ik had al gelezenquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:46 schreef TheZapster het volgende:
PR heeft concurrentie waar het die Hugo betreft![]()
http://www.astriddejong.nl/angrylog/log/151135/trouwen/
Astridquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik had al gelezenen ook als ze daniel lippens leuk vind, en natuurlijk helemaal bij eddie
![]()
dan begrijp je het idee achter het spel echt niet iddquote:
Hahaquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Een uur en een kwartier Hans, beetje laat
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=8489quote:3FM heeft vanaf maandag extra aandacht voor de eindexamens. Op examendagen van 18 mei tot en met 3 juni zijn eindexamen-updates te horen in de nieuwsbulletins van 3FM NOS Headlines, samengesteld door een speciale eindexamenredactie van het 3FM-programma Bring it on! (NCRV
Doen ze elk jaar toch?quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=8489
Heyquote:
Volgens mij ook jaquote:
Hoi Hansquote:
Hey Pilesquote:
quote:[..]
Volgens mij ook ja
Maar aangezien Hans elk uur juicht bij Pokerface, denk ik dat zijn geheugen niet optimaal is
hij weet wel dat et pkerface isquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Hey![]()
[..]
Volgens mij ook ja
Maar aangezien Hans elk uur juicht bij Pokerface, denk ik dat zijn geheugen niet optimaal is
quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:40 schreef Piles het volgende:
Volgens mij ook ja
Doeiquote:
Toch niet?quote:
Sssst, zeg dat woord nou niet, anders word ik er zo aan herinnerd dat ik hem ook nog moet doen...quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee joh. Wel even snel nog de afwas doen..
Zometeen domien time
lolquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:06 schreef MutZ het volgende:
[..]
Sssst, zeg dat woord nou niet, anders word ik er zo aan herinnerd dat ik hem ook nog moet doen...
Ja, nu is het al te laatquote:
quote:
Me 2quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:13 schreef Timo20 het volgende:
Ik hoor toch echt Clocks van Coldplay hoor
Tsss... Mijn wekker gaat morgen gewoon weer om half 6, gezellig wakker worden met Guis (die ik overigens gisteren nog aan de lijn had)quote:
quote:
jij hier?quote:
1000 ton staal verticaal ! wat een hit mensenquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:17 schreef DomienVerschuuren het volgende:
MENSEN! DAAR GAAN WE WEER!!
8000 hits per uur!quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
1000 ton staal verticaal ! wat een hit mensen
Sorryquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:18 schreef MutZ het volgende:
[..]
Tsss... Mijn wekker gaat morgen gewoon weer om half 6, gezellig wakker worden met Guis (die ik overigens gisteren nog aan de lijn had)
Relaxedquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Sorry.
Ik moet morgen gewoon de boeken in, maandag tentamens. Maar vanavond helemaal niets doen.
quote:
Veel plezier met het uitzoeken van cd's en dvd'squote:
Hey!quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:45 schreef purplerose het volgende:
wat is dit toch een walgelijke kutplaat van die little boots
hai lievjes
Ik ookquote:
De afgang van NL? Ik hou het bij MetDomien, daar is de kwaliteit toch wat meer gegarandeerd...quote:
Hier is het lekker droog...quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een kutweer net onderweg van Brussel naar Maastricht. Gigantische stortbuien.
grijs maar droogquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een kutweer net onderweg van Brussel naar Maastricht. Gigantische stortbuien.
Ik zit hier buiten in de zon met een korte broekquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mwah de kwaliteit is zeker niet gegarandeerd als lady gaga voorbij komtquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:26 schreef MutZ het volgende:
[..]
De afgang van NL? Ik hou het bij MetDomien, daar is de kwaliteit toch wat meer gegarandeerd...
Goede tip.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:30 schreef naatje_1 het volgende:
ow, btw ik moet metdomien missenga hans teeuwen kijken
Er komt behoorlijk wat heftigs aan...quote:
Ik vroeg me al af wat jij de hele dag aan het uitvreten bent daarquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, maar dit jaar heb ik de 3FM Eindexamen-site technisch in elkaar geknutseld.
Tot wanneer loopt je stage bij 3fm ? en/of ga je daarna verder bij 3fm wordt mag iemand anders je stageplaats komen opvullen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, maar dit jaar heb ik de 3FM Eindexamen-site technisch in elkaar geknutseld.
Half juli, en dan ga ik vakantie vieren.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Tot wanneer loopt je stage bij 3fm ? en/of ga je daarna verder bij 3fm wordt mag iemand anders je stageplaats komen opvullen.
Ik hoop dat de nieuwe site niet zo zwaar is qua laden als de oudequote:Op donderdag 14 mei 2009 20:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Half juli, en dan ga ik vakantie vieren.
En in september weer gewoon naar school, dus er komt weer een nieuwe stagiair bij 3.
Als ik zie wat er allemaal in gaat komen durf ik dat te betwijfelen...quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik hoop dat de nieuwe site niet zo zwaar is qua laden als de oude
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |