quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:10 schreef riames het volgende:
zo heb de boel hier weer wakker gemaakt ga nu naar mn vriendjes haha doeiiiiii
Nogmaals, WIJ ruiken hem niet en het boeit ons geen hol of er gel in zijn haar zit en of hij op hakjes rondhuppelt, WIJ zien slechts zijn gedrag waarmee hij een beeld van zichzelf neerzet en DAT is wat blijft hangen .quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:10 schreef Tessio het volgende:
[..]
Hij wil niet nog langer voor schut staan.
Zeg, er stond bingo.quote:
Jammer dat ie onbewust een smaakmaker is en niet op de manier zoals hij zelf graag zou zien.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind hem wel één van de smaakmakers hoor. Rondom hem is altijd wel wat te doen
10 Die hard mariniers gaat ook vervelen.....quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zeg, er stond bingo.![]()
Maar waarom deze keer dan wel? Je kunt op je vingers natellen dat die gast totaal ongeschikt is voor de bunker.
Yep en dat is onwijs schadelijk voor zijn imago als zangerquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:12 schreef koffieleutjuh het volgende:
peter denkt geloof ik dat half nederland streams kijkt en we hem allemaal op straat gaan nawijzen daar heb je die vieze stinkerd
Hoezo dan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zeg, er stond bingo.![]()
Maar waarom deze keer dan wel? Je kunt op je vingers natellen dat die gast totaal ongeschikt is voor de bunker.
Van mij ook. Hij heeft voor mij een aardige amusementswaarde. Dus Dementor, zet hem boven even onder de douche.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:11 schreef Gert het volgende:
Peter is een vervelend zeikerdje, maar toch mag hij er van mij in blijven. Alleen dan wél zonder peuken.
Je hebt ons weer gevonden!quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:12 schreef Toverheks het volgende:
zat verkeerd zei CC hahaha ben er zat voor iemand netjes verslag te doen dat peter vertrok.
Als er echt letterlijk is afgesproken is dat zij recht heeft op een douchegordijn, dan heeft ze inderdaad een punt, en komt de redactie de afpsraak niet na.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Marielin heeft wel een sterk punt : "Vooraf heb ik duidelijk afgesproken. Ik zou kunnen douchen MET een douchegordijn en IK mocht zelf bepalen hoe ik in beeld kwam. Daarom heb ik een bikini meegenomen, want ik wil echt niet naakt in beeld. Dat hebben we vooraf duidelijk afgesproken. En wat doen ze nu : Ze nemen de douchegordijnen af en ik moet m'n bikini inleveren. Dat valt me echt tegen, we hadden het toch duidelijk afgesproken."
Ik denk dat ze wel een punt heeft. In feite is het krachtig van haar, dat ze bepaalde principes heeft en dat vooraf bespreekt. Als TBO-team moet je dan eerlijk zijn - Je hebt samen sommige dingen afgesproken. Daar moet je je dan ook aan houden.
Ik geloof er geen flikker van. Hij zit daar alleen om zijn single te promoten. Niks meer en niks minder. Gewoon een dealtje met Vlemmix en consorten.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:12 schreef Gast_op_afstand het volgende:
10 Die hard mariniers gaat ook vervelen.....
Ook dít is casting!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Pim kun je daar rustig een jaar opsluiten, als je na zes maanden nog een keer kijkt naar die stream zit hij nog net zo rustig en beheerst op die bank lucifers te lijmen.
En wij maar denken dat de stream hapertquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Pim kun je daar rustig een jaar opsluiten, als je na zes maanden nog een keer kijkt naar die stream zit hij nog net zo rustig en beheerst op die bank lucifers te lijmen.
ze hadden een smaakmaker moeten casten die wel zou blijvenquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind hem wel één van de smaakmakers hoor. Rondom hem is altijd wel wat te doen
Ze weet heel goed wat ze wel en niet wil. Dat ze het brengt met een "half glas leeg" in plaats van met een "half glas vol" doet daar inderdaad niets van af. Dat is wél krachtquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Marielin heeft wel een sterk punt : "Vooraf heb ik duidelijk afgesproken. Ik zou kunnen douchen MET een douchegordijn en IK mocht zelf bepalen hoe ik in beeld kwam. Daarom heb ik een bikini meegenomen, want ik wil echt niet naakt in beeld. Dat hebben we vooraf duidelijk afgesproken. En wat doen ze nu : Ze nemen de douchegordijnen af en ik moet m'n bikini inleveren. Dat valt me echt tegen, we hadden het toch duidelijk afgesproken."
Ik denk dat ze wel een punt heeft. In feite is het krachtig van haar, dat ze bepaalde principes heeft en dat vooraf bespreekt. Als TBO-team moet je dan eerlijk zijn - Je hebt samen sommige dingen afgesproken. Daar moet je je dan ook aan houden.
Zijn we intern mee bezig. Hebben we ook gezien, en gehoord. Maar creativiteit is nog steeds niet verbodenquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nah, ik vind (buiten die bikini) dat ze niet moet zeuren. Ze had meteen moeten nadenken en het creatief moeten proberen op te lossen met Eline zoals ze nu zelf ook wil. Beloon dat maar.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
ja wie huurt er nou een stinke zwerver in om een uurtje te zingen en dan zn mond moet open doen en er behalve geluid ook nog is een onfris luchtje uitkomtquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:13 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Yep en dat is onwijs schadelijk voor zijn imago als zanger
Tot nu toe zijn anders de betere streammomenten wel door de Peuter die doordraait....quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geloof er geen flikker van. Hij zit daar alleen om zijn single te promoten. Niks meer en niks minder. Gewoon een dealtje met Vlemmix en consorten.
Wat voor kleur M&M's wil die?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:14 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Nu gaat Peuter eisen stellen om nog te blijven
Je hoort toch wat hij zegt. Hij heeft aangegeven dat hij eruit zou stappen als hij niet mocht douchen en zulks.quote:
Dat is dus niet douchen tot de boel weer klopt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Als er echt letterlijk is afgesproken is dat zij recht heeft op een douchegordijn, dan heeft ze inderdaad een punt, en komt de redactie de afpsraak niet na.
Nou inderdaad, die single wordt grijs gedraaid! Dagelijks!quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geloof er geen flikker van. Hij zit daar alleen om zijn single te promoten. Niks meer en niks minder. Gewoon een dealtje met Vlemmix en consorten.
Precies en anders gewoon niet douchen, dat duurt echt geen weken. Ze kunnen het water dat ze anders zouden gebruiken voor een douche, ook gebruiken om zich te wassen. Ik snap het gejammer niet hoor.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Nah, ik vind (buiten die bikini) dat ze niet moet zeuren. Ze had meteen moeten nadenken en het creatief moeten proberen op te lossen met Eline zoals ze nu zelf ook wil. Beloon dat maar.
kunnen jullie die peter er niet meteen uithalen nu?...........man wat word ik moe van die gast.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:11 schreef Dementor het volgende:
Peter Nuninga
Leeftijd 30
Geslacht man
Woonplaats Oss
Bang voor Depressie
Ze hadden nooit mogen toestaan / toezeggen dat er gedoucht mag worden met douchegordijnen en badkleding.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:09 schreef blomst het volgende:
Waarom spreken ze af dat de bewoners met bikini of zwembroek mogen douchen, en trekken ze dat later in, afspraken na komen moeten toch worden na gekomen, de Redaktie zou ook een sanctie moeten hebben, hup meer geld in de pot storten.
Extensions!quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:17 schreef Recce het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Peter nu overladen moet worden met luxe en warme douches en extensions, gel etc. etc. Laat hem nog maar meer voor gek staan.
Trucje van Peter om gediskwalificeerd te worden.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:18 schreef Tessio het volgende:
Bart: Peter, zou je willen ophouden over het selectieproces?
Het staat in je contract, punt uit.
Wat dan?quote:
Wat een onzin, en zulks.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hoort toch wat hij zegt. Hij heeft aangegeven dat hij eruit zou stappen als hij niet mocht douchen en zulks.
Miscast dus.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:17 schreef Recce het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Peter nu overladen moet worden met luxe en warme douches en extensions, gel etc. etc. Laat hem nog maar meer voor gek staan.
Bart kom der maar in!quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die bestraffende toon van Bart zal niet helpen om hem erin te houden![]()
Nog zo eentje en hij stapt direct op
Natuurlijk zijn we er niet bij geweest, toen het werd afgesproken. Maar Marielin klinkt vrij oprecht en eerlijk, dus ik neig er naar om haar te geloven. Ze heeft dit ook al vanaf de eerste dag verteld en naar gehandeld.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Als er echt letterlijk is afgesproken is dat zij recht heeft op een douchegordijn, dan heeft ze inderdaad een punt, en komt de redactie de afpsraak niet na.
Stem hem maar flink omlaag of de rest omhoog.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:18 schreef bunkerman het volgende:
[..]
kunnen jullie die peter er niet meteen uithalen nu?...........man wat word ik moe van die gast.
Daar ben ik ook een beetje bang voorquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die bestraffende toon van Bart zal niet helpen om hem erin te houden![]()
Nog zo eentje en hij stapt direct op
Je gaat er niet over liegen, als Bart en Co mee zit te luisteren.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn we er niet bij geweest, toen het werd afgesproken. Maar Marielin klinkt vrij oprecht en eerlijk, dus ik neig er naar om haar te geloven. Ze heeft dit ook al vanaf de eerste dag verteld en naar gehandeld.
terwijl mariell dat op het forum zelf nog heeft aangegeven, maar goed, punt is dat in zijn contract staat dat hij dat niet mag besprekenquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:18 schreef blomst het volgende:
We mogen niet weten dat sommige Peter niet in de Bunker wouden
Hahaha ja, die is mooi.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:17 schreef Recce het volgende:
hahaha , nee Peter zijn exit gaat mij geen credits kosten, dan maar 2500 euro uit de potquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Stem hem maar flink omlaag of de rest omhoog.
Dat douchegordijn doet er niet zoveel toe, als je maar wel in bikini of zwembroek mag douchen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn we er niet bij geweest, toen het werd afgesproken. Maar Marielin klinkt vrij oprecht en eerlijk, dus ik neig er naar om haar te geloven. Ze heeft dit ook al vanaf de eerste dag verteld en naar gehandeld.
Ja duh, is niet erg slim als streamer. Hoe dom denk je wel dat de mensen zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
wat doe je hier dan? tetter nog een x door die microfoon danquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:20 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Daar ben ik ook een beetje bang voor
Peter dreigt constant met weggaan en uiteindelijk blijft hij toch. Hij zet de redactie constant onder druk. Misselijk mannetje.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:17 schreef Gert het volgende:
Nou inderdaad, die single wordt grijs gedraaid! Dagelijks!
Wat doe je toch weer zuur!
Peter houdt vrijwel dagelijks de gemoederen bezig. Het is een prima casting!
Pim is een aardiger en evenwichtiger jongen, maar daar is geen lol aan te beleven. Te kalm, te saai.
Nog een keerquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:20 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Daar ben ik ook een beetje bang voor
Is toch ook zo en dan gaan dreigen met laat ze me maar tandpasta geven en douchen en dan dat de streamers hem er zaterdag wel uit stemmen. Nou volgens mij moet je bij B & B echt niet met chantage aankomen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:19 schreef bunkerman het volgende:
top van bart............ik denk dat bart ook moe word van dat gezemel van die peuter pfffff
heb je een punt..............en zoveel stemmen heeft hij niet nodig om hem eruit te laten gaan..........quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
O, en Mariel mocht het wel vrij gevenquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
terwijl mariell dat op het forum zelf nog heeft aangegeven, maar goed, punt is dat in zijn contract staat dat hij dat niet mag bespreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |