1500 bedoel je? aangezien min stemmen 2 credits kost..quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Marielin krijgt vanavond 3000 stemmen in de min, dus dat wil ik nog wel eens zien.
Hij is wéér zijn shit aan het spammen voor zijn vrijwillige exit.. plaatje optreden 12uurtje regelingetje.. de chantage komt iets later?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:05 schreef Marrije het volgende:
Is het de gel niet dan zijn het de peuken, is dat het niet dan is het de douche, en anders de tandenborstel, dat is gewoon een gebed zonder end.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij nooit de eindselectie van DGK of BB heeft gehaald?
Das geen beheersing, dat is jezelf voor paal zettenquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:07 schreef BobbyRond het volgende:
Ik weet dat ik de troll niet mag voeren, maar ik kan me gewoon niet meer beheersen
Ik ben een Hamster, tralalalalalalala!
Ik schnabbel ook bij voor de Albert Heijn reclames, misschien heb je me wel gezien?
Eens! En het zijn iedere keer dezelfden die dat niet kunnen, Marielin en Peter.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:03 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
En Jeroen drinkt iedere dag alochol, mag dat dan ook onbeperkt? Eline shopt graag... krijgt die de Wehkamp?
Iedere verslaving is er eentje... dus wil jij de rokers voortrekken?
Ze moeten gewoon niet zeuren en hun eigen zwakheden accepteren!
Sorryquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:08 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Das geen beheersing, dat is jezelf voor paal zetten
Ik voel een quote aankomen....quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:08 schreef Marrije het volgende:
Peter: ik hoop wel dat ze een beetje rap bellen anders loop ik zelf weg. Die 12 uur bedenktijd heb ik niet nodig.
Dan is het spel verneukt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:01 schreef akveor het volgende:
Mag er een poll in?
Roken:
Ja, verplicht stoppen
Nee, onbeperkt roken
Dan weet iedereen waar ze aan toe zijn.
Hij wil niet nog langer voor schut staan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:08 schreef Marrije het volgende:
Peter: ik hoop wel dat ze een beetje rap bellen anders loop ik zelf weg. Die 12 uur bedenktijd heb ik niet nodig.
Peter gaat helemaal nergens heen..quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:09 schreef Recce het volgende:
Als die gast er toch in blijft, dan... dan... arghhh! Dat geblaat!
Dat was andersom ook niet het geval. Marielin zei vanmorgen dat ze een gesprek nodig had met Robert, waarop Peter zei: je kunt ook je 12 uur aanvragenquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:08 schreef beequeen het volgende:
Het is toch de bedoeling dat Marielin Peter overhaalt om te blijven?
Ik vind hem wel één van de smaakmakers hoor. Rondom hem is altijd wel wat te doenquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:09 schreef Marrije het volgende:
Degene die Peter heeft gecast kan de casting voortaan beter aan een ander overlaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |