quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:08 schreef TheZapster het volgende:
Moet je hier niet posten Hans? Lady Gaga; waar de neuk komt die hype vandaan?, als enige Lady Gaga-fan in het topic?
Ik ga ff kijken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:22 schreef Sersjee het volgende:
Goedemorgen![]()
Koffie met gebak in de kantine...
Ik weet niet over wie je het hebt, maar ik mag lady gaga ook graagquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:08 schreef TheZapster het volgende:
Moet je hier niet posten Hans? Lady Gaga; waar de neuk komt die hype vandaan?, als enige Lady Gaga-fan in het topic?
Daarom. Het beeld mis ik erbij.quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:58 schreef SilentChaos het volgende:
Je moet die kop eigenlijk ook zien van'm
Waarom mis ik dat nou net weerquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:55 schreef Againzender het volgende:
Kijk Giel, dat is eerlijk: Pokerface draaien jullie dus niet voor de lol!
Gerard wilde Pokerface draaien. Toen zei Giel: Jezus Gerard, ga je nou echt voor je lol pokerface draaien??quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom mis ik dat nou net weer
Wilde net watkomen posten
En toen zei Gerard: "nee, dat moet ik, anders wordt de muziekredactie boos..."quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
Gerard wilde Pokerface draaien. Toen zei Giel: Jezus Gerard, ga je nou echt voor je lol pokerface draaien??
Hij probeerde een bruggetje te maken met wat er eerder was gedraaid/gezegd geloof ik, maar ik zet de radio ook net pas aan, net terug van de boodschappen namelijkquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:00 schreef Piles het volgende:
[..]
En toen zei Gerard: "nee, dat moet ik, anders wordt de muziekredactie boos..."
Och, die merkt het toch niet. De muziekpolitie van Arbeidsvitaminen staat koffie te proeven in de hal.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:00 schreef Piles het volgende:
[..]
En toen zei Gerard: "nee, dat moet ik, anders wordt de muziekredactie boos..."
Echt waar? Ze kunnen dus nog slechter werk maken dat dat gay-disco nummer?quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:15 schreef SilentChaos het volgende:
Nee dit zijn de killers...Vreselijk inderdaad
Nu dan maar even een vrolijk liedje voor jequote:Op donderdag 14 mei 2009 10:08 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Echt waar? Ze kunnen dus nog slechter werk maken dat dat gay-disco nummer?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Nu dan maar even een vrolijk liedje voor je
Maar er wel een Giel edit van makenquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:55 schreef Againzender het volgende:
Giel draait liever Jordy van Loon... I rest my casequote:Op donderdag 14 mei 2009 09:55 schreef Againzender het volgende:
Ook dat nog ja... echt waar, een kanslozere dj is er echt niet te vinden, zelfs Sander L niet!quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Maar er wel een Giel edit van maken.
Ja, dat begreep ik nu ook niet helemaalquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Maar er wel een Giel edit van maken.
Dat is een van Gerards oudste jingles die hij erdoorheen gooitquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:17 schreef Timo20 het volgende:
Zingt ie op het einde nou over Gerard Ekdom?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat is een van Gerards oudste jingles die hij erdoorheen gooit
Ik zeg niet wat we gaan doen, maar neem wel je zwemspullen mee...quote:
Echt iedereen is uitgenodigd, dus jij ook.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zeg niet wat we gaan doen, maar neem wel je zwemspullen mee...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |