Gast jij bent zelf een pareltje. Iedereen moet zuinig op je zijn omdat ik de kans groot acht dat jij de wereld een betere plek zult maken.quote:
quote:
Je bent gewoon jaloers, omdat ik voor hem koos en niet voor jou. Omdat je dacht dat we voor elkaar gemaakt waren en nooit had verwacht dat ik er met iemand als Jimbo vandoor zou gaan. Omdat Jimbo meer aan me te bieden dan jij. MASD, ik heb je teleurgesteld en dat weet ik. Het spijt me, maar ik heb het niet over mijn hart kunnen verkrijgen jouw hoofd nog langer op mijn netvlies gebrand te hebben. Sorry MASD.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:42 schreef MASD het volgende:
[..]
Nee jij dan.met je Jimbo. Duidelijk dat hij je gebruikt omdat je een fine piece of minderjarige ass bent. En je trapt erin, dom meisje.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:47 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Gast jij bent zelf een pareltje. Iedereen moet zuinig op je zijn omdat ik de kans groot acht dat jij de wereld een betere plek zult maken.
I look into your eyes, I want to get to know you.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:47 schreef nijnja het volgende:
When we go up to bed you're just no good it's just a shame
Haha, hij wist het half al, omdat ik er al langer over aan het denken ben om zoiets voor hem te kopen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:48 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat heb je niet lang volgehouden dan.
Ja wtf. Je kunt met meisjes tegenwoordig over Star Trek praten en dan nog neuken ook! wtf. Alleen jammer dat het dan gaat over hoe Spock zoveel lekkerder is dan Kirk.quote:
Ik kan me voorstellen dat dit waar is, maar toch vraag ik het: zit je nou te lullen of is dit echt zo gebeurd?quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:47 schreef Noortje. het volgende:
[..]
[..]
Je bent gewoon jaloers, omdat ik voor hem koos en niet voor jou. Omdat je dacht dat we voor elkaar gemaakt waren en nooit had verwacht dat ik er met iemand als Jimbo vandoor zou gaan. Omdat Jimbo meer aan me te bieden dan jij. MASD, ik heb je teleurgesteld en dat weet ik. Het spijt me, maar ik heb het niet over mijn hart kunnen verkrijgen jouw hoofd nog langer op mijn netvlies gebrand te hebben. Sorry MASD.
Platonisch liefs,
Noortje.
Kirk was wel veel lekkerder dan Spock. Maar Star Trek is sowieso tof.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:48 schreef MASD het volgende:
[..]
Ja wtf. Je kunt met meisjes tegenwoordig over Star Trek praten en dan nog neuken ook! wtf. Alleen jammer dat het dan gaat over hoe Spock zoveel lekkerder is dan Kirk.
Ik weet wel wat ik luisterquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:48 schreef Noortje. het volgende:
[..]
I look into your eyes, I want to get to know you.
Natuurlijk Blaxje, waarom zou je aan me twijfelen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:49 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat dit waar is, maar toch vraag ik het: zit je nou te lullen of is dit echt zo gebeurd?
Nee, het is waar. Stomme Jimbo met zijn betere looks en meezittende lengte.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:49 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat dit waar is, maar toch vraag ik het: zit je nou te lullen of is dit echt zo gebeurd?
Omdat het een sarcastische ondertoon heeft.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:50 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Natuurlijk Blaxje, waarom zou je aan me twijfelen?
Maar dan nog he! Wedden dat je de original series niet hebt gezien. Star Trek was veel leuker toen je nog op conventions tussen maagden zat en ze ja zaten te aanbidden omdat je ooit je lippen op die van een meisje had gedrukt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kirk was wel veel lekkerder dan Spock. Maar Star Trek is sowieso tof.
Alleen ik heb dr nu geen zin meer inquote:
Oja, dat was ik even vergeten. Je lengte. Hoe klein was je ook al weer?quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:51 schreef MASD het volgende:
[..]
Nee, het is waar. Stomme Jimbo met zijn betere looks en meezittende lengte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |