quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jeroen heeft ook koffie en cake gehad.
Oh, ja. Bedankt voor de reminder.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:36 schreef riames het volgende:
jullie zijn nog steeds niet wakker he ik lig in n deuk hahahahahaha
Jeroen: dat is grappig, je zei dat ik in het verkeerde programma zat, maar eigenlijk zit jij in het verkeerde programmaquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:42 schreef Tessio het volgende:
Jeroen: Zal je nooit eens een keertje willen survivallen?
Peter: Nooit van mijn leven, nooi nooit geen 1 dag!
Wat slechtquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:43 schreef BobbyRond het volgende:
Dochteronderneming van CenterParcsBunkerParcs
Die gozer dacht echt dat The Bunker een makkelijk opstapje naar zijn landelijke doorbraak was, hè?quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:42 schreef Tessio het volgende:
Jeroen: Zal je nooit eens een keertje willen survivallen?
Peter: Nooit van mijn leven, nooi nooit geen 1 dag!
Wat is dat toch met die forumasielzoekers van nowlive ?quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:37 schreef riames het volgende:
ik ga snel weer naar nowlive.....veel gezelliger hihihihi
Ik geloof nooit dat Gustave Eiffel het zo bedoeld heeft..quote:
En dan nog verontwaardigd zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die gozer dacht echt dat The Bunker een makkelijk opstapje naar zijn landelijke doorbraak was, hè?
Nooit van je leven survivallen, maar wel een maand in een van alle gemakken ontdane bunker gaan zitten.
Ja, 2 strontvliegen in 1 klap!quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Marielin er al voor gezorgd dat Robert in da house is vanmiddag.
Kan hij daarna weer ergens anders bunkeren.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:47 schreef blomst het volgende:
Als Peter besluit zich er uit te laten zetten, dan wel graag met een dreun tegen Jeroen z'n kop.
Dus dat.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:45 schreef BobbyRond het volgende:
Als Peter Jeroen slaat, moeten we hem erin houden
Als Peter een camera stukslaat, moet ie erin blijven en betalen
Als Peter op de trap gaat staan moet het ook 2.500 euro kosten
Daar is wel zeep, al moet hij het niet laten vallenquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:48 schreef Tessio het volgende:
[..]
Kan hij daarna weer ergens anders bunkeren.
Toch is Pim wel een stabiele factor daar en langzaam maar zeker wordt Eline dat ook.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Er komen woordjes uit...
Hij vroeg: "Mag ik de lijm even."
Moet niet gekker worden
Dan gaat hij echt een leuke tijd tegemoet.. Bubba houdt wel van mannetjes die verzorging het belangrijkste in het leven vinden..quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:47 schreef blomst het volgende:
Als Peter besluit zich er uit te laten zetten, dan wel graag met een dreun tegen Jeroen z'n kop.
Maar volgens Peuter snapt de Psych het niet... Het is namelijk zeer duidelijk te zien dat Jeroen het kwaad is... maar de Psych ziet dat niet...quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als Ze Peter stukslaan, krijgen ze 2 500 euro erbijquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:45 schreef BobbyRond het volgende:
Als Peter Jeroen slaat, moeten we hem erin houden
Als Peter een camera stukslaat, moet ie erin blijven en betalen
Als Peter op de trap gaat staan moet het ook 2.500 euro kosten
Die Peter CallTV dinges, dat nummer werd blijkbaar veel gebeld, of de regie gunde het Peter niet meer...quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:48 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dan gaat hij echt een leuke tijd tegemoet.. Bubba houdt wel van mannetjes die verzorging het belangrijkste in het leven vinden..
Daar heeft Peter niet eens het lef voor. Woorden woorden en woorden, terwijl dat juist zijn zwaktebod isquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:47 schreef blomst het volgende:
Ik vind Peet wel het type voor een gebleekt anusjequote:Op donderdag 14 mei 2009 10:48 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Daar is wel zeep, al moet hij het niet laten vallen
Peter schijnt nogal losse handjes te hebben , zou zomaar kunnen gebeuren.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:47 schreef blomst het volgende:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:50 schreef Pek het volgende:
[..]
Ik vind Peet wel het type voor een gebleekt anusje
Zijn strippenkaart voor de psych is al vol hoor!quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoe triest ben je dan? Die Petra toch.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:51 schreef NrTH het volgende:
¤10.000,- opgeven omdat je een paar daagjes niet kan douchen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |