quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:07 schreef iBolt het volgende:
[..]
Ik ben donor![]()
![]()
btw http://www.dumpert.nl/med(...)orno_stewardess.html
Omdat ik écht niet weet wat ik voor HBO studie zou willen. En als ik al iets zou kiezen wat me makkelijk lijkt om in ieder geval het eerste jaar te doen, ik vind de hele HBO opzet KUT. Dan is de middelbare school nog beter.quote:
Meisje van mijn werk gaat volgend jaar HAVO doen, maar omdat ze al 1,5 jaar niet meer op de middelbare heeft gezeten moet ze naar de VAVO.quote:
Die dingen die altijd uit haar trui hangen tijdens zogenaamde "photoshoots" die niks meer zijn dan zij die ergens zit of ligt en dat er dan zo'n nerd komt en op een knopje drukt. Goddomme, waarom probeert ze het ook als ze niet fotogeniek is. Maar goed, aandacht.quote:
Lekker plezant hoor.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Moge gij zich vrij rap naar den hemeln vliegen.
Wat is VAVO?quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Meisje van mijn werk gaat volgend jaar HAVO doen, maar omdat ze al 1,5 jaar niet meer op de middelbare heeft gezeten moet ze naar de VAVO.
Wat een onzin zeg. Waarom mag dat niet meer dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Meisje van mijn werk gaat volgend jaar HAVO doen, maar omdat ze al 1,5 jaar niet meer op de middelbare heeft gezeten moet ze naar de VAVO.
Het vavo is eigenlijk een vangnet voor jongeren die vastlopen in het gewone onderwijs. Zo kunnen die jongeren toch nog een diploma behalen. En dat diploma is het paspoort tot vervolgonderwijs. Zelfs leerlingen uit de bovenbouw van het voortgezet onderwijs, die een andere leeromgeving nodig hebben, kunnen op het vavo terecht. Ze blijven dan ingeschreven op hun ‘oude’ school, maar volgen onderwijs op het vavo. Daarnaast neemt het aantal 'sprokkelaars' toe. Dat zijn leerlingen die gezakt zijn en nog slechts enkele vakken (of zelfs delen van vakken) hoeven te doen om hun diploma te halen.quote:
Ooooh.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:30 schreef KingGone het volgende:
[..]
Het vavo is eigenlijk een vangnet voor jongeren die vastlopen in het gewone onderwijs. Zo kunnen die jongeren toch nog een diploma behalen. En dat diploma is het paspoort tot vervolgonderwijs. Zelfs leerlingen uit de bovenbouw van het voortgezet onderwijs, die een andere leeromgeving nodig hebben, kunnen op het vavo terecht. Ze blijven dan ingeschreven op hun ‘oude’ school, maar volgen onderwijs op het vavo. Daarnaast neemt het aantal 'sprokkelaars' toe. Dat zijn leerlingen die gezakt zijn en nog slechts enkele vakken (of zelfs delen van vakken) hoeven te doen om hun diploma te halen.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:28 schreef MASD het volgende:
[..]
Die dingen die altijd uit haar trui hangen tijdens zogenaamde "photoshoots" die niks meer zijn dan zij die ergens zit of ligt en dat er dan zo'n nerd komt en op een knopje drukt. Goddomme, waarom probeert ze het ook als ze niet fotogeniek is. Maar goed, aandacht.
Hoe ist hier?quote:
Ik heb geen idee. Maar zij heeft in ieder geval op mijn oude middelbare school gezeten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:29 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Waarom mag dat niet meer dan?
Hetzelfde ongeveerquote:
Kanker toch eens heel snel op joh.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:28 schreef MASD het volgende:
[..]
Die dingen die altijd uit haar trui hangen tijdens zogenaamde "photoshoots" die niks meer zijn dan zij die ergens zit of ligt en dat er dan zo'n nerd komt en op een knopje drukt. Goddomme, waarom probeert ze het ook als ze niet fotogeniek is. Maar goed, aandacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |