jij bent niet ouder dan 14... Dat kan niet andersquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:51 schreef riames het volgende:
VOOR de bunker moet t zijn hahahaha
jammer he nu peter er uit gaat nu loopt t spel gevaar he
Geen doorzettingsvermogen, geen controle over zijn emoties, veroordelingen voor geweldsmisdrijfjes en 2 maal een ongeluk na rijden onder invloed. Lekker stabiel ventje ja..quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:53 schreef Maanvis het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie is, maar Peter is voor mij echt de zwakste man die ik ooit heb gezien.
En als hij zijn 12 uur weer intrekt heeft hij al die tijd niks gedaan vanaf dat moment dat hij hem aan vroeg.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:54 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Als Peuter zo'n groepsgevoel heeft als hij zegt.... Dan kan hij tot zijn exit toch best meehelpen met de Eiffeltoren...
Maar nee... Hij denkt liever aan zichzelf!!
Ga jij eens even wieberen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:55 schreef riames het volgende:
ga je hamsterwangen van binnen poetser bobby was je goed in hahaha
Joh krijg de garoetenga!quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:55 schreef riames het volgende:
Je hebt in de bibliotheek leesboekjes met een AVI niveau, misschien moet je op internet eens zoeken naar een forum wat goed bij je past. Dit is werkelijk net iets te hoog gegrepen voor je riames.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:55 schreef riames het volgende:
Egoïstischquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:55 schreef Tessio het volgende:
[..]
En als hij zijn 12 uur weer intrekt heeft hij al die tijd niks gedaan vanaf dat moment dat hij hem aan vroeg.
En dan reken ik wel even op een VETTE persoonlijke sanctie nar Peter toe!
quote:
Ik zie er geen man in.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:53 schreef Maanvis het volgende:
Marielin krijgt vanavond 3000 stemmen in de min, dus dat wil ik nog wel eens zienquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tenzij Peter onderaan staat, dan gaat hij al eerder exit zonder verdere gevolgen.
Jij hebt 3 VIP-arrangementjes genomen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Marielin krijgt vanavond 3000 stemmen in de min, dus dat wil ik nog wel eens zien.
Wat een kutnummer is dat, zeg.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:59 schreef Marrije het volgende:
Peter: ik heb het leuk gedaan, ik heb een plaatje gemaakt, kijken wat daar van komt. . .
Mijn bek valt open bij die minkukel.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Peuter:
blalala... GEEN DOUCHEGORDIJN.. !!!
Die heb je zelf gejat voor peuken!
Wat een sukkel !!!!!
dat denk ik niet, zijn moeder ligt onder de grondquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:59 schreef Tessio het volgende:
Peter wil het niet meer zonder tandenborstel, zonder douche, geen schoon ondergoed bla ba bla.
Kortom: Ik wil naar mammie!
Eline snapt het spel.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Eline is van mening dat er een limiet moet zitten aan het aanvragen van de 12 uur
Haha De wens is de vader van de gedachte!quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tenzij Peter onderaan staat, dan gaat hij al eerder exit zonder verdere gevolgen.
Op naar de bejaardensoos!quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een kutnummer is dat, zeg.
Daar ga je mee scoren, Petra!
Peter is nu toch beroemd?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:01 schreef Dementor het volgende:
Fase 2, Fase 2, wie is er sterk genoeg voor Fase 2...
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:01 schreef Dementor het volgende:
Fase 2, Fase 2, wie is er sterk genoeg voor Fase 2...
Agh, hoe dat eruit zietquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:01 schreef spapaars het volgende:
Heeft een wereld hit in wording , het is goed zo.
[ afbeelding ]
Staan je ja en nee niet verkeerd?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:01 schreef akveor het volgende:
Mag er een poll in?
Roken:
Ja, verplicht stoppen
Nee, onbeperkt roken
En Jeroen drinkt iedere dag alochol, mag dat dan ook onbeperkt? Eline shopt graag... krijgt die de Wehkamp?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:01 schreef akveor het volgende:
Mag er een poll in?
Roken:
Ja, verplicht stoppen
Nee, onbeperkt roken
Dan weet iedereen waar ze aan toe is.
Pardon, 2 keer dezelfde post.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:03 schreef Tessio het volgende:
Peter: In 2 dagen pak ik een maandsalaris joh met mijn optredens.
Tja, waarom zou ik dan nog afzien?
precies, daar is geen poll voor nodig, gewoon geen peuken meer erinquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Staan je ja en nee niet verkeerd?
Niet dat ik het eens ben met die poll. Als jij zo afhankelijk van een peuk bent, moet je niet in een programma als dit gaan zitten.
Dat zei hij al eerder in een *opscheppersgesprek* tegen Amber en Eline.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:03 schreef Tessio het volgende:
In 2 dagen pak ik een maandsalaris joh met mijn optredens.
Tja, waarom zou ik dan nog afzien?
Kan wel hoor.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:54 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Jij bent niet ouder dan 14... Dat kan niet anders
Eens. Ben al vanaf het begin flauw van dat gedoe rondom roken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:01 schreef akveor het volgende:
Mag er een poll in?
Roken:
Ja, verplicht stoppen
Nee, onbeperkt roken
Dan weet iedereen waar ze aan toe zijn.
Het had een verboden woord moeten zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
precies, daar is geen poll voor nodig, gewoon geen peuken meer erin
Wat zou die toch met die bejaarden doen dat ie fooi krijgtquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:04 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat zei hij al eerder in een *opscheppersgesprek* tegen Amber en Eline.
Hij verdient 800 met een uurtje schnabbelen zegt ie.
Waarom denk je dat hij nooit de eindselectie van DGK of BB heeft gehaald?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:01 schreef Recce het volgende:
Peter is echt de grootste RLS failure ooit. Hij overtreft Dennis 10 maal.
Er zat een stofje op het aanmeldformulier?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij nooit de eindselectie van DGK of BB heeft gehaald?
Pim gaat nergens heen!quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:05 schreef Maanvis het volgende:
Eerst Renate, en nu Peter.. het lijkt wel alsof ze de casting op de boschdijk 771 hebben gehouden???
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:05 schreef Maanvis het volgende:
Eerst Renate, en nu Peter.. het lijkt wel alsof ze de casting op de boschdijk 771 hebben gehouden???
1500 bedoel je? aangezien min stemmen 2 credits kost..quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Marielin krijgt vanavond 3000 stemmen in de min, dus dat wil ik nog wel eens zien.
Hij is wéér zijn shit aan het spammen voor zijn vrijwillige exit.. plaatje optreden 12uurtje regelingetje.. de chantage komt iets later?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:05 schreef Marrije het volgende:
Is het de gel niet dan zijn het de peuken, is dat het niet dan is het de douche, en anders de tandenborstel, dat is gewoon een gebed zonder end.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij nooit de eindselectie van DGK of BB heeft gehaald?
Das geen beheersing, dat is jezelf voor paal zettenquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:07 schreef BobbyRond het volgende:
Ik weet dat ik de troll niet mag voeren, maar ik kan me gewoon niet meer beheersen
Ik ben een Hamster, tralalalalalalala!
Ik schnabbel ook bij voor de Albert Heijn reclames, misschien heb je me wel gezien?
Eens! En het zijn iedere keer dezelfden die dat niet kunnen, Marielin en Peter.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:03 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
En Jeroen drinkt iedere dag alochol, mag dat dan ook onbeperkt? Eline shopt graag... krijgt die de Wehkamp?
Iedere verslaving is er eentje... dus wil jij de rokers voortrekken?
Ze moeten gewoon niet zeuren en hun eigen zwakheden accepteren!
Sorryquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:08 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Das geen beheersing, dat is jezelf voor paal zetten
Ik voel een quote aankomen....quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:08 schreef Marrije het volgende:
Peter: ik hoop wel dat ze een beetje rap bellen anders loop ik zelf weg. Die 12 uur bedenktijd heb ik niet nodig.
Dan is het spel verneukt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:01 schreef akveor het volgende:
Mag er een poll in?
Roken:
Ja, verplicht stoppen
Nee, onbeperkt roken
Dan weet iedereen waar ze aan toe zijn.
Hij wil niet nog langer voor schut staan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:08 schreef Marrije het volgende:
Peter: ik hoop wel dat ze een beetje rap bellen anders loop ik zelf weg. Die 12 uur bedenktijd heb ik niet nodig.
Peter gaat helemaal nergens heen..quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:09 schreef Recce het volgende:
Als die gast er toch in blijft, dan... dan... arghhh! Dat geblaat!
Dat was andersom ook niet het geval. Marielin zei vanmorgen dat ze een gesprek nodig had met Robert, waarop Peter zei: je kunt ook je 12 uur aanvragenquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:08 schreef beequeen het volgende:
Het is toch de bedoeling dat Marielin Peter overhaalt om te blijven?
Ik vind hem wel één van de smaakmakers hoor. Rondom hem is altijd wel wat te doenquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:09 schreef Marrije het volgende:
Degene die Peter heeft gecast kan de casting voortaan beter aan een ander overlaten.
Ja. Dat is ook.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:10 schreef riames het volgende:
zo heb de boel hier weer wakker gemaakt ga nu naar mn vriendjes haha doeiiiiii
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:10 schreef riames het volgende:
zo heb de boel hier weer wakker gemaakt ga nu naar mn vriendjes haha doeiiiiii
Nogmaals, WIJ ruiken hem niet en het boeit ons geen hol of er gel in zijn haar zit en of hij op hakjes rondhuppelt, WIJ zien slechts zijn gedrag waarmee hij een beeld van zichzelf neerzet en DAT is wat blijft hangen .quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:10 schreef Tessio het volgende:
[..]
Hij wil niet nog langer voor schut staan.
Zeg, er stond bingo.quote:
Jammer dat ie onbewust een smaakmaker is en niet op de manier zoals hij zelf graag zou zien.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind hem wel één van de smaakmakers hoor. Rondom hem is altijd wel wat te doen
10 Die hard mariniers gaat ook vervelen.....quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zeg, er stond bingo.![]()
Maar waarom deze keer dan wel? Je kunt op je vingers natellen dat die gast totaal ongeschikt is voor de bunker.
Yep en dat is onwijs schadelijk voor zijn imago als zangerquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:12 schreef koffieleutjuh het volgende:
peter denkt geloof ik dat half nederland streams kijkt en we hem allemaal op straat gaan nawijzen daar heb je die vieze stinkerd
Hoezo dan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zeg, er stond bingo.![]()
Maar waarom deze keer dan wel? Je kunt op je vingers natellen dat die gast totaal ongeschikt is voor de bunker.
Van mij ook. Hij heeft voor mij een aardige amusementswaarde. Dus Dementor, zet hem boven even onder de douche.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:11 schreef Gert het volgende:
Peter is een vervelend zeikerdje, maar toch mag hij er van mij in blijven. Alleen dan wél zonder peuken.
Je hebt ons weer gevonden!quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:12 schreef Toverheks het volgende:
zat verkeerd zei CC hahaha ben er zat voor iemand netjes verslag te doen dat peter vertrok.
Als er echt letterlijk is afgesproken is dat zij recht heeft op een douchegordijn, dan heeft ze inderdaad een punt, en komt de redactie de afpsraak niet na.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Marielin heeft wel een sterk punt : "Vooraf heb ik duidelijk afgesproken. Ik zou kunnen douchen MET een douchegordijn en IK mocht zelf bepalen hoe ik in beeld kwam. Daarom heb ik een bikini meegenomen, want ik wil echt niet naakt in beeld. Dat hebben we vooraf duidelijk afgesproken. En wat doen ze nu : Ze nemen de douchegordijnen af en ik moet m'n bikini inleveren. Dat valt me echt tegen, we hadden het toch duidelijk afgesproken."
Ik denk dat ze wel een punt heeft. In feite is het krachtig van haar, dat ze bepaalde principes heeft en dat vooraf bespreekt. Als TBO-team moet je dan eerlijk zijn - Je hebt samen sommige dingen afgesproken. Daar moet je je dan ook aan houden.
Ik geloof er geen flikker van. Hij zit daar alleen om zijn single te promoten. Niks meer en niks minder. Gewoon een dealtje met Vlemmix en consorten.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:12 schreef Gast_op_afstand het volgende:
10 Die hard mariniers gaat ook vervelen.....
Ook dít is casting!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Pim kun je daar rustig een jaar opsluiten, als je na zes maanden nog een keer kijkt naar die stream zit hij nog net zo rustig en beheerst op die bank lucifers te lijmen.
En wij maar denken dat de stream hapertquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Pim kun je daar rustig een jaar opsluiten, als je na zes maanden nog een keer kijkt naar die stream zit hij nog net zo rustig en beheerst op die bank lucifers te lijmen.
ze hadden een smaakmaker moeten casten die wel zou blijvenquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind hem wel één van de smaakmakers hoor. Rondom hem is altijd wel wat te doen
Ze weet heel goed wat ze wel en niet wil. Dat ze het brengt met een "half glas leeg" in plaats van met een "half glas vol" doet daar inderdaad niets van af. Dat is wél krachtquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Marielin heeft wel een sterk punt : "Vooraf heb ik duidelijk afgesproken. Ik zou kunnen douchen MET een douchegordijn en IK mocht zelf bepalen hoe ik in beeld kwam. Daarom heb ik een bikini meegenomen, want ik wil echt niet naakt in beeld. Dat hebben we vooraf duidelijk afgesproken. En wat doen ze nu : Ze nemen de douchegordijnen af en ik moet m'n bikini inleveren. Dat valt me echt tegen, we hadden het toch duidelijk afgesproken."
Ik denk dat ze wel een punt heeft. In feite is het krachtig van haar, dat ze bepaalde principes heeft en dat vooraf bespreekt. Als TBO-team moet je dan eerlijk zijn - Je hebt samen sommige dingen afgesproken. Daar moet je je dan ook aan houden.
Zijn we intern mee bezig. Hebben we ook gezien, en gehoord. Maar creativiteit is nog steeds niet verbodenquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nah, ik vind (buiten die bikini) dat ze niet moet zeuren. Ze had meteen moeten nadenken en het creatief moeten proberen op te lossen met Eline zoals ze nu zelf ook wil. Beloon dat maar.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
ja wie huurt er nou een stinke zwerver in om een uurtje te zingen en dan zn mond moet open doen en er behalve geluid ook nog is een onfris luchtje uitkomtquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:13 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Yep en dat is onwijs schadelijk voor zijn imago als zanger
Tot nu toe zijn anders de betere streammomenten wel door de Peuter die doordraait....quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geloof er geen flikker van. Hij zit daar alleen om zijn single te promoten. Niks meer en niks minder. Gewoon een dealtje met Vlemmix en consorten.
Wat voor kleur M&M's wil die?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:14 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Nu gaat Peuter eisen stellen om nog te blijven
Je hoort toch wat hij zegt. Hij heeft aangegeven dat hij eruit zou stappen als hij niet mocht douchen en zulks.quote:
Dat is dus niet douchen tot de boel weer klopt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Als er echt letterlijk is afgesproken is dat zij recht heeft op een douchegordijn, dan heeft ze inderdaad een punt, en komt de redactie de afpsraak niet na.
Nou inderdaad, die single wordt grijs gedraaid! Dagelijks!quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geloof er geen flikker van. Hij zit daar alleen om zijn single te promoten. Niks meer en niks minder. Gewoon een dealtje met Vlemmix en consorten.
Precies en anders gewoon niet douchen, dat duurt echt geen weken. Ze kunnen het water dat ze anders zouden gebruiken voor een douche, ook gebruiken om zich te wassen. Ik snap het gejammer niet hoor.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Nah, ik vind (buiten die bikini) dat ze niet moet zeuren. Ze had meteen moeten nadenken en het creatief moeten proberen op te lossen met Eline zoals ze nu zelf ook wil. Beloon dat maar.
kunnen jullie die peter er niet meteen uithalen nu?...........man wat word ik moe van die gast.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:11 schreef Dementor het volgende:
Peter Nuninga
Leeftijd 30
Geslacht man
Woonplaats Oss
Bang voor Depressie
Ze hadden nooit mogen toestaan / toezeggen dat er gedoucht mag worden met douchegordijnen en badkleding.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:09 schreef blomst het volgende:
Waarom spreken ze af dat de bewoners met bikini of zwembroek mogen douchen, en trekken ze dat later in, afspraken na komen moeten toch worden na gekomen, de Redaktie zou ook een sanctie moeten hebben, hup meer geld in de pot storten.
Extensions!quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:17 schreef Recce het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Peter nu overladen moet worden met luxe en warme douches en extensions, gel etc. etc. Laat hem nog maar meer voor gek staan.
Trucje van Peter om gediskwalificeerd te worden.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:18 schreef Tessio het volgende:
Bart: Peter, zou je willen ophouden over het selectieproces?
Het staat in je contract, punt uit.
Wat dan?quote:
Wat een onzin, en zulks.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hoort toch wat hij zegt. Hij heeft aangegeven dat hij eruit zou stappen als hij niet mocht douchen en zulks.
Miscast dus.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:17 schreef Recce het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Peter nu overladen moet worden met luxe en warme douches en extensions, gel etc. etc. Laat hem nog maar meer voor gek staan.
Bart kom der maar in!quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die bestraffende toon van Bart zal niet helpen om hem erin te houden![]()
Nog zo eentje en hij stapt direct op
Natuurlijk zijn we er niet bij geweest, toen het werd afgesproken. Maar Marielin klinkt vrij oprecht en eerlijk, dus ik neig er naar om haar te geloven. Ze heeft dit ook al vanaf de eerste dag verteld en naar gehandeld.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Als er echt letterlijk is afgesproken is dat zij recht heeft op een douchegordijn, dan heeft ze inderdaad een punt, en komt de redactie de afpsraak niet na.
Stem hem maar flink omlaag of de rest omhoog.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:18 schreef bunkerman het volgende:
[..]
kunnen jullie die peter er niet meteen uithalen nu?...........man wat word ik moe van die gast.
Daar ben ik ook een beetje bang voorquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die bestraffende toon van Bart zal niet helpen om hem erin te houden![]()
Nog zo eentje en hij stapt direct op
Je gaat er niet over liegen, als Bart en Co mee zit te luisteren.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn we er niet bij geweest, toen het werd afgesproken. Maar Marielin klinkt vrij oprecht en eerlijk, dus ik neig er naar om haar te geloven. Ze heeft dit ook al vanaf de eerste dag verteld en naar gehandeld.
terwijl mariell dat op het forum zelf nog heeft aangegeven, maar goed, punt is dat in zijn contract staat dat hij dat niet mag besprekenquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:18 schreef blomst het volgende:
We mogen niet weten dat sommige Peter niet in de Bunker wouden
Hahaha ja, die is mooi.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:17 schreef Recce het volgende:
hahaha , nee Peter zijn exit gaat mij geen credits kosten, dan maar 2500 euro uit de potquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Stem hem maar flink omlaag of de rest omhoog.
Dat douchegordijn doet er niet zoveel toe, als je maar wel in bikini of zwembroek mag douchen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn we er niet bij geweest, toen het werd afgesproken. Maar Marielin klinkt vrij oprecht en eerlijk, dus ik neig er naar om haar te geloven. Ze heeft dit ook al vanaf de eerste dag verteld en naar gehandeld.
Ja duh, is niet erg slim als streamer. Hoe dom denk je wel dat de mensen zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
wat doe je hier dan? tetter nog een x door die microfoon danquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:20 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Daar ben ik ook een beetje bang voor
Peter dreigt constant met weggaan en uiteindelijk blijft hij toch. Hij zet de redactie constant onder druk. Misselijk mannetje.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:17 schreef Gert het volgende:
Nou inderdaad, die single wordt grijs gedraaid! Dagelijks!
Wat doe je toch weer zuur!
Peter houdt vrijwel dagelijks de gemoederen bezig. Het is een prima casting!
Pim is een aardiger en evenwichtiger jongen, maar daar is geen lol aan te beleven. Te kalm, te saai.
Nog een keerquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:20 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Daar ben ik ook een beetje bang voor
Is toch ook zo en dan gaan dreigen met laat ze me maar tandpasta geven en douchen en dan dat de streamers hem er zaterdag wel uit stemmen. Nou volgens mij moet je bij B & B echt niet met chantage aankomen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:19 schreef bunkerman het volgende:
top van bart............ik denk dat bart ook moe word van dat gezemel van die peuter pfffff
heb je een punt..............en zoveel stemmen heeft hij niet nodig om hem eruit te laten gaan..........quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
O, en Mariel mocht het wel vrij gevenquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
terwijl mariell dat op het forum zelf nog heeft aangegeven, maar goed, punt is dat in zijn contract staat dat hij dat niet mag bespreken
Is bikini niet afgepakt?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat douchegordijn doet er niet zoveel toe, als je maar wel in bikini of zwembroek mag douchen.
Ik hoop wel dat hij wegloopt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:21 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Is toch ook zo en dan gaan dreigen met laat ze me maar tandpasta geven en douchen en dan dat de streamers hem er zaterdag wel uit stemmen. Nou volgens mij moet je bij B & B echt niet met chantage aankomen.
Ik reken op je ! Creativiteit is niiet verboden maar als je het echt met haar hebt afgesproken ......quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:15 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zijn we intern mee bezig. Hebben we ook gezien, en gehoord. Maar creativiteit is nog steeds niet verboden
Ik vind Peter leuk om naar te kijken, hij vertegenwoordigt het luxe licht neurotische deel van de samenleving. Ik wil niet dat hij gaat en vind dat de redactie er alles aan moet doen om hem erin te houden.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Peter dreigt constant met weggaan en uiteindelijk blijft hij toch. Hij zet de redactie constant onder druk. Misselijk mannetje.![]()
En dat singletje hoeft niet dagelijks gedraaid te worden, dank je.
Als mensen niet naakt in beeld willen, dan hebben ze een groot groen net liggen bijvoorbeeld, of een ander gaat er met een handdoek voorstaan... Ik zie het punt niet zo.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:15 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zijn we intern mee bezig. Hebben we ook gezien, en gehoord. Maar creativiteit is nog steeds niet verboden
Jeroen moet niet zeiken,quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:23 schreef Dementor het volgende:
Jeroen: ga lekker op de kermis je geld verdienen! (tegen Peter).
ik kan me er wel wat bij voorstellen, wie weet vertelt peter meer dan mariell heeft gedaanquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:22 schreef blomst het volgende:
[..]
O, en Mariel mocht het wel vrij geven
Komt die wel wat laat mee.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik reken op je ! Creativiteit is niiet verboden maar als je het echt met haar hebt afgesproken ......
Peueter krijgt dus een tik op zijn vingers begrijp ikquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:18 schreef Tessio het volgende:
Bart: Peter, zou je willen ophouden over het selectieproces?
Het staat in je contract, punt uit.
Inderdaad. Er hangt toch een camouflagenet in de gang? Daar valt best een douchegordijn van te McGuyveren. Of mag dat niet?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:15 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo vindingrijk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:24 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Als mensen niet naakt in beeld willen, dan hebben ze een groot groen net liggen bijvoorbeeld, of een ander gaat er met een handdoek voorstaan... Ik zie het punt niet zo.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:23 schreef Dementor het volgende:
Vind ik ook, Eline trekt het echt goed daar. Had ik niet verwacht, maar slaat zich er heel dapper doorheen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:23 schreef bunkerman het volgende:
weten jullie wat ..ik krijg steeds meer respect voor eline.........die meid klaagt wel eens ,maar dat is niets vergeleken met marielin en peuter...................
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:23 schreef Dementor het volgende:
dus datquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:24 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Als mensen niet naakt in beeld willen, dan hebben ze een groot groen net liggen bijvoorbeeld, of een ander gaat er met een handdoek voorstaan... Ik zie het punt niet zo.
Ik lig ook in een deuk om Peter.Hoop ook echt niet dat hij gaat.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind Peter leuk om naar te kijken, hij vertegenwoordigt het luxe licht neurotische deel van de samenleving. Ik wil niet dat hij gaat en vind dat de redactie er alles aan moet doen om hem erin te houden.
Eline voor de winstquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:23 schreef bunkerman het volgende:
weten jullie wat ..ik krijg steeds meer respect voor eline.........die meid klaagt wel eens ,maar dat is niets vergeleken met marielin en peuter...................
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:24 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
ook datquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat is dan dus flauw, maar goed, in een slipje en BH kun je ook douchen.....
Hij is zo gewoon doorsnee menselijkquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik lig ook in een deuk om Peter.Hoop ook echt niet dat hij gaat.
ja dat is dan weer een beetje jammerquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:26 schreef Loedertje het volgende:
Het is nu overigens al *als...* ik eruit ga
Jammer dat ze niet geprotesteerd hebben. Ze pikken toch wel veel van de regie.quote:
Er zal wel een regel bestaan dat je camera's niet mag hinderen of afdekken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:25 schreef Pek het volgende:
[..]
Inderdaad. Er hangt toch een camouflagenet in de gang? Daar valt best een douchegordijn van te McGuyveren. Of mag dat niet?
DAT is Peterquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja dat is dan weer een beetje jammer
Ze wordt, of eigenlijk werd, hier vaak als het verwende kakdametje neergezet, maar ze laat zich door niets van de wijs brengen. Die is mentaal stérk hoor!quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:23 schreef bunkerman het volgende:
Ik wacht!!!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:27 schreef bunkerman het volgende:
[..]
snap dat gezeik niet over niet naakt douchen ....man je word ook naakt geboren ........iedereen mag me leuter zien ...boeit mij dat nou ............
Ik bedoel niet de camera afdekken, maar de douchequote:Op donderdag 14 mei 2009 11:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Er zal wel een regel bestaan dat je camera's niet mag hinderen of afdekken.
Voel me aardig alleen hier op dit forum,ben denk haast de enige nog die Peter en Marilien leuk vindquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij is zo gewoon doorsnee menselijkLekker om je aan te spiegelen.
Maar daar kan/mag Marielin toch anders over denken. Ze heeft vooraf afspraken gemaakt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:27 schreef bunkerman het volgende:
[..]
snap dat gezeik niet over niet naakt douchen ....man je word ook naakt geboren ........iedereen mag me leuter zien ...boeit mij dat nou ............
ja hij heeft zijn 12 uur aangevraagdquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:30 schreef JediMasterLucia het volgende:
ok, schakel dus net in en Peter wil nu naar huis omdat hij niet kan douchen?
Niks dreig, hij toont tenminste karakter. Los van het feit dat ik hem ook niet geweldig vind, maar hij verliest niet al zijn waarden en normen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:29 schreef Loedertje het volgende:
[..]
DAT is Peter
Niet/.wel/niet/wel/dreig/dreig/jouw schuld/nooit mijn schuld/de hele wereld is tegen mij/wat denkt de HELE wereld van mij, wel/niet/wel/niet/ik ga slaan hoor, wel/niet/wel.niet, ik ga eruit, ik blijf erin.
Een slap karakter is ook een karakter inderdaad.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:31 schreef ThunderBitch het volgende:
Niks dreig, hij toont tenminste karakter. Los van het feit dat ik hem ook niet geweldig vind, maar hij verliest niet al zijn waarden en normen.
Alleen? Valt toch wel mee joh. Ik heb niet echt favorieten, daarvoor zijn ze te gewoon en we kennen ze ook niet zo goed. Maar Marielin en Peter zijn voor mij de smaakmakers, ik geniet van dat meer dan menselijke geklaag en gezeurquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Voel me aardig alleen hier op dit forum,ben denk haast de enige nog die Peter en Marilien leuk vind![]()
Amber en Bobby waren mijn favorieten,maar helaas ook al weg.
Jeroen heeft de mazzel gehad om Peter tegenover zich te hebben. Het was ook niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:31 schreef Copycat het volgende:
Ik geloof dat Eline ook meer en meer mijn favoriet wordt. Jeroen is leuk qua de dingen op scherp te zetten (met name het ding Peter), maar die vind ik ergens toch te wack om als favoriet te hebben.
Karakter?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Niks dreig, hij toont tenminste karakter. Los van het feit dat ik hem ook niet geweldig vind, maar hij verliest niet al zijn waarden en normen.
Ach, wat is slap. Alleen een slappe lul is duidelijk, de rest is subjectief.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een slap karakter is ook een karakter inderdaad.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:33 schreef riames het volgende:
ben ik ff blij dat ons bobje er uit is moet er niet aan denken dat naakte kinderlijfje te zien
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:33 schreef riames het volgende:
ben ik ff blij dat ons bobje er uit is moet er niet aan denken dat naakte kinderlijfje te zien
Dat is nog maar de vraag, bij de meeste ruzies en conflicten keert ze volledig in zichzelf, sluit ze zich af en toont ze amper empathie jegens de rest. Ze is in staat om dan plotseling met haar vinger in d'r oren te gaan roepen *lalalala, ik heb m'n mascaraatje tenminste* lalalala, ik ben blij ! lalalala, jullie lekker niet maar Ik wel.quote:
Man ik zou de helen dag daar klagen,vooral als ik me verveelde.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Alleen? Valt toch wel mee joh. Ik heb niet echt favorieten, daarvoor zijn ze te gewoon en we kennen ze ook niet zo goed. Maar Marielin en Peter zijn voor mij de smaakmakers, ik geniet van dat meer dan menselijke geklaag en gezeur
Maar hij hield er na die waarschuwing wel gelijk over op. Dus zo graag wil hij nou ook weer niet gediskwalificeerd worden..quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Trucje van Peter om gediskwalificeerd te worden.
Ach, hij zal ook wel zien waarom.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:34 schreef Tessio het volgende:
Dan komt ook nog eens de klap voor Peter dat Jeroen bovenaan staat.
Ons:?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:33 schreef riames het volgende:
Dat merken ze vanzelf dan toch, dan grijpt de redactie toch wel in? Maar bij voorbaat al ervanuit gaan dat de redactie in gaat grijpen omdat je denkt dat je de regels gaat overtreden, is niet mijn stijl iigquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Er zal wel een regel bestaan dat je camera's niet mag hinderen of afdekken.
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag, bij de meeste ruzies en conflicten keert ze volledig in zichzelf, sluit ze zich af en toont ze amper empathie jegens de rest. Ze is in staat om dan plotseling met haar vinger in d'r oren te gaan roepen *lalalala, ik heb m'n mascaraatje tenminste* lalalala, ik ben blij ! lalalala, jullie lekker niet maar Ik wel.
Zullen we eerst deze volmaken anders?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hier verder [TBO COS#197] Bart roept Peter tot de orde....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |