Maar je weet toch wel dat Idols de maatstaf is voor wat goede muziek isquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:16 schreef broer het volgende:
Jezus, draaien ze deze versie van Hallelujah echt serieus? Alsof het een goede versie is, zeg maar?
Ik wacht nog even op de afkondiging. Daar móet iets lelijks in zitten.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:17 schreef Piles het volgende:
Maar je weet toch wel dat Idols de maatstaf is voor wat goede muziek is
Nee dat is ReLoadquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:46 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Staat Fuel daarop? Die vind ik geniaal!
Ik vermoed zomaar dat je niet de enige met die bentquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:19 schreef SilentChaos het volgende:
Zo, ff een nooit grappig gesmst
"met je geld wapperen is nooit grappig"
Eensquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:20 schreef broer het volgende:
'Verdienstelijk.'
Stenders wordt veel te mild.
me2quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:36 schreef Againzender het volgende:
ik vind dat headlock best een geinig nummer
Auto-tune?quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:41 schreef 3FMaster het volgende:
Wat hebben al die rapperts toch tegenwoordig met die voicedinges? Iedereen gebruikt dat 'ik-kan-niet-zingen-maar-ik-wil-het-wel-dus-ik-gebruik-dat-programma-maar'.
Ik hoorde het eerst bij Yes-R, die Ken je West gebruikt het, nu zij ook al.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Auto-tune?
Zoals het op deze manier gebruikt is, is het niet echt zo van"ik kan niet zingen dus ik doe autotune" maar is het meer voor dat effect. Sommigen vinden het leuk (is't ook, mits niet te vaak gebruikt, maar het is tegenwoordig helaas nogal in...)
Auto-tune zoals Britney Spears etc het gebruikt is vervelender. Daar hoor je hem nauwelijks namelijk maar kunnen ze dus echt niet zingen
Fergie kan wel zingen in het echt trouwens
Nee! Essentieel verschil: The Scene heeft kwaliteit, die plaat van zonet was erg slecht.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:51 schreef 3FMaster het volgende:
Kan ik zeggen dat dit een beetje op De Scene leek?
erg slecht iddquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:55 schreef broer het volgende:
[..]
Nee! Essentieel verschil: The Scene heeft kwaliteit, die plaat van zonet was erg slecht.
Ik vond het wel een leuk liedjequote:Op donderdag 14 mei 2009 13:55 schreef broer het volgende:
[..]
Nee! Essentieel verschil: The Scene heeft kwaliteit, die plaat van zonet was erg slecht.
Dan heb je een ander nummer gehoord dan ik...quote:
Altijd fijn dat je hier niet de enige bentquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan heb je een ander nummer gehoord dan ik...
[jingleKX]every time i turn on the redio, i hear the same 5 songs, 15 times a day for three months... Ja, daar hebben we bij KX dus ook een hekel aanquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:59 schreef themauster het volgende:
Wat een kutmuziek vanochtend zeg vooral toen duffy vanochtend kwam wou ik de radio wel even op een andere zender zetten en het wordt tijd dat de playlisten bij 3fm eens gaan veranderen ik hoor nummers bijna wel 4 of 5 keer per dag
Jammer!!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:58 schreef themauster het volgende:
Paul Rodgers gaat niet meer touren met Queen jammer had ze graag nog een keer willen zien
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:14 schreef naatje_1 het volgende:
HejDe nieuwe TSOD pt 2 podcast is binnen
Dat is neit verkeerdquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ook een abbonement op die podcastZe doen het dus een keer per 2 maanden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |