En ik heb de film voor iedereenquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:36 schreef MarkM het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Popcorn voor iedereen!
Het was ook absoluut niet sarcastisch enzulks. Gelukkig. Ik ben blij dat je me wijst op mijn fouten.quote:
Dat joch weerquote:
Die is vet jaquote:
Graag gedaanquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:39 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het was ook absoluut niet sarcastisch enzulks. Gelukkig. Ik ben blij dat je me wijst op mijn fouten.
Ja zeg.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:40 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Inderdaad. Hebben we eindelijk popcorn, is de film af.
Nee jij dan.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:40 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Inderdaad. Hebben we eindelijk popcorn, is de film af.
MASD heeft PMS.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:42 schreef MASD het volgende:
[..]
Nee jij dan.met je Jimbo. Duidelijk dat hij je gebruikt omdat je een fine piece of minderjarige ass bent. En je trapt erin, dom meisje.
Meneer is zwart en heeft direct op iedereen commentaarquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:42 schreef MASD het volgende:
[..]
Nee jij dan.met je Jimbo. Duidelijk dat hij je gebruikt omdat je een fine piece of minderjarige ass bent. En je trapt erin, dom meisje.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:42 schreef MASD het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |