Zie je wel.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:38 schreef on_air het volgende:
Heb een chanson voor je aangevraagd. Niet dat Ekdom ooit iets van me uitkiest, maar wie weet.
De geste wordt in ieder geval zeer gewaardeerd!quote:
Voor vanmiddag dan nog een verzoekje? Ik heb drie uur radio.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De geste wordt in ieder geval zeer gewaardeerd!
om 10:45 wel, maar om 5:45 een stuk minderquote:
kan niet missen hequote:Op donderdag 14 mei 2009 10:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Was jij dat AZ? Ik hoorde beide namen, ik denk, die ken ik.
Distant Sun natuurlijk...quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:47 schreef on_air het volgende:
[..]
Voor vanmiddag dan nog een verzoekje? Ik heb drie uur radio.
14 tot 17. Voorkeur voor een tijd, ik kan de muziek plannen als ik wil.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Distant Sun natuurlijk...
Van hoe laat tot hoe laat?
Als het kan graag tussen 14 en 15, want daarna ben ik op pad. *nu al blij*quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:53 schreef on_air het volgende:
[..]
14 tot 17. Voorkeur voor een tijd, ik kan de muziek plannen als ik wil.
Openingsplaat! Hou 14.03u aan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als het kan graag tussen 14 en 15, want daarna ben ik op pad. *nu al blij*
Er komen steeds meer klagers/afhakers, of valt alleen mij dat op?quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:59 schreef themauster het volgende:
Wat een kutmuziek vanochtend zeg vooral toen duffy vanochtend kwam wou ik de radio wel even op een andere zender zetten en het wordt tijd dat de playlisten bij 3fm eens gaan veranderen ik hoor nummers bijna wel 4 of 5 keer per dag
Ik heb mijn hoop op de nieuwe zendercoördinator gevestigd, is het al bekend wie dat wordt?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Er komen steeds meer klagers/afhakers, of valt alleen mij dat op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |