quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:39 schreef -SG- het volgende:
Een frituur op zonnenenergie of op batterijen. Hoe geniaal is dat idee dan!
quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:44 schreef MASD het volgende:
Liggen je ouders in het ziekenhuis?
Je zusje overleden, per abuis.
Oma is vannacht neergegaan,
kanker in haar reukorgaan.
Frituur dan bij haar chemokuurpret,
de enige echte Frikanket®.
© MASD enterprises & food corp. 2009.
Dude...quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:44 schreef MASD het volgende:
Ik heb je gemistquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:44 schreef MASD het volgende:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:44 schreef MASD het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook te boeken voor feestjes en partijen
Maar verder vind ik SG best tof, laat daar geen twijfel over bestaanquote:
Ik heb een paar gedichten in het vorige topic gezet;)quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:51 schreef blckbb het volgende:
was ik zo even weg,
belt mijn vader op
of ik even de deur open wil maken want hij is zn sleutels vergeten____!
Dus wie helpt me met mn gedicht
Ik heb een mooiere gemaakt!quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:52 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik heb een paar gedichten in het vorige topic gezet;)
Heb je die zelf gemaakt?quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:52 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik heb een paar gedichten in het vorige topic gezet;)
Wat voor gedicht?quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:51 schreef blckbb het volgende:
was ik zo even weg,
belt mijn vader op
of ik even de deur open wil maken want hij is zn sleutels vergeten____!
Dus wie helpt me met mn gedicht
quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:53 schreef blckbb het volgende:
[..]
Heb je die zelf gemaakt?![]()
![]()
het moet om oorlogsvrijheid gaan zeg maar,
na 1945
beetje janken over dat er mensen zijn doodgegaan enzo.
Mijne is supertof!quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:53 schreef blckbb het volgende:
[..]
![]()
na 1945
Zit je op de basisschool?quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:53 schreef blckbb het volgende:
[..]
![]()
na 1945
Joh, heb je mijn gedicht niet gelezen? Dat geldt ook voor de tijd na de WO2.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:56 schreef blckbb het volgende:
Ik ga nu eten
doe eens inspiratie hebben eheheh.
Vogels als symbool voor vrijheid zijn ontzettend cliché.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:58 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Joh, heb je mijn gedicht niet gelezen? Dat geldt ook voor de tijd na de WO2.
Mijn vogel is geen vrijheidsduif maar een kanariepiet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:00 schreef MASD het volgende:
[..]
Vogels als symbool voor vrijheid zijn ontzettend cliché.Tenzij het mislukte nazi experimenten zijn en ze uit de dood zijn opgestaan om stoute mensen aan te vallen, dat zou tof zijn.
Net nu ik ga eten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:01 schreef xalo het volgende:
Ik ben het zat, ik ga jullie verblijden met mijn gezelschap..
Ja dan gaat het niet makkelijk nee.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gaat best moeilijk als ie die niet heeft.
Hooiquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:01 schreef xalo het volgende:
Ik ben het zat, ik ga jullie verblijden met mijn gezelschap..
Oke sorry man.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:03 schreef MarkM het volgende:
[..]
Houd jij je pipa even in je broek alsjeblieft.
Och, ik ook, kom ik net achter.quote:
Eet smakelijkquote:
quote:
Hoiquote:
Smakelijk dusquote:
Ik hoorde net het geweldige, prachtige, zuiver klinkende etensbelletje schallen.quote:
Hebben jullie een etensbelletje?quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:05 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik hoorde net het geweldige, prachtige, zuiver klinkende etensbelletje schallen.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:05 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik hoorde net het geweldige, prachtige, zuiver klinkende etensbelletje schallen.
Ik eis een PM!quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:09 schreef Heroinjunk het volgende:
Hihi. Ik heb een supertof cadeau voor Mark bedacht.
Ga je naar de sportschool?quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:09 schreef Heroinjunk het volgende:
Hihi. Ik heb een supertof cadeau voor Mark bedacht.
IK WEET HET, IK WEET HET!quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jij niet, het is jouw cadeautje! En je bent al aan het raden.
quote:
Kan dat nog na een jaar?quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:24 schreef Desunoto het volgende:
Gadverdamme kutzooi zal ik toch maar VWO gaan doen?
Waarom.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:24 schreef Desunoto het volgende:
Waarom?quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:24 schreef Desunoto het volgende:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:07 schreef iBolt het volgende:
[..]
Ik ben donor![]()
![]()
btw http://www.dumpert.nl/med(...)orno_stewardess.html
Omdat ik écht niet weet wat ik voor HBO studie zou willen. En als ik al iets zou kiezen wat me makkelijk lijkt om in ieder geval het eerste jaar te doen, ik vind de hele HBO opzet KUT. Dan is de middelbare school nog beter.quote:
Meisje van mijn werk gaat volgend jaar HAVO doen, maar omdat ze al 1,5 jaar niet meer op de middelbare heeft gezeten moet ze naar de VAVO.quote:
Die dingen die altijd uit haar trui hangen tijdens zogenaamde "photoshoots" die niks meer zijn dan zij die ergens zit of ligt en dat er dan zo'n nerd komt en op een knopje drukt. Goddomme, waarom probeert ze het ook als ze niet fotogeniek is. Maar goed, aandacht.quote:
Lekker plezant hoor.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Moge gij zich vrij rap naar den hemeln vliegen.
Wat is VAVO?quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Meisje van mijn werk gaat volgend jaar HAVO doen, maar omdat ze al 1,5 jaar niet meer op de middelbare heeft gezeten moet ze naar de VAVO.
Wat een onzin zeg. Waarom mag dat niet meer dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Meisje van mijn werk gaat volgend jaar HAVO doen, maar omdat ze al 1,5 jaar niet meer op de middelbare heeft gezeten moet ze naar de VAVO.
Het vavo is eigenlijk een vangnet voor jongeren die vastlopen in het gewone onderwijs. Zo kunnen die jongeren toch nog een diploma behalen. En dat diploma is het paspoort tot vervolgonderwijs. Zelfs leerlingen uit de bovenbouw van het voortgezet onderwijs, die een andere leeromgeving nodig hebben, kunnen op het vavo terecht. Ze blijven dan ingeschreven op hun ‘oude’ school, maar volgen onderwijs op het vavo. Daarnaast neemt het aantal 'sprokkelaars' toe. Dat zijn leerlingen die gezakt zijn en nog slechts enkele vakken (of zelfs delen van vakken) hoeven te doen om hun diploma te halen.quote:
Ooooh.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:30 schreef KingGone het volgende:
[..]
Het vavo is eigenlijk een vangnet voor jongeren die vastlopen in het gewone onderwijs. Zo kunnen die jongeren toch nog een diploma behalen. En dat diploma is het paspoort tot vervolgonderwijs. Zelfs leerlingen uit de bovenbouw van het voortgezet onderwijs, die een andere leeromgeving nodig hebben, kunnen op het vavo terecht. Ze blijven dan ingeschreven op hun ‘oude’ school, maar volgen onderwijs op het vavo. Daarnaast neemt het aantal 'sprokkelaars' toe. Dat zijn leerlingen die gezakt zijn en nog slechts enkele vakken (of zelfs delen van vakken) hoeven te doen om hun diploma te halen.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:28 schreef MASD het volgende:
[..]
Die dingen die altijd uit haar trui hangen tijdens zogenaamde "photoshoots" die niks meer zijn dan zij die ergens zit of ligt en dat er dan zo'n nerd komt en op een knopje drukt. Goddomme, waarom probeert ze het ook als ze niet fotogeniek is. Maar goed, aandacht.
Hoe ist hier?quote:
Ik heb geen idee. Maar zij heeft in ieder geval op mijn oude middelbare school gezeten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:29 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Waarom mag dat niet meer dan?
Hetzelfde ongeveerquote:
Kanker toch eens heel snel op joh.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:28 schreef MASD het volgende:
[..]
Die dingen die altijd uit haar trui hangen tijdens zogenaamde "photoshoots" die niks meer zijn dan zij die ergens zit of ligt en dat er dan zo'n nerd komt en op een knopje drukt. Goddomme, waarom probeert ze het ook als ze niet fotogeniek is. Maar goed, aandacht.
en jij bent gewoon een kansloos wijf.quote:
Dan zou ik zeggen, ja.Dan kan je uit veel meer studies kiezen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:28 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Omdat ik écht niet weet wat ik voor HBO studie zou willen. En als ik al iets zou kiezen wat me makkelijk lijkt om in ieder geval het eerste jaar te doen, ik vind de hele HBO opzet KUT. Dan is de middelbare school nog beter.
En op m'n oude school ben ik, als het kan, waarschijnlijk meer dan welkom. Heb goede indruk achtergelaten en zo.
Waarom?quote:
Kusje op? onee kut mag niet meer van Jimbo.quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:28 schreef MASD het volgende:
[..]
Toch reageren, hmm. Negatieve aandacht zal ook wel aandacht zijn he.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:33 schreef liiszle het volgende:
[..]
Kanker toch eens heel snel op joh.
dat je me niet tof vind weten we nu ook wel, hou het daar ook lekker bij man.
Hee schatje, lief blijven.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:33 schreef liiszle het volgende:
[..]
en jij bent gewoon een kansloos wijf.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:34 schreef MASD het volgende:
[..]
Toch reageren, hmm. Negatieve aandacht zal ook wel aandacht zijn he.
Dat is jouw mening.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:33 schreef liiszle het volgende:
[..]
en jij bent gewoon een kansloos wijf.
Lief.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:36 schreef MarkM het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Popcorn voor iedereen!
quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:36 schreef MarkM het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Popcorn voor iedereen!
Heldquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:36 schreef MarkM het volgende:
Popcorn voor iedereen!
Watquote:
quote:
En ik heb de film voor iedereenquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:36 schreef MarkM het volgende:
Popcorn voor iedereen!
Het was ook absoluut niet sarcastisch enzulks. Gelukkig. Ik ben blij dat je me wijst op mijn fouten.quote:
Dat joch weerquote:
Die is vet jaquote:
Graag gedaanquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:39 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het was ook absoluut niet sarcastisch enzulks. Gelukkig. Ik ben blij dat je me wijst op mijn fouten.
Ja zeg.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:40 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Inderdaad. Hebben we eindelijk popcorn, is de film af.
Nee jij dan.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:40 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Inderdaad. Hebben we eindelijk popcorn, is de film af.
MASD heeft PMS.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:42 schreef MASD het volgende:
[..]
Nee jij dan.met je Jimbo. Duidelijk dat hij je gebruikt omdat je een fine piece of minderjarige ass bent. En je trapt erin, dom meisje.
Meneer is zwart en heeft direct op iedereen commentaarquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:42 schreef MASD het volgende:
[..]
Nee jij dan.met je Jimbo. Duidelijk dat hij je gebruikt omdat je een fine piece of minderjarige ass bent. En je trapt erin, dom meisje.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:42 schreef MASD het volgende:
[..]
Gast jij bent zelf een pareltje. Iedereen moet zuinig op je zijn omdat ik de kans groot acht dat jij de wereld een betere plek zult maken.quote:
quote:
Je bent gewoon jaloers, omdat ik voor hem koos en niet voor jou. Omdat je dacht dat we voor elkaar gemaakt waren en nooit had verwacht dat ik er met iemand als Jimbo vandoor zou gaan. Omdat Jimbo meer aan me te bieden dan jij. MASD, ik heb je teleurgesteld en dat weet ik. Het spijt me, maar ik heb het niet over mijn hart kunnen verkrijgen jouw hoofd nog langer op mijn netvlies gebrand te hebben. Sorry MASD.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:42 schreef MASD het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:47 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Gast jij bent zelf een pareltje. Iedereen moet zuinig op je zijn omdat ik de kans groot acht dat jij de wereld een betere plek zult maken.
I look into your eyes, I want to get to know you.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:47 schreef nijnja het volgende:
When we go up to bed you're just no good it's just a shame
Haha, hij wist het half al, omdat ik er al langer over aan het denken ben om zoiets voor hem te kopen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:48 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat heb je niet lang volgehouden dan.
Ja wtf. Je kunt met meisjes tegenwoordig over Star Trek praten en dan nog neuken ook! wtf. Alleen jammer dat het dan gaat over hoe Spock zoveel lekkerder is dan Kirk.quote:
Ik kan me voorstellen dat dit waar is, maar toch vraag ik het: zit je nou te lullen of is dit echt zo gebeurd?quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:47 schreef Noortje. het volgende:
[..]
[..]
Je bent gewoon jaloers, omdat ik voor hem koos en niet voor jou. Omdat je dacht dat we voor elkaar gemaakt waren en nooit had verwacht dat ik er met iemand als Jimbo vandoor zou gaan. Omdat Jimbo meer aan me te bieden dan jij. MASD, ik heb je teleurgesteld en dat weet ik. Het spijt me, maar ik heb het niet over mijn hart kunnen verkrijgen jouw hoofd nog langer op mijn netvlies gebrand te hebben. Sorry MASD.
Platonisch liefs,
Noortje.
Kirk was wel veel lekkerder dan Spock. Maar Star Trek is sowieso tof.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:48 schreef MASD het volgende:
[..]
Ja wtf. Je kunt met meisjes tegenwoordig over Star Trek praten en dan nog neuken ook! wtf. Alleen jammer dat het dan gaat over hoe Spock zoveel lekkerder is dan Kirk.
Ik weet wel wat ik luisterquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:48 schreef Noortje. het volgende:
[..]
I look into your eyes, I want to get to know you.
Natuurlijk Blaxje, waarom zou je aan me twijfelen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:49 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat dit waar is, maar toch vraag ik het: zit je nou te lullen of is dit echt zo gebeurd?
Nee, het is waar. Stomme Jimbo met zijn betere looks en meezittende lengte.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:49 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat dit waar is, maar toch vraag ik het: zit je nou te lullen of is dit echt zo gebeurd?
Omdat het een sarcastische ondertoon heeft.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:50 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Natuurlijk Blaxje, waarom zou je aan me twijfelen?
Maar dan nog he! Wedden dat je de original series niet hebt gezien. Star Trek was veel leuker toen je nog op conventions tussen maagden zat en ze ja zaten te aanbidden omdat je ooit je lippen op die van een meisje had gedrukt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kirk was wel veel lekkerder dan Spock. Maar Star Trek is sowieso tof.
Alleen ik heb dr nu geen zin meer inquote:
Oja, dat was ik even vergeten. Je lengte. Hoe klein was je ook al weer?quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:51 schreef MASD het volgende:
[..]
Nee, het is waar. Stomme Jimbo met zijn betere looks en meezittende lengte.
Blax, dat jij dat niet gelijk zietquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:49 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dude. Tuurlijk wel. Ik heb Sci Fi. De hele dag door Star Trek.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:53 schreef MASD het volgende:
[..]
Maar dan nog he! Wedden dat je de original series niet hebt gezien. Star Trek was veel leuker toen je nog op conventions tussen maagden zat en ze ja zaten te aanbidden omdat je ooit je lippen op die van een meisje had gedrukt.
Ik zou de quotes dr wel uithalenquote:
Investering ftw.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:56 schreef Heroinjunk het volgende:
Noortje, Noortje, Noortje.
Mark betaalt mijn piercing.![]()
hihi.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:58 schreef MASD het volgende:
[..]
Investering ftw.Als ik ooit een spange chick heb doe ik dat ook, niemand die haar dan nog wil. Stukken goedkoper dan kinderen ook.
quote:
Ik heb al een piercing.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:58 schreef MASD het volgende:
[..]
Investering ftw.Als ik ooit een spange chick heb doe ik dat ook, niemand die haar dan nog wil. Stukken goedkoper dan kinderen ook.
lekker gegeten?quote:
Beter komt hij lekker moppen tappen op de PUB meetquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:00 schreef Desunoto het volgende:
Oeh, hey, kijk die MASD weer toffe opmerkingen maken!
Hey, ik zeg al niks meer over je eenzijdige visie qua cultuur. Laat me met rust men.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:00 schreef Desunoto het volgende:
Oeh, hey, kijk die MASD weer toffe opmerkingen maken!
quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:02 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Desunoto
zo hard als het
glas op een proto-
type van een auto.
Ik ga niet, iedereen zit hier op mij te haten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:02 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Beter komt hij lekker moppen tappen op de PUB meet
quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:03 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik ga niet, iedereen zit hier op mij te haten.niet normaal gewoon.
Aaawww toe nouquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:03 schreef MASD het volgende:
[..]
Kusje op je broeierige lipjes, hotboi.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:03 schreef MASD het volgende:
[..]
Jouw visie is natuurlijk ook superieur aan de mijne. Daar valt ook niet over te twijfelen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:03 schreef MASD het volgende:
[..]
Hey, ik zeg al niks meer over je eenzijdige visie qua cultuur. Laat me met rust men.
Don't hate the player 'cause you haven't got game.
ik haat je nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:03 schreef MASD het volgende:
[..]
Nou, doen!quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:06 schreef xalo het volgende:
Ik krijg op dit moment een supertoffe kamer aangeboden. Vrienden op kamers FTW!
quote:
Dat dus. Het is verrekte Puber en Tienertalk, dan plaats je het toch niet midden in de examens?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:07 schreef -SG- het volgende:
Waarom moest die meet midden in de examens plaatsvinden.
Omdat de meet alleen voor échte kanjers is.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:07 schreef -SG- het volgende:
Waarom moest die meet midden in de examens plaatsvinden.
Wat voor 'n piercing krijg je eigenlijk?quote:
Kanjersquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:08 schreef MarkM het volgende:
[..]
Omdat de meet alleen voor échte kanjers is.
Cleavage piercingquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:08 schreef xalo het volgende:
[..]
Wat voor 'n piercing krijg je eigenlijk?
Stom idee bij nader inzien iddquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:08 schreef xalo het volgende:
[..]
Dat dus. Het is verrekte Puber en Tienertalk, dan plaats je het toch niet midden in de examens?
Hoezoooooo?quote:
hihiquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:06 schreef xalo het volgende:
Ik krijg op dit moment een supertoffe kamer aangeboden. Vrienden op kamers FTW!
Precies. Precies.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:09 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
hihi
En het toffe is dat je gewoon een megagezellige huisgenoot hebt met allerlei toffe shit op z'n kamer
Nee gelukkig maar, Kanjers klinkt als de lesbische variant van de Toppersquote:
PM!quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:08 schreef xalo het volgende:
[..]
Wat voor 'n piercing krijg je eigenlijk?
En dan niet van die kei hotte meiden van 25 maar van die uitgezakte dames van 50 met een vlot kapsel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:10 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee gelukkig maar, Kanjers klinkt als de lesbische variant van de Toppers.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:10 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee gelukkig maar, Kanjers klinkt als de lesbische variant van de Toppers.
Dat is waar, maar ik heb geen zin in gezeik over de examens, en dat krijg ik gegarandeerd als ik achter MSN zit.quote:
Dan doe je offline weergeven.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:12 schreef xalo het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik heb geen zin in gezeik over de examens, en dat krijg ik gegarandeerd als ik achter MSN zit.
Ik kom misschien ookquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:12 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik denk het nog steeds wel maar ik vind het wel jammer dat bepaalde mensen dan niet kunnen.
Ik heb het niet gekozen, de datumquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:08 schreef xalo het volgende:
[..]
Dat dus. Het is verrekte Puber en Tienertalk, dan plaats je het toch niet midden in de examens?
Oké.quote:
Puur eigenbelang!quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:56 schreef Heroinjunk het volgende:
Noortje, Noortje, Noortje.
Mark betaalt mijn piercing.![]()
Ikke?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:12 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik denk het nog steeds wel maar ik vind het wel jammer dat bepaalde mensen dan niet kunnen.
Ik kom niet, dus van mijn hyperheid zal je geen last hebben.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:12 schreef Desunoto het volgende:
[..]
you ain't seen nothing yet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:14 schreef Stephan1237 het volgende:
Dit topic gaat best wel snel volgens mij
E dat is juist stom!quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:19 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik kom niet, dus van mijn hyperheid zal je geen last hebben.
Misschien denkt niet iedereen er zo overquote:
Lieke, ik mis je. De dagen dat wij gespendeert hebben op Appelpop, de uren op de fiets, in het prachtig donker met de glinsterende sterren die de hemel verlichtten.. En dan ook nog eens niet op de meet komen. Lieke, wat moet ik nou? Wat moet ik zonder jou?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:19 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik kom niet, dus van mijn hyperheid zal je geen last hebben.
Omdat sierraad er niet verkeerd uitziet?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:22 schreef Noortje. het volgende:
Waarom dacht ik altijd dat sieraad met dubbel r was?
Met mij chillen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:23 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Lieke, ik mis je. De dagen dat wij gespendeert hebben op Appelpop, de uren op de fiets, in het prachtig donker met de glinsterende sterren die de hemel verlichtten.. En dan ook nog eens niet op de meet komen. Lieke, wat moet ik nou? Wat moet ik zonder jou?
Nee.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:25 schreef Stephan1237 het volgende:
Moet ik nog wat liefdesgedichtjes of romantische dingen plaatsen ?:)
Jaaaaaaaa.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:25 schreef Stephan1237 het volgende:
Moet ik nog wat liefdesgedichtjes of romantische dingen plaatsen ?:)
Die komt in m'n FoBo, al is het wel heel MASD-achtigquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:23 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Lieke, ik mis je. De dagen dat wij gespendeert hebben op Appelpop, de uren op de fiets, in het prachtig donker met de glinsterende sterren die de hemel verlichtten.. En dan ook nog eens niet op de meet komen. Lieke, wat moet ik nou? Wat moet ik zonder jou?
Maar het is het wel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:24 schreef xalo het volgende:
[..]
Omdat sierraad er niet verkeerd uitziet?
Nog steeds in je luchtkasteel?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:27 schreef xalo het volgende:
[..]
Die komt in m'n FoBo, al is het wel heel MASD-achtig.
Maar.. Ik weet het niet, ik heb ook al zo lang zonder jouw optimisme moeten leven, zonder die vrolijke lach, de vage humor op de fiets, de flessen Smirnoff en de hyperheid wanneer er een artiest optrad, terwijl de rest ons met verbazing aan zat te kijken. En hoe graag ik je ook zou willen zien, ik ben in m'n torenkamer opgesloten totdat ik m'n examens gehaald heb.
Goed punt.quote:
Gaaf joh, MASD is mijn voorbeeld.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:27 schreef xalo het volgende:
[..]
Die komt in m'n FoBo, al is het wel heel MASD-achtig.
Maar.. Ik weet het niet, ik heb ook al zo lang zonder jouw optimisme moeten leven, zonder die vrolijke lach, de vage humor op de fiets, de flessen Smirnoff en de hyperheid wanneer er een artiest optrad, terwijl de rest ons met verbazing aan zat te kijken. En hoe graag ik je ook zou willen zien, ik ben in m'n torenkamer opgesloten totdat ik m'n examens gehaald heb.
Tijdverdrijver bedoel je?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:29 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Goed punt.
[..]
Gaaf joh, MASD is mijn voorbeeld.
Ik zal je komen redden op een centaur die ik bevrijd heb van de dood door een tijdverdraaier of hoe dat ding ook heet. We zullen wegvliegen de donkere nacht in, op naar Utrecht.
Dat maakt mij toch geen zak uitquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:23 schreef xalo het volgende:
[..]
Misschien denkt niet iedereen er zo over.
Zie als ik terug kon in de tijd,quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:29 schreef -SG- het volgende:
Vanmiddag draaide ze het liedje Tijdmachine, en toen ging ik echt naar de tekst luisteren.
Wat een kutleven heeft die vent gehad zeg.
Heb je wel eens Aye van Dio geluisterd?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:29 schreef -SG- het volgende:
Vanmiddag draaide ze het liedje Tijdmachine, en toen ging ik echt naar de tekst luisteren.
Wat een kutleven heeft die vent gehad zeg.
Ga ik zo doenquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:31 schreef Daniane het volgende:
[..]
Heb je wel eens Aye van Dio geluisterd?
wat een kuttekst.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |