hehequote:
quote:3VOOR12RADIO Live Special met Elbow
Dinsdag 26 mei geeft de Engelse band Elbow een speciaal akoestisch optreden met strijkers voor 3VOOR12RADIO Live, het VPRO radioprogramma van Eric Corton op 3FM. De exclusieve showcase is donderdag 28 mei in een speciale Elbow-aflevering van 3VOOR12RADIO live te horen op 3FM en vanaf vrijdag 29 mei te zien op 3VOOR12TV.
Ik zit morgen om 5 voor 12 vooraan bij mn computer met mn vlaggetjequote:
Goh, ik kom ook weer eens een keertje langsquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:39 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Waar dan? Ik draai John Legend namelijk!
Ik zou het laatste doen, voor het sfeertje.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zit morgen om 5 voor 12 vooraan bij mn computer met mn vlaggetje
Of zal ik voor de vorm 2 minuten later gaan zitten?
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:56 schreef Timo20 het volgende:
DIE REGELS WERKEN NIET!!!!! de enige manier om jeugdwerkeloosheid aan te pakken is om de jongeren die wel werken er niet na een hafl jaar of een jaar uit te schoppen maar ze een vast contract te geven! hef de flexwet op en je bent van de problemen af. Ben ik nou zo dom??
Saybia![]()
I know. Ik heb toevallig geluk gehad dat er iemand weg ging op mijn werk en bij de ziekenhuis apotheek ging werken, dus er kwam plaats vrij: heb daardoor een vast contract gekregen per afgelopen 1 november. Anders had ik per 1 december op straat gestaan. 3 jaar je volledig ingezet en dan wordt je eruit geschopt.quote:
Neuh, dan word ik moequote:
Nou dat. Vette plaat!quote:
Als de bus straks al klaar staat als ik de trein uit stap zal ik dat wel even doen. Ben er bijna, gelukkig.quote:
Plaat begint te groeien en het begint er op te lijken dat ze bij 3FM ook wel overtuigd zijnquote:
Nou succes voor zometeen! Hopen dat je die aansluiting niet mistquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:13 schreef Sirolf het volgende:
Als de bus straks al klaar staat als ik de trein uit stap zal ik dat wel even doen. Ben er bijna, gelukkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |