you ain't seen nothing yet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:14 schreef Stephan1237 het volgende:
Dit topic gaat best wel snel volgens mij
E dat is juist stom!quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:19 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik kom niet, dus van mijn hyperheid zal je geen last hebben.
Misschien denkt niet iedereen er zo overquote:
Lieke, ik mis je. De dagen dat wij gespendeert hebben op Appelpop, de uren op de fiets, in het prachtig donker met de glinsterende sterren die de hemel verlichtten.. En dan ook nog eens niet op de meet komen. Lieke, wat moet ik nou? Wat moet ik zonder jou?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:19 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik kom niet, dus van mijn hyperheid zal je geen last hebben.
Omdat sierraad er niet verkeerd uitziet?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:22 schreef Noortje. het volgende:
Waarom dacht ik altijd dat sieraad met dubbel r was?
Met mij chillen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:23 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Lieke, ik mis je. De dagen dat wij gespendeert hebben op Appelpop, de uren op de fiets, in het prachtig donker met de glinsterende sterren die de hemel verlichtten.. En dan ook nog eens niet op de meet komen. Lieke, wat moet ik nou? Wat moet ik zonder jou?
Nee.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:25 schreef Stephan1237 het volgende:
Moet ik nog wat liefdesgedichtjes of romantische dingen plaatsen ?:)
Jaaaaaaaa.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:25 schreef Stephan1237 het volgende:
Moet ik nog wat liefdesgedichtjes of romantische dingen plaatsen ?:)
Die komt in m'n FoBo, al is het wel heel MASD-achtigquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:23 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Lieke, ik mis je. De dagen dat wij gespendeert hebben op Appelpop, de uren op de fiets, in het prachtig donker met de glinsterende sterren die de hemel verlichtten.. En dan ook nog eens niet op de meet komen. Lieke, wat moet ik nou? Wat moet ik zonder jou?
Maar het is het wel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:24 schreef xalo het volgende:
[..]
Omdat sierraad er niet verkeerd uitziet?
Nog steeds in je luchtkasteel?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:27 schreef xalo het volgende:
[..]
Die komt in m'n FoBo, al is het wel heel MASD-achtig.
Maar.. Ik weet het niet, ik heb ook al zo lang zonder jouw optimisme moeten leven, zonder die vrolijke lach, de vage humor op de fiets, de flessen Smirnoff en de hyperheid wanneer er een artiest optrad, terwijl de rest ons met verbazing aan zat te kijken. En hoe graag ik je ook zou willen zien, ik ben in m'n torenkamer opgesloten totdat ik m'n examens gehaald heb.
Goed punt.quote:
Gaaf joh, MASD is mijn voorbeeld.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:27 schreef xalo het volgende:
[..]
Die komt in m'n FoBo, al is het wel heel MASD-achtig.
Maar.. Ik weet het niet, ik heb ook al zo lang zonder jouw optimisme moeten leven, zonder die vrolijke lach, de vage humor op de fiets, de flessen Smirnoff en de hyperheid wanneer er een artiest optrad, terwijl de rest ons met verbazing aan zat te kijken. En hoe graag ik je ook zou willen zien, ik ben in m'n torenkamer opgesloten totdat ik m'n examens gehaald heb.
Tijdverdrijver bedoel je?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:29 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Goed punt.
[..]
Gaaf joh, MASD is mijn voorbeeld.
Ik zal je komen redden op een centaur die ik bevrijd heb van de dood door een tijdverdraaier of hoe dat ding ook heet. We zullen wegvliegen de donkere nacht in, op naar Utrecht.
Dat maakt mij toch geen zak uitquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:23 schreef xalo het volgende:
[..]
Misschien denkt niet iedereen er zo over.
Zie als ik terug kon in de tijd,quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:29 schreef -SG- het volgende:
Vanmiddag draaide ze het liedje Tijdmachine, en toen ging ik echt naar de tekst luisteren.
Wat een kutleven heeft die vent gehad zeg.
Heb je wel eens Aye van Dio geluisterd?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:29 schreef -SG- het volgende:
Vanmiddag draaide ze het liedje Tijdmachine, en toen ging ik echt naar de tekst luisteren.
Wat een kutleven heeft die vent gehad zeg.
Ga ik zo doenquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:31 schreef Daniane het volgende:
[..]
Heb je wel eens Aye van Dio geluisterd?
wat een kuttekst.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |