Blax, dat jij dat niet gelijk zietquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:49 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat dit waar is, maar toch vraag ik het: zit je nou te lullen of is dit echt zo gebeurd?
Dude. Tuurlijk wel. Ik heb Sci Fi. De hele dag door Star Trek.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:53 schreef MASD het volgende:
[..]
Maar dan nog he! Wedden dat je de original series niet hebt gezien. Star Trek was veel leuker toen je nog op conventions tussen maagden zat en ze ja zaten te aanbidden omdat je ooit je lippen op die van een meisje had gedrukt.
Ik zou de quotes dr wel uithalenquote:
Investering ftw.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:56 schreef Heroinjunk het volgende:
Noortje, Noortje, Noortje.
Mark betaalt mijn piercing.![]()
hihi.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:58 schreef MASD het volgende:
[..]
Investering ftw.Als ik ooit een spange chick heb doe ik dat ook, niemand die haar dan nog wil. Stukken goedkoper dan kinderen ook.
quote:
Ik heb al een piercing.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:58 schreef MASD het volgende:
[..]
Investering ftw.Als ik ooit een spange chick heb doe ik dat ook, niemand die haar dan nog wil. Stukken goedkoper dan kinderen ook.
lekker gegeten?quote:
Beter komt hij lekker moppen tappen op de PUB meetquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:00 schreef Desunoto het volgende:
Oeh, hey, kijk die MASD weer toffe opmerkingen maken!
Hey, ik zeg al niks meer over je eenzijdige visie qua cultuur. Laat me met rust men.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:00 schreef Desunoto het volgende:
Oeh, hey, kijk die MASD weer toffe opmerkingen maken!
quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:02 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Desunoto
zo hard als het
glas op een proto-
type van een auto.
Ik ga niet, iedereen zit hier op mij te haten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:02 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Beter komt hij lekker moppen tappen op de PUB meet
quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:03 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik ga niet, iedereen zit hier op mij te haten.niet normaal gewoon.
Aaawww toe nouquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:03 schreef MASD het volgende:
[..]
Kusje op je broeierige lipjes, hotboi.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:03 schreef MASD het volgende:
[..]
Jouw visie is natuurlijk ook superieur aan de mijne. Daar valt ook niet over te twijfelen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:03 schreef MASD het volgende:
[..]
Hey, ik zeg al niks meer over je eenzijdige visie qua cultuur. Laat me met rust men.
Don't hate the player 'cause you haven't got game.
ik haat je nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:03 schreef MASD het volgende:
[..]
Nou, doen!quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:06 schreef xalo het volgende:
Ik krijg op dit moment een supertoffe kamer aangeboden. Vrienden op kamers FTW!
quote:
Dat dus. Het is verrekte Puber en Tienertalk, dan plaats je het toch niet midden in de examens?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:07 schreef -SG- het volgende:
Waarom moest die meet midden in de examens plaatsvinden.
Omdat de meet alleen voor échte kanjers is.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:07 schreef -SG- het volgende:
Waarom moest die meet midden in de examens plaatsvinden.
Wat voor 'n piercing krijg je eigenlijk?quote:
Kanjersquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:08 schreef MarkM het volgende:
[..]
Omdat de meet alleen voor échte kanjers is.
Cleavage piercingquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:08 schreef xalo het volgende:
[..]
Wat voor 'n piercing krijg je eigenlijk?
Stom idee bij nader inzien iddquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:08 schreef xalo het volgende:
[..]
Dat dus. Het is verrekte Puber en Tienertalk, dan plaats je het toch niet midden in de examens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |