Ja. Dat is ook.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:10 schreef riames het volgende:
zo heb de boel hier weer wakker gemaakt ga nu naar mn vriendjes haha doeiiiiii
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:10 schreef riames het volgende:
zo heb de boel hier weer wakker gemaakt ga nu naar mn vriendjes haha doeiiiiii
Nogmaals, WIJ ruiken hem niet en het boeit ons geen hol of er gel in zijn haar zit en of hij op hakjes rondhuppelt, WIJ zien slechts zijn gedrag waarmee hij een beeld van zichzelf neerzet en DAT is wat blijft hangen .quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:10 schreef Tessio het volgende:
[..]
Hij wil niet nog langer voor schut staan.
Zeg, er stond bingo.quote:
Jammer dat ie onbewust een smaakmaker is en niet op de manier zoals hij zelf graag zou zien.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind hem wel één van de smaakmakers hoor. Rondom hem is altijd wel wat te doen
10 Die hard mariniers gaat ook vervelen.....quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zeg, er stond bingo.![]()
Maar waarom deze keer dan wel? Je kunt op je vingers natellen dat die gast totaal ongeschikt is voor de bunker.
Yep en dat is onwijs schadelijk voor zijn imago als zangerquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:12 schreef koffieleutjuh het volgende:
peter denkt geloof ik dat half nederland streams kijkt en we hem allemaal op straat gaan nawijzen daar heb je die vieze stinkerd
Hoezo dan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zeg, er stond bingo.![]()
Maar waarom deze keer dan wel? Je kunt op je vingers natellen dat die gast totaal ongeschikt is voor de bunker.
Van mij ook. Hij heeft voor mij een aardige amusementswaarde. Dus Dementor, zet hem boven even onder de douche.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:11 schreef Gert het volgende:
Peter is een vervelend zeikerdje, maar toch mag hij er van mij in blijven. Alleen dan wél zonder peuken.
Je hebt ons weer gevonden!quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:12 schreef Toverheks het volgende:
zat verkeerd zei CC hahaha ben er zat voor iemand netjes verslag te doen dat peter vertrok.
Als er echt letterlijk is afgesproken is dat zij recht heeft op een douchegordijn, dan heeft ze inderdaad een punt, en komt de redactie de afpsraak niet na.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Marielin heeft wel een sterk punt : "Vooraf heb ik duidelijk afgesproken. Ik zou kunnen douchen MET een douchegordijn en IK mocht zelf bepalen hoe ik in beeld kwam. Daarom heb ik een bikini meegenomen, want ik wil echt niet naakt in beeld. Dat hebben we vooraf duidelijk afgesproken. En wat doen ze nu : Ze nemen de douchegordijnen af en ik moet m'n bikini inleveren. Dat valt me echt tegen, we hadden het toch duidelijk afgesproken."
Ik denk dat ze wel een punt heeft. In feite is het krachtig van haar, dat ze bepaalde principes heeft en dat vooraf bespreekt. Als TBO-team moet je dan eerlijk zijn - Je hebt samen sommige dingen afgesproken. Daar moet je je dan ook aan houden.
Ik geloof er geen flikker van. Hij zit daar alleen om zijn single te promoten. Niks meer en niks minder. Gewoon een dealtje met Vlemmix en consorten.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:12 schreef Gast_op_afstand het volgende:
10 Die hard mariniers gaat ook vervelen.....
Ook dít is casting!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Pim kun je daar rustig een jaar opsluiten, als je na zes maanden nog een keer kijkt naar die stream zit hij nog net zo rustig en beheerst op die bank lucifers te lijmen.
En wij maar denken dat de stream hapertquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Pim kun je daar rustig een jaar opsluiten, als je na zes maanden nog een keer kijkt naar die stream zit hij nog net zo rustig en beheerst op die bank lucifers te lijmen.
ze hadden een smaakmaker moeten casten die wel zou blijvenquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind hem wel één van de smaakmakers hoor. Rondom hem is altijd wel wat te doen
Ze weet heel goed wat ze wel en niet wil. Dat ze het brengt met een "half glas leeg" in plaats van met een "half glas vol" doet daar inderdaad niets van af. Dat is wél krachtquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Marielin heeft wel een sterk punt : "Vooraf heb ik duidelijk afgesproken. Ik zou kunnen douchen MET een douchegordijn en IK mocht zelf bepalen hoe ik in beeld kwam. Daarom heb ik een bikini meegenomen, want ik wil echt niet naakt in beeld. Dat hebben we vooraf duidelijk afgesproken. En wat doen ze nu : Ze nemen de douchegordijnen af en ik moet m'n bikini inleveren. Dat valt me echt tegen, we hadden het toch duidelijk afgesproken."
Ik denk dat ze wel een punt heeft. In feite is het krachtig van haar, dat ze bepaalde principes heeft en dat vooraf bespreekt. Als TBO-team moet je dan eerlijk zijn - Je hebt samen sommige dingen afgesproken. Daar moet je je dan ook aan houden.
Zijn we intern mee bezig. Hebben we ook gezien, en gehoord. Maar creativiteit is nog steeds niet verbodenquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nah, ik vind (buiten die bikini) dat ze niet moet zeuren. Ze had meteen moeten nadenken en het creatief moeten proberen op te lossen met Eline zoals ze nu zelf ook wil. Beloon dat maar.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |