quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jeroen heeft ook koffie en cake gehad.
Oh, ja. Bedankt voor de reminder.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:36 schreef riames het volgende:
jullie zijn nog steeds niet wakker he ik lig in n deuk hahahahahaha
Jeroen: dat is grappig, je zei dat ik in het verkeerde programma zat, maar eigenlijk zit jij in het verkeerde programmaquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:42 schreef Tessio het volgende:
Jeroen: Zal je nooit eens een keertje willen survivallen?
Peter: Nooit van mijn leven, nooi nooit geen 1 dag!
Wat slechtquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:43 schreef BobbyRond het volgende:
Dochteronderneming van CenterParcsBunkerParcs
Die gozer dacht echt dat The Bunker een makkelijk opstapje naar zijn landelijke doorbraak was, hè?quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:42 schreef Tessio het volgende:
Jeroen: Zal je nooit eens een keertje willen survivallen?
Peter: Nooit van mijn leven, nooi nooit geen 1 dag!
Wat is dat toch met die forumasielzoekers van nowlive ?quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:37 schreef riames het volgende:
ik ga snel weer naar nowlive.....veel gezelliger hihihihi
Ik geloof nooit dat Gustave Eiffel het zo bedoeld heeft..quote:
En dan nog verontwaardigd zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die gozer dacht echt dat The Bunker een makkelijk opstapje naar zijn landelijke doorbraak was, hè?
Nooit van je leven survivallen, maar wel een maand in een van alle gemakken ontdane bunker gaan zitten.
Ja, 2 strontvliegen in 1 klap!quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Marielin er al voor gezorgd dat Robert in da house is vanmiddag.
Kan hij daarna weer ergens anders bunkeren.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:47 schreef blomst het volgende:
Als Peter besluit zich er uit te laten zetten, dan wel graag met een dreun tegen Jeroen z'n kop.
Dus dat.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:45 schreef BobbyRond het volgende:
Als Peter Jeroen slaat, moeten we hem erin houden
Als Peter een camera stukslaat, moet ie erin blijven en betalen
Als Peter op de trap gaat staan moet het ook 2.500 euro kosten
Daar is wel zeep, al moet hij het niet laten vallenquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:48 schreef Tessio het volgende:
[..]
Kan hij daarna weer ergens anders bunkeren.
Toch is Pim wel een stabiele factor daar en langzaam maar zeker wordt Eline dat ook.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Er komen woordjes uit...
Hij vroeg: "Mag ik de lijm even."
Moet niet gekker worden
Dan gaat hij echt een leuke tijd tegemoet.. Bubba houdt wel van mannetjes die verzorging het belangrijkste in het leven vinden..quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:47 schreef blomst het volgende:
Als Peter besluit zich er uit te laten zetten, dan wel graag met een dreun tegen Jeroen z'n kop.
Maar volgens Peuter snapt de Psych het niet... Het is namelijk zeer duidelijk te zien dat Jeroen het kwaad is... maar de Psych ziet dat niet...quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als Ze Peter stukslaan, krijgen ze 2 500 euro erbijquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:45 schreef BobbyRond het volgende:
Als Peter Jeroen slaat, moeten we hem erin houden
Als Peter een camera stukslaat, moet ie erin blijven en betalen
Als Peter op de trap gaat staan moet het ook 2.500 euro kosten
Die Peter CallTV dinges, dat nummer werd blijkbaar veel gebeld, of de regie gunde het Peter niet meer...quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:48 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dan gaat hij echt een leuke tijd tegemoet.. Bubba houdt wel van mannetjes die verzorging het belangrijkste in het leven vinden..
Daar heeft Peter niet eens het lef voor. Woorden woorden en woorden, terwijl dat juist zijn zwaktebod isquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:47 schreef blomst het volgende:
Ik vind Peet wel het type voor een gebleekt anusjequote:Op donderdag 14 mei 2009 10:48 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Daar is wel zeep, al moet hij het niet laten vallen
Peter schijnt nogal losse handjes te hebben , zou zomaar kunnen gebeuren.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:47 schreef blomst het volgende:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:50 schreef Pek het volgende:
[..]
Ik vind Peet wel het type voor een gebleekt anusje
Zijn strippenkaart voor de psych is al vol hoor!quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoe triest ben je dan? Die Petra toch.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:51 schreef NrTH het volgende:
¤10.000,- opgeven omdat je een paar daagjes niet kan douchen..
Eline is van mening dat er een limiet moet zitten aan het aanvragen van de 12 uurquote:
jeroen voert geen discussies die zuigt alleen maarquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:44 schreef BobbyRond het volgende:
Peter gaat het nooit winnen van Jeroen op gebied van discussies.
Jij ging toch weg?quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:49 schreef riames het volgende:
goed van jou bobby rond je bent n ster om mensen geld uit hun zakken te trommelen van de bunker he
quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:50 schreef BobbyRond het volgende:
Whahahaha, die Pim: 'Wie ga je slaan?'
Dat zou Petertje dan toch moeten winnen, vind hem wel het type om goed te kunnen zuigen..quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:53 schreef kikkertje46 het volgende:
[..]
jeroen voert geen discussies die zuigt alleen maar
quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:53 schreef kikkertje46 het volgende:
[..]
jeroen voert geen discussies die zuigt alleen maar
Zelfs Eline, een prototype meisjes meisje is nog meer man dat hij.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:53 schreef Maanvis het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie is, maar Peter is voor mij echt de zwakste man die ik ooit heb gezien.
Jij bent niet ouder dan 14... Dat kan niet andersquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:51 schreef riames het volgende:
VOOR de bunker moet t zijn hahahaha
jammer he nu peter er uit gaat nu loopt t spel gevaar he
Geen doorzettingsvermogen, geen controle over zijn emoties, veroordelingen voor geweldsmisdrijfjes en 2 maal een ongeluk na rijden onder invloed. Lekker stabiel ventje ja..quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:53 schreef Maanvis het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie is, maar Peter is voor mij echt de zwakste man die ik ooit heb gezien.
En als hij zijn 12 uur weer intrekt heeft hij al die tijd niks gedaan vanaf dat moment dat hij hem aan vroeg.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:54 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Als Peuter zo'n groepsgevoel heeft als hij zegt.... Dan kan hij tot zijn exit toch best meehelpen met de Eiffeltoren...
Maar nee... Hij denkt liever aan zichzelf!!
Ga jij eens even wieberen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:55 schreef riames het volgende:
ga je hamsterwangen van binnen poetser bobby was je goed in hahaha
Joh krijg de garoetenga!quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:55 schreef riames het volgende:
Je hebt in de bibliotheek leesboekjes met een AVI niveau, misschien moet je op internet eens zoeken naar een forum wat goed bij je past. Dit is werkelijk net iets te hoog gegrepen voor je riames.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:55 schreef riames het volgende:
Egoïstischquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:55 schreef Tessio het volgende:
[..]
En als hij zijn 12 uur weer intrekt heeft hij al die tijd niks gedaan vanaf dat moment dat hij hem aan vroeg.
En dan reken ik wel even op een VETTE persoonlijke sanctie nar Peter toe!
quote:
Ik zie er geen man in.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:53 schreef Maanvis het volgende:
Marielin krijgt vanavond 3000 stemmen in de min, dus dat wil ik nog wel eens zienquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tenzij Peter onderaan staat, dan gaat hij al eerder exit zonder verdere gevolgen.
Jij hebt 3 VIP-arrangementjes genomen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Marielin krijgt vanavond 3000 stemmen in de min, dus dat wil ik nog wel eens zien.
Wat een kutnummer is dat, zeg.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:59 schreef Marrije het volgende:
Peter: ik heb het leuk gedaan, ik heb een plaatje gemaakt, kijken wat daar van komt. . .
Mijn bek valt open bij die minkukel.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Peuter:
blalala... GEEN DOUCHEGORDIJN.. !!!
Die heb je zelf gejat voor peuken!
Wat een sukkel !!!!!
dat denk ik niet, zijn moeder ligt onder de grondquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:59 schreef Tessio het volgende:
Peter wil het niet meer zonder tandenborstel, zonder douche, geen schoon ondergoed bla ba bla.
Kortom: Ik wil naar mammie!
Eline snapt het spel.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Eline is van mening dat er een limiet moet zitten aan het aanvragen van de 12 uur
Haha De wens is de vader van de gedachte!quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tenzij Peter onderaan staat, dan gaat hij al eerder exit zonder verdere gevolgen.
Op naar de bejaardensoos!quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een kutnummer is dat, zeg.
Daar ga je mee scoren, Petra!
Peter is nu toch beroemd?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:01 schreef Dementor het volgende:
Fase 2, Fase 2, wie is er sterk genoeg voor Fase 2...
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:01 schreef Dementor het volgende:
Fase 2, Fase 2, wie is er sterk genoeg voor Fase 2...
Agh, hoe dat eruit zietquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:01 schreef spapaars het volgende:
Heeft een wereld hit in wording , het is goed zo.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |