Truequote:
Link doet 't hier nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:52 schreef Timo20 het volgende:
tjonge jonge: http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/41961721![]()
![]()
wat een k*t commentaar van die sn*l
![]()
![]()
Whaha een zwanger nijlpaard?!quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:19 schreef Timo20 het volgende:
TrueMaar als ik iets niet heb dan is het wel conditie. Nou ja, niet helemaal: heb de conditie van een zwanger nijlpaard
![]()
@ TT
quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Link doet 't hier niet. Wat is de titel van het artikel
quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:21 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren trouwens bij de Arbeidsvitaminen genoten van Last Stop this town van Eels![]()
M`n dag was gelijk goed toen Ekdom vertelde dat er een nieuw album uitkomt
![]()
![]()
heb deze nu opstaan:![]()
quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]Eels
![]()
Geloof dat het gisteren sowieso een briljante muziekdag was. 2x Queen/Freddie Mercury gehoord en ook nog eens Eels.
Wat een witte leugen toch weerquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:31 schreef Sirolf het volgende:
Morgen White Lies... en uitgerekend morgenochtend kom ik later! Belabberde planning van mezelf...
Dat is een leugen of niet??quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:31 schreef Sirolf het volgende:
Morgen White Lies... en uitgerekend morgenochtend kom ik later! Belabberde planning van mezelf...
Hahaquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:46 schreef TheZapster het volgende:
PR heeft concurrentie waar het die Hugo betreft![]()
http://www.astriddejong.nl/angrylog/log/151135/trouwen/
Whehequote:Op woensdag 13 mei 2009 22:55 schreef Timo20 het volgende:
Hey,
ik geloof dat daar Calvin Harris op m`n mp3FM en volgens mij is ie Not Alone![]()
![]()
Geyl, hoop dat er modder beschikbaar isquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha. Hoop dat ze het leest dan krijgen we een fight tussen 2 dames
![]()
Go PR !
![]()
Rood?! Werd er een schaats in een hoofd gesmeten ofzo?quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:58 schreef borisz het volgende:
Kijk ik het sportjournaal. Halve finale hockeyplayoffs wordt er een rode kaart getrokken, voor het eerst dat ik dat heb gezien.
Nee iemand gaf een elleboogje was niet eens er zo heel erg uit zag.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Rood?! Werd er een schaats in een hoofd gesmeten ofzo?
Ik zie nu trouwens dat ik zelf het "ijs-" erbij heb bedacht. Rood bij hockey he'k wel vaker gezien, maar dan op een veul lager niveau.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Nee iemand gaf een elleboogje was niet eens er zo heel erg uit zag.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Rood?! Werd er een schaats in een hoofd gesmeten ofzo?
Nee, heb morgen... eh... vanochtend eerst rijles...quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is een leugen of niet??. Voor de verandering zal de radio voor 10:00 bij mij op 3FM staan
. Neem aan dat de uitzending ook weer online komt te staan..
LeLe.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:09 schreef Sersjee het volgende:
Lang zal ikke leven in de gloria![]()
Het bier staat koud...
Ik lust er nog wel 1quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:09 schreef Sersjee het volgende:
Lang zal ikke leven in de gloria![]()
Het bier staat koud...
Dank! *Timo ook een biertje geeft*quote:
* Timo20 proost!quote:
De titel alleen al!quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:51 schreef Sersjee het volgende:She don't use jelly
![]()
O, en dit moet wel de kewlste film ooit worden...
quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:08 schreef TheZapster het volgende:
Moet je hier niet posten Hans? Lady Gaga; waar de neuk komt die hype vandaan?, als enige Lady Gaga-fan in het topic?
Ik ga ff kijken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:22 schreef Sersjee het volgende:
Goedemorgen![]()
Koffie met gebak in de kantine...
Ik weet niet over wie je het hebt, maar ik mag lady gaga ook graagquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:08 schreef TheZapster het volgende:
Moet je hier niet posten Hans? Lady Gaga; waar de neuk komt die hype vandaan?, als enige Lady Gaga-fan in het topic?
Daarom. Het beeld mis ik erbij.quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:58 schreef SilentChaos het volgende:
Je moet die kop eigenlijk ook zien van'm
Waarom mis ik dat nou net weerquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:55 schreef Againzender het volgende:
Kijk Giel, dat is eerlijk: Pokerface draaien jullie dus niet voor de lol!
Gerard wilde Pokerface draaien. Toen zei Giel: Jezus Gerard, ga je nou echt voor je lol pokerface draaien??quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom mis ik dat nou net weer
Wilde net watkomen posten
En toen zei Gerard: "nee, dat moet ik, anders wordt de muziekredactie boos..."quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
Gerard wilde Pokerface draaien. Toen zei Giel: Jezus Gerard, ga je nou echt voor je lol pokerface draaien??
Hij probeerde een bruggetje te maken met wat er eerder was gedraaid/gezegd geloof ik, maar ik zet de radio ook net pas aan, net terug van de boodschappen namelijkquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:00 schreef Piles het volgende:
[..]
En toen zei Gerard: "nee, dat moet ik, anders wordt de muziekredactie boos..."
Och, die merkt het toch niet. De muziekpolitie van Arbeidsvitaminen staat koffie te proeven in de hal.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:00 schreef Piles het volgende:
[..]
En toen zei Gerard: "nee, dat moet ik, anders wordt de muziekredactie boos..."
Echt waar? Ze kunnen dus nog slechter werk maken dat dat gay-disco nummer?quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:15 schreef SilentChaos het volgende:
Nee dit zijn de killers...Vreselijk inderdaad
Nu dan maar even een vrolijk liedje voor jequote:Op donderdag 14 mei 2009 10:08 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Echt waar? Ze kunnen dus nog slechter werk maken dat dat gay-disco nummer?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Nu dan maar even een vrolijk liedje voor je
Maar er wel een Giel edit van makenquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:55 schreef Againzender het volgende:
Giel draait liever Jordy van Loon... I rest my casequote:Op donderdag 14 mei 2009 09:55 schreef Againzender het volgende:
Ook dat nog ja... echt waar, een kanslozere dj is er echt niet te vinden, zelfs Sander L niet!quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Maar er wel een Giel edit van maken.
Ja, dat begreep ik nu ook niet helemaalquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Maar er wel een Giel edit van maken.
Dat is een van Gerards oudste jingles die hij erdoorheen gooitquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:17 schreef Timo20 het volgende:
Zingt ie op het einde nou over Gerard Ekdom?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat is een van Gerards oudste jingles die hij erdoorheen gooit
Ik zeg niet wat we gaan doen, maar neem wel je zwemspullen mee...quote:
Echt iedereen is uitgenodigd, dus jij ook.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zeg niet wat we gaan doen, maar neem wel je zwemspullen mee...
Zie je wel.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:38 schreef on_air het volgende:
Heb een chanson voor je aangevraagd. Niet dat Ekdom ooit iets van me uitkiest, maar wie weet.
De geste wordt in ieder geval zeer gewaardeerd!quote:
Voor vanmiddag dan nog een verzoekje? Ik heb drie uur radio.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De geste wordt in ieder geval zeer gewaardeerd!
om 10:45 wel, maar om 5:45 een stuk minderquote:
kan niet missen hequote:Op donderdag 14 mei 2009 10:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Was jij dat AZ? Ik hoorde beide namen, ik denk, die ken ik.
Distant Sun natuurlijk...quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:47 schreef on_air het volgende:
[..]
Voor vanmiddag dan nog een verzoekje? Ik heb drie uur radio.
14 tot 17. Voorkeur voor een tijd, ik kan de muziek plannen als ik wil.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Distant Sun natuurlijk...
Van hoe laat tot hoe laat?
Als het kan graag tussen 14 en 15, want daarna ben ik op pad. *nu al blij*quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:53 schreef on_air het volgende:
[..]
14 tot 17. Voorkeur voor een tijd, ik kan de muziek plannen als ik wil.
Openingsplaat! Hou 14.03u aan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als het kan graag tussen 14 en 15, want daarna ben ik op pad. *nu al blij*
Er komen steeds meer klagers/afhakers, of valt alleen mij dat op?quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:59 schreef themauster het volgende:
Wat een kutmuziek vanochtend zeg vooral toen duffy vanochtend kwam wou ik de radio wel even op een andere zender zetten en het wordt tijd dat de playlisten bij 3fm eens gaan veranderen ik hoor nummers bijna wel 4 of 5 keer per dag
Ik heb mijn hoop op de nieuwe zendercoördinator gevestigd, is het al bekend wie dat wordt?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Er komen steeds meer klagers/afhakers, of valt alleen mij dat op?
In juni begin ik aan mn nieuwe functiequote:Op donderdag 14 mei 2009 11:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb mijn hoop op de nieuwe zendercoördinator gevestigd, is het al bekend wie dat wordt?
Nou werd je het maarquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:16 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
In juni begin ik aan mn nieuwe functie
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:16 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
In juni begin ik aan mn nieuwe functie
Dankjequote:Op donderdag 14 mei 2009 11:18 schreef themauster het volgende:
[..]
Nou werd je het maarjij hebt wel verstand van goede muziek
Die goede, oude Carmageddon-tijdquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:42 schreef SilentChaos het volgende:
dat heb ik bij Load van Metallica
Die draaide ik altijd toen ik Carmageddon speelde
Staat Fuel daarop? Die vind ik geniaal!quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:42 schreef SilentChaos het volgende:
dat heb ik bij Load van Metallica
Die draaide ik altijd toen ik Carmageddon speelde
Hans is een Bot.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:10 schreef -Hans- het volgende:
Po Po Pokerface. Wat een hit mensen, niet te filmen
Maar je weet toch wel dat Idols de maatstaf is voor wat goede muziek isquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:16 schreef broer het volgende:
Jezus, draaien ze deze versie van Hallelujah echt serieus? Alsof het een goede versie is, zeg maar?
Ik wacht nog even op de afkondiging. Daar móet iets lelijks in zitten.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:17 schreef Piles het volgende:
Maar je weet toch wel dat Idols de maatstaf is voor wat goede muziek is
Nee dat is ReLoadquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:46 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Staat Fuel daarop? Die vind ik geniaal!
Ik vermoed zomaar dat je niet de enige met die bentquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:19 schreef SilentChaos het volgende:
Zo, ff een nooit grappig gesmst
"met je geld wapperen is nooit grappig"
Eensquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:20 schreef broer het volgende:
'Verdienstelijk.'
Stenders wordt veel te mild.
me2quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:36 schreef Againzender het volgende:
ik vind dat headlock best een geinig nummer
Auto-tune?quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:41 schreef 3FMaster het volgende:
Wat hebben al die rapperts toch tegenwoordig met die voicedinges? Iedereen gebruikt dat 'ik-kan-niet-zingen-maar-ik-wil-het-wel-dus-ik-gebruik-dat-programma-maar'.
Ik hoorde het eerst bij Yes-R, die Ken je West gebruikt het, nu zij ook al.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Auto-tune?
Zoals het op deze manier gebruikt is, is het niet echt zo van"ik kan niet zingen dus ik doe autotune" maar is het meer voor dat effect. Sommigen vinden het leuk (is't ook, mits niet te vaak gebruikt, maar het is tegenwoordig helaas nogal in...)
Auto-tune zoals Britney Spears etc het gebruikt is vervelender. Daar hoor je hem nauwelijks namelijk maar kunnen ze dus echt niet zingen
Fergie kan wel zingen in het echt trouwens
Nee! Essentieel verschil: The Scene heeft kwaliteit, die plaat van zonet was erg slecht.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:51 schreef 3FMaster het volgende:
Kan ik zeggen dat dit een beetje op De Scene leek?
erg slecht iddquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:55 schreef broer het volgende:
[..]
Nee! Essentieel verschil: The Scene heeft kwaliteit, die plaat van zonet was erg slecht.
Ik vond het wel een leuk liedjequote:Op donderdag 14 mei 2009 13:55 schreef broer het volgende:
[..]
Nee! Essentieel verschil: The Scene heeft kwaliteit, die plaat van zonet was erg slecht.
Dan heb je een ander nummer gehoord dan ik...quote:
Altijd fijn dat je hier niet de enige bentquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan heb je een ander nummer gehoord dan ik...
[jingleKX]every time i turn on the redio, i hear the same 5 songs, 15 times a day for three months... Ja, daar hebben we bij KX dus ook een hekel aanquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:59 schreef themauster het volgende:
Wat een kutmuziek vanochtend zeg vooral toen duffy vanochtend kwam wou ik de radio wel even op een andere zender zetten en het wordt tijd dat de playlisten bij 3fm eens gaan veranderen ik hoor nummers bijna wel 4 of 5 keer per dag
Jammer!!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:58 schreef themauster het volgende:
Paul Rodgers gaat niet meer touren met Queen jammer had ze graag nog een keer willen zien
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:14 schreef naatje_1 het volgende:
HejDe nieuwe TSOD pt 2 podcast is binnen
Dat is neit verkeerdquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ook een abbonement op die podcastZe doen het dus een keer per 2 maanden
haha idd.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:43 schreef themauster het volgende:
owja vandaag gaan de toppers gigantisch af in moskou
podcasten zijn altijd gratisquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is neit verkeerdNeem aan dat het gratis is of niet??
ik had al gelezenquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:46 schreef TheZapster het volgende:
PR heeft concurrentie waar het die Hugo betreft![]()
http://www.astriddejong.nl/angrylog/log/151135/trouwen/
Astridquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik had al gelezenen ook als ze daniel lippens leuk vind, en natuurlijk helemaal bij eddie
![]()
dan begrijp je het idee achter het spel echt niet iddquote:
Hahaquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Een uur en een kwartier Hans, beetje laat
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=8489quote:3FM heeft vanaf maandag extra aandacht voor de eindexamens. Op examendagen van 18 mei tot en met 3 juni zijn eindexamen-updates te horen in de nieuwsbulletins van 3FM NOS Headlines, samengesteld door een speciale eindexamenredactie van het 3FM-programma Bring it on! (NCRV
Doen ze elk jaar toch?quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=8489
Heyquote:
Volgens mij ook jaquote:
Hoi Hansquote:
Hey Pilesquote:
quote:[..]
Volgens mij ook ja
Maar aangezien Hans elk uur juicht bij Pokerface, denk ik dat zijn geheugen niet optimaal is
hij weet wel dat et pkerface isquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Hey![]()
[..]
Volgens mij ook ja
Maar aangezien Hans elk uur juicht bij Pokerface, denk ik dat zijn geheugen niet optimaal is
quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:40 schreef Piles het volgende:
Volgens mij ook ja
Doeiquote:
Toch niet?quote:
Sssst, zeg dat woord nou niet, anders word ik er zo aan herinnerd dat ik hem ook nog moet doen...quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee joh. Wel even snel nog de afwas doen..
Zometeen domien time
lolquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:06 schreef MutZ het volgende:
[..]
Sssst, zeg dat woord nou niet, anders word ik er zo aan herinnerd dat ik hem ook nog moet doen...
Ja, nu is het al te laatquote:
quote:
Me 2quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:13 schreef Timo20 het volgende:
Ik hoor toch echt Clocks van Coldplay hoor
Tsss... Mijn wekker gaat morgen gewoon weer om half 6, gezellig wakker worden met Guis (die ik overigens gisteren nog aan de lijn had)quote:
quote:
jij hier?quote:
1000 ton staal verticaal ! wat een hit mensenquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:17 schreef DomienVerschuuren het volgende:
MENSEN! DAAR GAAN WE WEER!!
8000 hits per uur!quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
1000 ton staal verticaal ! wat een hit mensen
Sorryquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:18 schreef MutZ het volgende:
[..]
Tsss... Mijn wekker gaat morgen gewoon weer om half 6, gezellig wakker worden met Guis (die ik overigens gisteren nog aan de lijn had)
Relaxedquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Sorry.
Ik moet morgen gewoon de boeken in, maandag tentamens. Maar vanavond helemaal niets doen.
quote:
Veel plezier met het uitzoeken van cd's en dvd'squote:
Hey!quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:45 schreef purplerose het volgende:
wat is dit toch een walgelijke kutplaat van die little boots
hai lievjes
Ik ookquote:
De afgang van NL? Ik hou het bij MetDomien, daar is de kwaliteit toch wat meer gegarandeerd...quote:
Hier is het lekker droog...quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een kutweer net onderweg van Brussel naar Maastricht. Gigantische stortbuien.
grijs maar droogquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een kutweer net onderweg van Brussel naar Maastricht. Gigantische stortbuien.
Ik zit hier buiten in de zon met een korte broekquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mwah de kwaliteit is zeker niet gegarandeerd als lady gaga voorbij komtquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:26 schreef MutZ het volgende:
[..]
De afgang van NL? Ik hou het bij MetDomien, daar is de kwaliteit toch wat meer gegarandeerd...
Goede tip.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:30 schreef naatje_1 het volgende:
ow, btw ik moet metdomien missenga hans teeuwen kijken
Er komt behoorlijk wat heftigs aan...quote:
Ik vroeg me al af wat jij de hele dag aan het uitvreten bent daarquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, maar dit jaar heb ik de 3FM Eindexamen-site technisch in elkaar geknutseld.
Tot wanneer loopt je stage bij 3fm ? en/of ga je daarna verder bij 3fm wordt mag iemand anders je stageplaats komen opvullen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, maar dit jaar heb ik de 3FM Eindexamen-site technisch in elkaar geknutseld.
Half juli, en dan ga ik vakantie vieren.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Tot wanneer loopt je stage bij 3fm ? en/of ga je daarna verder bij 3fm wordt mag iemand anders je stageplaats komen opvullen.
Ik hoop dat de nieuwe site niet zo zwaar is qua laden als de oudequote:Op donderdag 14 mei 2009 20:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Half juli, en dan ga ik vakantie vieren.
En in september weer gewoon naar school, dus er komt weer een nieuwe stagiair bij 3.
Als ik zie wat er allemaal in gaat komen durf ik dat te betwijfelen...quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik hoop dat de nieuwe site niet zo zwaar is qua laden als de oude
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |