Hoezoooooo?quote:
hihiquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:06 schreef xalo het volgende:
Ik krijg op dit moment een supertoffe kamer aangeboden. Vrienden op kamers FTW!
Precies. Precies.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:09 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
hihi
En het toffe is dat je gewoon een megagezellige huisgenoot hebt met allerlei toffe shit op z'n kamer
Nee gelukkig maar, Kanjers klinkt als de lesbische variant van de Toppersquote:
PM!quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:08 schreef xalo het volgende:
[..]
Wat voor 'n piercing krijg je eigenlijk?
En dan niet van die kei hotte meiden van 25 maar van die uitgezakte dames van 50 met een vlot kapsel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:10 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee gelukkig maar, Kanjers klinkt als de lesbische variant van de Toppers.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:10 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee gelukkig maar, Kanjers klinkt als de lesbische variant van de Toppers.
Dat is waar, maar ik heb geen zin in gezeik over de examens, en dat krijg ik gegarandeerd als ik achter MSN zit.quote:
Dan doe je offline weergeven.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:12 schreef xalo het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik heb geen zin in gezeik over de examens, en dat krijg ik gegarandeerd als ik achter MSN zit.
Ik kom misschien ookquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:12 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik denk het nog steeds wel maar ik vind het wel jammer dat bepaalde mensen dan niet kunnen.
Ik heb het niet gekozen, de datumquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:08 schreef xalo het volgende:
[..]
Dat dus. Het is verrekte Puber en Tienertalk, dan plaats je het toch niet midden in de examens?
Oké.quote:
Puur eigenbelang!quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:56 schreef Heroinjunk het volgende:
Noortje, Noortje, Noortje.
Mark betaalt mijn piercing.![]()
Ikke?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:12 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik denk het nog steeds wel maar ik vind het wel jammer dat bepaalde mensen dan niet kunnen.
Ik kom niet, dus van mijn hyperheid zal je geen last hebben.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:12 schreef Desunoto het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |