![]()
Leuke nummertjes heur, Just dance en Pokerface, maareh, is na 2 hitjes de aandacht voor Lady Gaga niet een klein beetje overdreven? Het zal mij iig niets verbazen als we na dit album bar weinig meer van haar vernemen. Maar ja, ondertussen wordt ze me toch een partij gehyped door o.a. 538. Die heeft zelfs een aparte pagina opgezet waar je elke dag het laatste nieuws kan terugvinden over Lady Gaga:
http://www.538.nl/ladygagaZo zo, elke dag het laatste nieuws over Lady gaga. Nou ik ben blij dat ik hier gebruik van kan maken want ik zou niet weten hoe ik zou moeten leven zonder info als: Lady GaGa in Nederland! 'Love Game' van Lady GaGa deze week Alarmschijf, Lady GaGa staat op instorten, Lady GaGa bang voor mannen en ‘oude foto’s etc. Ik zie dus gewoon echt mensen elke dag even kijken wat Lady Gaga nou weer heeft meegemaakt...
Misschien moet ik maar lid worden van de...
Lady Gaga NieuwsbriefWtf!!!

Toch knap hoor; simpele (maar wel lekkere) dancenummers maken er uit zien als een dragqueen (met die pruik en zonnebril), theezakjestietjes hebben en dan toch zo gehyped worden neergezet. Britney en Madonna waren vroeger tenminste wel lekkere wijven. Lady gagay mocht willen dat ze teitjes van Madonna anno jaren 80/90 had

Klacht: is wel duidelijk denk?
[b]Op
vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_