dus datquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:24 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Als mensen niet naakt in beeld willen, dan hebben ze een groot groen net liggen bijvoorbeeld, of een ander gaat er met een handdoek voorstaan... Ik zie het punt niet zo.
Ik lig ook in een deuk om Peter.Hoop ook echt niet dat hij gaat.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind Peter leuk om naar te kijken, hij vertegenwoordigt het luxe licht neurotische deel van de samenleving. Ik wil niet dat hij gaat en vind dat de redactie er alles aan moet doen om hem erin te houden.
Eline voor de winstquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:23 schreef bunkerman het volgende:
weten jullie wat ..ik krijg steeds meer respect voor eline.........die meid klaagt wel eens ,maar dat is niets vergeleken met marielin en peuter...................
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:24 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Als mensen niet naakt in beeld willen, dan hebben ze een groot groen net liggen bijvoorbeeld, of een ander gaat er met een handdoek voorstaan... Ik zie het punt niet zo.
ook datquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat is dan dus flauw, maar goed, in een slipje en BH kun je ook douchen.....
Hij is zo gewoon doorsnee menselijkquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik lig ook in een deuk om Peter.Hoop ook echt niet dat hij gaat.
ja dat is dan weer een beetje jammerquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:26 schreef Loedertje het volgende:
Het is nu overigens al *als...* ik eruit ga
Jammer dat ze niet geprotesteerd hebben. Ze pikken toch wel veel van de regie.quote:
Er zal wel een regel bestaan dat je camera's niet mag hinderen of afdekken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:25 schreef Pek het volgende:
[..]
Inderdaad. Er hangt toch een camouflagenet in de gang? Daar valt best een douchegordijn van te McGuyveren. Of mag dat niet?
DAT is Peterquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja dat is dan weer een beetje jammer
Ze wordt, of eigenlijk werd, hier vaak als het verwende kakdametje neergezet, maar ze laat zich door niets van de wijs brengen. Die is mentaal stérk hoor!quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:23 schreef bunkerman het volgende:
weten jullie wat ..ik krijg steeds meer respect voor eline.........die meid klaagt wel eens ,maar dat is niets vergeleken met marielin en peuter...................
Ik wacht!!!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:27 schreef bunkerman het volgende:
[..]
snap dat gezeik niet over niet naakt douchen ....man je word ook naakt geboren ........iedereen mag me leuter zien ...boeit mij dat nou ............
Ik bedoel niet de camera afdekken, maar de douchequote:Op donderdag 14 mei 2009 11:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Er zal wel een regel bestaan dat je camera's niet mag hinderen of afdekken.
Voel me aardig alleen hier op dit forum,ben denk haast de enige nog die Peter en Marilien leuk vindquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij is zo gewoon doorsnee menselijkLekker om je aan te spiegelen.
Maar daar kan/mag Marielin toch anders over denken. Ze heeft vooraf afspraken gemaakt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:27 schreef bunkerman het volgende:
[..]
snap dat gezeik niet over niet naakt douchen ....man je word ook naakt geboren ........iedereen mag me leuter zien ...boeit mij dat nou ............
ja hij heeft zijn 12 uur aangevraagdquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:30 schreef JediMasterLucia het volgende:
ok, schakel dus net in en Peter wil nu naar huis omdat hij niet kan douchen?
Niks dreig, hij toont tenminste karakter. Los van het feit dat ik hem ook niet geweldig vind, maar hij verliest niet al zijn waarden en normen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:29 schreef Loedertje het volgende:
[..]
DAT is Peter
Niet/.wel/niet/wel/dreig/dreig/jouw schuld/nooit mijn schuld/de hele wereld is tegen mij/wat denkt de HELE wereld van mij, wel/niet/wel/niet/ik ga slaan hoor, wel/niet/wel.niet, ik ga eruit, ik blijf erin.
Een slap karakter is ook een karakter inderdaad.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:31 schreef ThunderBitch het volgende:
Niks dreig, hij toont tenminste karakter. Los van het feit dat ik hem ook niet geweldig vind, maar hij verliest niet al zijn waarden en normen.
Alleen? Valt toch wel mee joh. Ik heb niet echt favorieten, daarvoor zijn ze te gewoon en we kennen ze ook niet zo goed. Maar Marielin en Peter zijn voor mij de smaakmakers, ik geniet van dat meer dan menselijke geklaag en gezeurquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Voel me aardig alleen hier op dit forum,ben denk haast de enige nog die Peter en Marilien leuk vind![]()
Amber en Bobby waren mijn favorieten,maar helaas ook al weg.
Jeroen heeft de mazzel gehad om Peter tegenover zich te hebben. Het was ook niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:31 schreef Copycat het volgende:
Ik geloof dat Eline ook meer en meer mijn favoriet wordt. Jeroen is leuk qua de dingen op scherp te zetten (met name het ding Peter), maar die vind ik ergens toch te wack om als favoriet te hebben.
Karakter?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Niks dreig, hij toont tenminste karakter. Los van het feit dat ik hem ook niet geweldig vind, maar hij verliest niet al zijn waarden en normen.
Ach, wat is slap. Alleen een slappe lul is duidelijk, de rest is subjectief.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een slap karakter is ook een karakter inderdaad.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:33 schreef riames het volgende:
ben ik ff blij dat ons bobje er uit is moet er niet aan denken dat naakte kinderlijfje te zien
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:33 schreef riames het volgende:
ben ik ff blij dat ons bobje er uit is moet er niet aan denken dat naakte kinderlijfje te zien
Dat is nog maar de vraag, bij de meeste ruzies en conflicten keert ze volledig in zichzelf, sluit ze zich af en toont ze amper empathie jegens de rest. Ze is in staat om dan plotseling met haar vinger in d'r oren te gaan roepen *lalalala, ik heb m'n mascaraatje tenminste* lalalala, ik ben blij ! lalalala, jullie lekker niet maar Ik wel.quote:
Man ik zou de helen dag daar klagen,vooral als ik me verveelde.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Alleen? Valt toch wel mee joh. Ik heb niet echt favorieten, daarvoor zijn ze te gewoon en we kennen ze ook niet zo goed. Maar Marielin en Peter zijn voor mij de smaakmakers, ik geniet van dat meer dan menselijke geklaag en gezeur
Maar hij hield er na die waarschuwing wel gelijk over op. Dus zo graag wil hij nou ook weer niet gediskwalificeerd worden..quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Trucje van Peter om gediskwalificeerd te worden.
Ach, hij zal ook wel zien waarom.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:34 schreef Tessio het volgende:
Dan komt ook nog eens de klap voor Peter dat Jeroen bovenaan staat.
Ons:?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:33 schreef riames het volgende:
Dat merken ze vanzelf dan toch, dan grijpt de redactie toch wel in? Maar bij voorbaat al ervanuit gaan dat de redactie in gaat grijpen omdat je denkt dat je de regels gaat overtreden, is niet mijn stijl iigquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Er zal wel een regel bestaan dat je camera's niet mag hinderen of afdekken.
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag, bij de meeste ruzies en conflicten keert ze volledig in zichzelf, sluit ze zich af en toont ze amper empathie jegens de rest. Ze is in staat om dan plotseling met haar vinger in d'r oren te gaan roepen *lalalala, ik heb m'n mascaraatje tenminste* lalalala, ik ben blij ! lalalala, jullie lekker niet maar Ik wel.
Zullen we eerst deze volmaken anders?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hier verder [TBO COS#197] Bart roept Peter tot de orde....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |