quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jeroen heeft ook koffie en cake gehad.
Oh, ja. Bedankt voor de reminder.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:36 schreef riames het volgende:
jullie zijn nog steeds niet wakker he ik lig in n deuk hahahahahaha
Jeroen: dat is grappig, je zei dat ik in het verkeerde programma zat, maar eigenlijk zit jij in het verkeerde programmaquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:42 schreef Tessio het volgende:
Jeroen: Zal je nooit eens een keertje willen survivallen?
Peter: Nooit van mijn leven, nooi nooit geen 1 dag!
Wat slechtquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:43 schreef BobbyRond het volgende:
Dochteronderneming van CenterParcsBunkerParcs
Die gozer dacht echt dat The Bunker een makkelijk opstapje naar zijn landelijke doorbraak was, hè?quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:42 schreef Tessio het volgende:
Jeroen: Zal je nooit eens een keertje willen survivallen?
Peter: Nooit van mijn leven, nooi nooit geen 1 dag!
Wat is dat toch met die forumasielzoekers van nowlive ?quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:37 schreef riames het volgende:
ik ga snel weer naar nowlive.....veel gezelliger hihihihi
Ik geloof nooit dat Gustave Eiffel het zo bedoeld heeft..quote:
En dan nog verontwaardigd zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die gozer dacht echt dat The Bunker een makkelijk opstapje naar zijn landelijke doorbraak was, hè?
Nooit van je leven survivallen, maar wel een maand in een van alle gemakken ontdane bunker gaan zitten.
Ja, 2 strontvliegen in 1 klap!quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Marielin er al voor gezorgd dat Robert in da house is vanmiddag.
Kan hij daarna weer ergens anders bunkeren.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:47 schreef blomst het volgende:
Als Peter besluit zich er uit te laten zetten, dan wel graag met een dreun tegen Jeroen z'n kop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |