en jij bent gewoon een kansloos wijf.quote:
Dan zou ik zeggen, ja.Dan kan je uit veel meer studies kiezen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:28 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Omdat ik écht niet weet wat ik voor HBO studie zou willen. En als ik al iets zou kiezen wat me makkelijk lijkt om in ieder geval het eerste jaar te doen, ik vind de hele HBO opzet KUT. Dan is de middelbare school nog beter.
En op m'n oude school ben ik, als het kan, waarschijnlijk meer dan welkom. Heb goede indruk achtergelaten en zo.
Waarom?quote:
Kusje op? onee kut mag niet meer van Jimbo.quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:28 schreef MASD het volgende:
[..]
Die dingen die altijd uit haar trui hangen tijdens zogenaamde "photoshoots" die niks meer zijn dan zij die ergens zit of ligt en dat er dan zo'n nerd komt en op een knopje drukt. Goddomme, waarom probeert ze het ook als ze niet fotogeniek is. Maar goed, aandacht.
Toch reageren, hmm. Negatieve aandacht zal ook wel aandacht zijn he.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:33 schreef liiszle het volgende:
[..]
Kanker toch eens heel snel op joh.
dat je me niet tof vind weten we nu ook wel, hou het daar ook lekker bij man.
Hee schatje, lief blijven.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:33 schreef liiszle het volgende:
[..]
en jij bent gewoon een kansloos wijf.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:34 schreef MASD het volgende:
[..]
Toch reageren, hmm. Negatieve aandacht zal ook wel aandacht zijn he.
Dat is jouw mening.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:33 schreef liiszle het volgende:
[..]
en jij bent gewoon een kansloos wijf.
Lief.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:36 schreef MarkM het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Popcorn voor iedereen!
quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:36 schreef MarkM het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Popcorn voor iedereen!
Heldquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:36 schreef MarkM het volgende:
Popcorn voor iedereen!
Watquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |