Truequote:
Link doet 't hier nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:52 schreef Timo20 het volgende:
tjonge jonge: http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/41961721![]()
![]()
wat een k*t commentaar van die sn*l
![]()
![]()
Whaha een zwanger nijlpaard?!quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:19 schreef Timo20 het volgende:
TrueMaar als ik iets niet heb dan is het wel conditie. Nou ja, niet helemaal: heb de conditie van een zwanger nijlpaard
![]()
@ TT
quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Link doet 't hier niet. Wat is de titel van het artikel
quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:21 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren trouwens bij de Arbeidsvitaminen genoten van Last Stop this town van Eels![]()
M`n dag was gelijk goed toen Ekdom vertelde dat er een nieuw album uitkomt
![]()
![]()
heb deze nu opstaan:![]()
quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]Eels
![]()
Geloof dat het gisteren sowieso een briljante muziekdag was. 2x Queen/Freddie Mercury gehoord en ook nog eens Eels.
Wat een witte leugen toch weerquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:31 schreef Sirolf het volgende:
Morgen White Lies... en uitgerekend morgenochtend kom ik later! Belabberde planning van mezelf...
Dat is een leugen of niet??quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:31 schreef Sirolf het volgende:
Morgen White Lies... en uitgerekend morgenochtend kom ik later! Belabberde planning van mezelf...
Hahaquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:46 schreef TheZapster het volgende:
PR heeft concurrentie waar het die Hugo betreft![]()
http://www.astriddejong.nl/angrylog/log/151135/trouwen/
Whehequote:Op woensdag 13 mei 2009 22:55 schreef Timo20 het volgende:
Hey,
ik geloof dat daar Calvin Harris op m`n mp3FM en volgens mij is ie Not Alone![]()
![]()
Geyl, hoop dat er modder beschikbaar isquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha. Hoop dat ze het leest dan krijgen we een fight tussen 2 dames
![]()
Go PR !
![]()
Rood?! Werd er een schaats in een hoofd gesmeten ofzo?quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:58 schreef borisz het volgende:
Kijk ik het sportjournaal. Halve finale hockeyplayoffs wordt er een rode kaart getrokken, voor het eerst dat ik dat heb gezien.
Nee iemand gaf een elleboogje was niet eens er zo heel erg uit zag.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Rood?! Werd er een schaats in een hoofd gesmeten ofzo?
Ik zie nu trouwens dat ik zelf het "ijs-" erbij heb bedacht. Rood bij hockey he'k wel vaker gezien, maar dan op een veul lager niveau.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Nee iemand gaf een elleboogje was niet eens er zo heel erg uit zag.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Rood?! Werd er een schaats in een hoofd gesmeten ofzo?
Nee, heb morgen... eh... vanochtend eerst rijles...quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is een leugen of niet??. Voor de verandering zal de radio voor 10:00 bij mij op 3FM staan
. Neem aan dat de uitzending ook weer online komt te staan..
LeLe.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:09 schreef Sersjee het volgende:
Lang zal ikke leven in de gloria![]()
Het bier staat koud...
Ik lust er nog wel 1quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:09 schreef Sersjee het volgende:
Lang zal ikke leven in de gloria![]()
Het bier staat koud...
Dank! *Timo ook een biertje geeft*quote:
* Timo20 proost!quote:
De titel alleen al!quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:51 schreef Sersjee het volgende:She don't use jelly
![]()
O, en dit moet wel de kewlste film ooit worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |